איך לגרום ללקוחות להתייחס ולקנות את מה שמוצע אצלנו?

תשומת לב הלקוחות להצעה שלנו היא הבסיס לכך שבכלל יקשיבו לעומק ויגלו נכונות לקניה.

איך עושים את זה?
מדברים אתם בתועלות!

ואני רוצה להבהיר כמה דברים חשובים בעניין הזה של תועלות מול הלקוחות,
שהרבה עסקים מתבלבלים ונופלים בו:

1. כדי שלקוחות ירצו לשמע מאתנו, אנחנו צריכים להבטיח להם תועלת.
תועלת זה שינוי שיקרה בחיים שלהם, שינוי שהם מחפשים, שינוי שהוא חלק משפה היומיומית שלהם.

לצורך הדוגמה – העצמה היא לא שינוי.
פשוט כי לקוחות לא מסתובבים בעולם ומחפשים העצמה.
חיזוק הביטחון העצמי זה שינוי. הדברים שהוא יביא אתו (חיזוק המעמד במקום העבודה, זוגיות טובה יותר, הורות טובה יותר) זה שינוי.

אלה שינויים שלקוחות מחפשים וזה רלוונטי לכל תחום ותחום.

2. ובהמשך לנקודה הזו –
חשוב להבחין בהבדל בין תועלת מהמוצר לבין יתרונות המוצר.
תועלות המוצר אלה השינויים שהוא יביא לחיי הלקוחות, שינויים שהם מחפשים.
יתרונות המוצר אלה הדברים הטובים שמייחדים אותו.

התועלות הן אלה שנטמיע במסרים השיווקיים כדי למשוך לקוחות. כדי לגרום להם לשים לב לדברים שלנו ברמה הראשונית.

יתרונות המוצר ממלאים תפקיד אחר בהחלטת הקניה.
יתרונות המוצר עוזרים לחזק החלטת קניה, לגבש החלטת סופית ולבחור בין מוצר אחד לאחר.
אנחנו מדברים על יתרונות המוצר רק אחרי שמשכנו את תשומת לב הלקוחות באמצעות הדגשת תועלות.

3. אנחנו חייבים להבטיח ללקוחות תוצאה.
התוצאה לא חייבת להיות מוחלטת – הייתם חולים? עכשיו תבריאו.
הייתם אבודים? עכשיו תמצאו את עצמכם.

אז לא.
אנחנו כנראה לא יכולים להבטיח לאף אחד תוצאה משחור ללבן.
אבל אנחנו יכולים להבטיח שינוי, שיפור, חיזוק של דברים מסוימים ולהתוות דרך להגיע להרבה יותר ממה שהוא רוצה ושואף אליו.

בדר"כ למוצר יש תועלת אחת מרכזית וכללית ועוד תועלות משנה חשובות, שאת כולם חשוב שנפנים ונדייק לפני שאנחנו יוצאים ומתקשרים החוצה.

ברגע שנדייק את התועלות שלנו ונגע במסרים שלנו בדיוק במה שמעניין ונוגע בלקוחות,
הנכונות שלהם להקשיב לנו וכתוצאה – לקנות, תגדל באופן משמעותי.

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

איך מקדמים את העסק ומייצרים שליטה על תנועת הלקוחות? סיכום בכמה צעדים!

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר? הנה הם: השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות שקשורות לתחום העיסוק שלנו –

להמשך קריאה

12 סיבות ממש טובות להחזיק פודקאסט

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש לכל תחום ועסק. אז הנה

להמשך קריאה