איך מייצרים בעסק אוטומציה, אך שומרים על יחס אישי ללקוחות?

אוטומציה בעסק חשובה מאוד.
היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו,
כדי לאפשר לנו להרוויח.

כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק,
כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית.

"איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי וטוב ללקוחות שלנו?"

את השאלה הזו נשאלתי ע"י צוריאל הורוביץ, יועץ כלכלי למשפחות ועניתי בצורה ברורה ומפורטת בסרטון הבא –

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

12 סיבות ממש טובות להחזיק פודקאסט

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש לכל תחום ועסק. אז הנה

להמשך קריאה

למה התוצאות אצל רוב העסקים איטיות מהרגיל כרגע?

היי! אני מקבלת בימים האחרונים כל כך הרבה שאלות וקוראת התלבטויות,דווקא מצד עסקים פעילים בדר"כ, שמרגישים שהתגובה של הקהל איטית מהרגיל. אז התחושות לא משקרות וכן, חלק גדול מהעסקים ירגישו כרגע היחלשות בתגובת הקהל.יש לזה כמה סיבות: אנחנו עייפים משנה וחצי מטלטלות וחסרות יציבות.עייפות מנטלית ועייפות פיזית.וכשאנחנו עייפים, השיווק שלנו מייצר תוצאות חלשות יותר, כי הקהל מרגיש את זה.ולא. אין טעם

להמשך קריאה