איך מייצרים בעסק אוטומציה, אך שומרים על יחס אישי ללקוחות?

אוטומציה בעסק חשובה מאוד.
היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו,
כדי לאפשר לנו להרוויח.

כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק,
כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית.

"איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי וטוב ללקוחות שלנו?"

את השאלה הזו נשאלתי ע"י צוריאל הורוביץ, יועץ כלכלי למשפחות ועניתי בצורה ברורה ומפורטת בסרטון הבא –




בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות