איך מייצרים בעסק אוטומציה, אך שומרים על יחס אישי ללקוחות?

אוטומציה בעסק חשובה מאוד.
היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו,
כדי לאפשר לנו להרוויח.

כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק,
כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית.

"איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי וטוב ללקוחות שלנו?"

את השאלה הזו נשאלתי ע"י צוריאל הורוביץ, יועץ כלכלי למשפחות ועניתי בצורה ברורה ומפורטת בסרטון הבא –

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה