איך מייצרים בעסק אוטומציה, אך שומרים על יחס אישי ללקוחות?

אוטומציה בעסק חשובה מאוד.
היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו,
כדי לאפשר לנו להרוויח.

כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק,
כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית.

"איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי וטוב ללקוחות שלנו?"

את השאלה הזו נשאלתי ע"י צוריאל הורוביץ, יועץ כלכלי למשפחות ועניתי בצורה ברורה ומפורטת בסרטון הבא –

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה