איך מייצרים עניין, תגובות והשתתפות בקבוצה או בעמוד פייסבוק?

ומה גורם ללקוח להרגיש כמה מעניין ושווה אצלי, עוד לפני שהוא קנה?
שאלות שאני נשאלת הרבה מאוד פעמים והתשובות בסרטון!

יש לכם שאלה, דילמה שקשורה לעסק?
איך להביא לקוחות? כיצד להשתמש בערוצי השיווק הרבים בעסק שלכם?
איך לבנות סל מוצרים? כיצד לנסח מסר שמושך לקוחות? מה הדרך הכי נכונה לבצע שיחת מכירה? איך לתמחר
או פשוט – איך לתקשר עם הלקוחות ביעילות?
שלחו אלי שאלה ל-meital@chesner.co.il ואני אענה!

מיטל צ'סנר הינה אשת עסקים, מומחית ובעלת נביון עשיר בגיוס לקוחות לעסק, שימורם ויצירת הכנסות ורווחיות לעסק מצליח ויציב.
מלווה עסקים גדולים, בינוניים וקטנים להצלחה ומדריכה במסגרת הרצאות, סדנאות וקורסים לשיווק ופיתוח עסקי.

אתר אינטרנט – https://meitalchesner.co.il/
פייסבוק – https://www.facebook.com/meit.chesner
אינסטגרם – https://instagram.com/meitchesner/

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה