איך מעלים מחיר ללקוחות?

אנחנו רואים את המתחרים שלנו גובים סכומים יותר גבוהים,
אנחנו צריכים את העלאת המחיר לייצוב העסק ופרנסת הבית,
אנחנו יודעים שמגיע לנו תשלום גבוה יותר,
ובכל זאת, קשה לעסקים לעשות את הצעד.

למה?
בגלל כל מיני חששות.

– אנחנו חוששים שבשל העלאת המחיר לא יקנו מאתנו
– אנחנו חוששים שלקוח יצפה מאתנו ליותר בגלל המחיר החדש ויתאכזב
– אנחנו חוששים שההעלאה תדרוש מאתנו יותר עבודה ונדרש להצדיק אותה
– אנחנו חוששים שהמהלך יצליח ויציב בפנינו רף עסקי גבוה יותר שנצטרך לתחזק ולעבוד קשה

וכל החששות האלה קשורים לעוד חששות המשכיים, כמו זה שנישאב עוד לעסק, נחווה הצפה, נוותר על דברים שאנחנו אוהבים, נהיה פחות עם המשפחה ועוד ועוד.

אז אני עושה סדר:

קודם כל, מחיר חייב להיות רווחי.
אנחנו לא יכולים לעבוד עם מחירים נמוכים לאורך זמן.
העסק לא ישרוד את זה.

דבר שני, עליית מחיר היא עניין של החלטה.
זה יקרה כשנחליט שזה יקרה, ונעז לעשות את הצעד.
וכשנהיה בטוחים בעצמנו לגבי המחיר, נגיע ללקוחות בביטחון והם יקנו.

כתוצאה – העסק שלנו יחווה רווחה ואנחנו לא נעבוד יותר קשה, אלא הרבה פחות.
כי גם זו תפיסה שנמצאת בראש שלנו שאנחנו חייבים להפיג אחרת העסק לא יגדל.

עסק לא גדל כתוצאה מעוד ועוד לקוחות חדשים.
עסק גדל כתוצאה מזה שלקוחות קיימים קונים ביותר כסף.
80% מההכנסות של עסק סטנדרטי מגיעות מלקוחות קיימים שמוכנים לשלם את המחיר שלנו.

ואני כותבת את זה מניסיון.
אני אישית העליתי מחירים לפגישות אתי מ-250 ₪ ל-1000 ₪ לפגישה, ברגע של החלטה, והחיים בעסק הפכו יותר קלים.
מספר הלקוחות שקנו נשאר כמו שהוא (אמנם הם התחלפו, אך סך הקניות היה גבוה משמעותית) והכנסת העסק לא נפגעה.

הצעד הזה כן דורש עשייה שיווקית רציפה ומדויקת, אך יותר מהכל, הוא דורש להשתחרר מהחששות שנמצאים בראש שלנו ולגייס נחישות.

זו הסיבה שהחלטתי לקיים מחר וובינר מיוחד בנושא שחרור מחששות.
זה לא וובינר מוטיבציה ולא וובינר רוחניקי.

זהו הדרכה פרקטית, שמבוססת על המון ניסיון שלי בליווי עסקים ובעסק הפרטי שלי, שבה אני מדריכה אילו חששות מפריעים לנו להתקדם ואת הדרך הראציונלית לשחרר אותם.

כי אני יכולה ללמד שיווק עד אינסוף אבל מה שעושה את ההבדל בין עסק מצליח לעסק שתקוע במקום זו הפרידה מהחששות האלה כדי להתקדם קדימה.

כאן מצטרפים לוובינר – http://shivukmc.ravpage.co.il/blocks

הוא מתקיים מחר (יום שני ה-5.6) בשעה 21:00.
מי שישתתף בשידור החי יוכל לשאול אותי שאלות ואני אענה לכ-ו-ל-ן.

מי שלא זמין בשעה הזו, תרשמו בקישור ותקבלו הקלטה.

ומי שעסוק מידי בימים האלה?
תעצרו להקשיב.
ההדרכה הזו תוציא אתכם ממרוץ העכברים הבלתי נגמר.
אתם תעבדו פחות ותרוויחו יותר וזו לא קלישאה.

זוהי הדרכה שכולה נתינה עבורכם, חברי הקהילה שלי שביקשתם שאדבר על הנושאים האלה.

נתראה מחר ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים 🙂
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה