איך משכנעים את הלקוחות לקנות קורס דיגיטלי?

יותר ויותר עסקים מעוניינים לעבור לעבודה עם הלקוחות במסגרת קורס דיגיטלי, ובצדק.
לקורס דיגיטלי יש כל כך הרבה יתרונות, הן עבור העסק והן עבור המשתתפים בו.

ובכל זאת, הקהל מגלה התנגדויות וחוששת להצטרף לקורס שכזה.

איך פותרים את ההתנגדויות ומשכנעים את הלקוחות להצטרף לקורס דיגיטלי?

עניתי בסרטון הבא לשאלה ששאלה אותי מיכל כהן, בעלת עסק ומדריכת הורים –

ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה