איך משכנעים את הלקוחות לקנות קורס דיגיטלי?

יותר ויותר עסקים מעוניינים לעבור לעבודה עם הלקוחות במסגרת קורס דיגיטלי, ובצדק.
לקורס דיגיטלי יש כל כך הרבה יתרונות, הן עבור העסק והן עבור המשתתפים בו.

ובכל זאת, הקהל מגלה התנגדויות וחוששת להצטרף לקורס שכזה.

איך פותרים את ההתנגדויות ומשכנעים את הלקוחות להצטרף לקורס דיגיטלי?

עניתי בסרטון הבא לשאלה ששאלה אותי מיכל כהן, בעלת עסק ומדריכת הורים –

ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה