אני אתחיל בסיפור ודוגמה:
אנחנו נכנסים לסופרמרקט.
בכניסה יש סטנדים, מלאים במוצרים.
בכל חודש יתחלפו הסטנדים האלה בהתאם למוצרים המתאימים לתקופה.
בט"ו בשבט נמצא עליהם פירות יבשים, בפסח מצות וחומרי ניקוי, בשבועות גבינות ומוצרי חלב וכך הלאה.
כמי שניהלה שיווק של מותגים הנמכרים ברשתות מזון במשך שנים אני אספר לכם,
שהמכירות מהסטנדים גבוהות פי 10 ופי 15 מאשר המכירות של המוצרים שנמכרים באופן שוטף מהמדף.
למה הם מייצרים כל כך הרבה מכירות?
כי הם מוצגים ללקוחות בצורה ברורה ובולטת ובכמות גדולה בו זמנית.
בדר"כ יש גם הטבה בקניה והם מלווים באווירה שלמה של הפנינג וחוויה.
אז הפורמט הזה עובד כבר שנים ומכיוון שאנחנו אמנם בעלי עסקים קטנים ובינוניים,
אנחנו תמיד נזכור שעקרונות העבודה הם אותם עקרונות ולא משנה גודלו של העסק.
איך זה קשור אלינו, בעלי עסקים קטנים ובינוניים?
הפורמט הזה רלוונטי לכל סוגי העסקים.
בין אם הם מוכרים שירות המבוסס על ידע (כמו ייעוץ, אימון או טיפול),
ובין אם מדובר בעסקי עיצוב, מוצרים תקשורת, טכנולוגיה או כל תחום אחר.
כן כן. גם אצלנו בעסק אפשר לעבוד בדיוק כמו בסופר!
למען האמת, כך אני והעסקים הגדולים שאני מלווה עובדים ומגיעים לתוצאות שלנו.
אז איך זה עובד בפועל, כך שאנחנו מצליחים לייצר הכנסות של עשרות אלפי שקלים בחודש?
אנחנו עובדים בדיוק לפי הדוגמה שתיארתי פה.
אנחנו מחלקים את המוצרים או השירותים שלנו לקמפיינים ובכל תקופה מציבים ללקוחות מול העיניים,
בצורה ברורה, בולטת ומסחרית – את השירות או המוצר (או קטגוריית המוצרים) הרלוונטיים.
אמנם אין לנו חנות פיזית, אך האינטרנט מאפשר לנו ליישם בדיוק את פורמט העבודה הזה ובצורה חסכונית ויעילה וכך זה עובד:
1) אנחנו בוחרים את הפרויקט שאותו אנחנו מתכוונים לקדם ומגדירים אותו בצורה ברורה ללקוחות.
2) אנחנו בונים לו פורמט הצגה ללקוחות.
זה יכול להיות עמוד באתר, דף מוצר באתר מכירות, דף נחיתה כשמדובר בשירות וכו'.
3) אנחנו מנסחים מספר מסרים, כאלה שמחוברים להחלטת הקניה של לקוחות, כך שכל מסר ידרבן אותם עוד קצת ויחזק עוד את החלטת הקניה.
4) אנחנו מגישים את כל הידע הזה דרך ערוצי התקשורת שבהם נמצאת מסה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים.
התוצאה:
הלקוחות הפוטנציאליים פשוט קונים.
הם קונים בכמות גדולה ומכניסים לעסק שלנו הרבה כסף.
וזהו? זה כזה פשוט להכניס המון כסף לעסק?
כן ולא.
זה פשוט כי העובדה היא שבעלי עסקים מכל התחומים שלימדתי את פורמט העבודה הזה, מיישמים אותו ומצליחים בו,
גם כאלה ששיווק היה להם זר ולא טבעי.
אבל!
לוקח זמן להגיע למצב שבו קמפיין מכניס עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים.
זה לוקח זמן כי צרכנים הם אנשים ולקבל החלטת קניה דורש תהליך היכרות והבשלה.
הבשורה הטובה היא שגם זה בידיים שלנו.
כשאנחנו בונים מהלכי שיווק מקדימים ומדויקים, אנחנו יוצרים סביבנו כמות משמעותית של לקוחות שמכירים את העסק ומגלים מוכנות לקנות ממנו.
במצב כזה, כשמגיעים עם קמפיין, הם קונים בהמוניהם.
יש לי עוד כל כך הרבה מה לומר בנושא ולכן עשיתי שני דברים חשובים:
- פתחתי תכנית ליווי חדשה, ארוכה, מקיפה, מושקעת – עושים עסקים גדולים.
משהו שאין דברים כאלה בכלל ואני לא משוחדת 😉
תכנית שבה אני בונה עם בעלי ובעלות עסקים מודל רווח ואותו מיישמים עד הפרט האחרון, כולל עריכת קמפיינים מקיפים,
או במילים אחרות – עד שנכנס הרבה כסף לקופה.
כאן אפשר לקרוא עליה! - לרגל השקת התכנית אני עורכת הדרכה מיוחדת, חינמית, בת שעה ורבע.
בהדרכה אפרט כיצד מעלים לאוויר קמפיין שיווקי שמייצר עשרות אלפי שקלים לעסק, עם כל הפרטים שצריך לשים אליהם לב בקמפיין עצמו ובדרך אליו.
כאן מצטרפים להדרכה החינמית בוובינר!
ואיך אני אומרת?
בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר