איפה הייתי ומה עשיתי (ועדיין עושה)?

השבוע קיבלתי אימייל מחברה אהובה בקהילה שלי, ששאלה איפה אני ומדוע לא כתבתי מזמן.
אחרי שעדכנתי בפייסבוק, הייתי בטוחה שכולם כבר יודעים אבל מסתבר שלא.

אז אתחיל מזה שנעדרתי מסיבות טובות 🙂
באמצע דצמבר ילדתי בת מתוקה, אחרי שמירת הריון של כמה חודשים.
כרגע אני בחופשת לידה שעתידה להסתיים מיד לאחר חג פסח.

הפסקת הפעילות שלי בעקבות שמירת ההיריון הפתיעה לא מעט עסקים.
איך זה שאני, שפועלת ללא הפסקה מחליטה לעצור?
אבל יש דברים חשובים בחיים ויש מצבים שאנחנו צריכים לבחור בבריאות שלנו ואני כמובן בחרתי בה.

זה לא פשוט.
למרות שברור לי שהפעילות תחזור והעסק ישוב למקום שלו,
הניתוק מעשייה שוטפת ומקהילה שאני מלווה כל כך הרבה זמן הוא קשה.
מה גם שיש חוסר וודאות גדול בנוגע להכנסות שנפגעות וכמה זמן ייקח להחזיר את העסק לפעילות שוטפת.

מי שאי פעם נאלץ לעצור פעילות לזמן ממושך בעסק עצמאי מכיר את ההרגשה.

ומה קורה אתי עכשיו?

עכשיו אני מקדישה את הזמן לתינוקת שלי.
זה זמן כזה שלא יחזור אז אני מנצלת אותו עד תום.
תוך כדי אני בוחנת את הפעילות שלי ומגלגלת בראש רעיונות להמשך (יש משהו טוב בהפוגה שמאפשר לראות את הדברים בפרספקטיבה).

ואם כבר, הנה טיפ חשוב שאני הולכת ליישם בעצמי –
כשחוזרים מהפוגה, כדאי לחזור קודם לפעילות השגרתית והמוכרת ולהשאיר את השינויים לשלב שבו העסק מתייצב חזרה.
אז כבר קבעתי תאריך להרצאת 'למלא את היומן' הבאה ועוד כמה פעילויות מעניינות שיחזירו את העשייה הטובה בכל הערוצים שבהם אני והעסקים בקהילה שלי פועלים בהם.

אחזור לעדכן כאן בקרוב ובינתיים אני ממליצה להתעדכן בקבוצת הפייסבוק 'עושים עסקים גדולים עם מיטל צ'סנר', כי זה המקום שבו קורות כל הפעילויות ושם אני מעדכנת כל דבר לראשונה.

בהצלחה לכולנו ואני כבר מתגעגעת!
מיטל

 

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה