אתר כזה מושקע, מה… לא נכתוב עליו?

כשהראיתי לאחת הלקוחות הוותיקות שלי את האתר החדש,
היא שאלה: "אבל למה את מחליפה אתר? יש לך אתר מושקע ויפה".
שאלה מצוינת, בעיקר לאור העובדה שרק לפני שנתיים נבנה האתר הקודם שלי.

אז למה באמת?

  1. כי האסטרטגיה העסקית שלי השתנתה
    אני כבר לא מייעצת לעסקים כיצד להביא לקוחות.
    אני מדריכה אותם כיצד לעשות זאת בעצמם כך שהם יוכלו לשמר את התוצאות בעסק לאורך שנים.
    זה יותר מקצועי עבורי, יותר כלכלי עבורם, חוץ מזה שזה כיף!
    אז כל המסרים באתר מגבים את האסטרטגיה הזו, החל מהעיצוב, דרך התמונות ועד לטקסטים הכתובים.
  2. כי אסטרטגיית גיוס הלקוחות שלי השתנתה.
    חשוב לי שיכירו אותי לפני שפונים אלי.
    שיכירו את הידע שלי, את הניסיון שלי ויאמינו ביכולת שלי לעזור לעסק לגדול.
    זה חוסך לי שיחות ארוכות ולא יעילות, זה חוסך ללקוחות בלבול מוח וממקד את כולנו במטרה – להתחיל להביא לקוחות כמה שיותר מהר.
    אז יש באתר סקשנים שלמים של תוכן, כמו הבלוג, סרטוני #מיטל_עונה, קישור לעמודים המיוחדים – למלא את היומן ועושים כסף גדול וגם לסדרת מאמרים שכתבתי לפני שנים והיא רלוונטית מאי פעם – כל הסודות והטיפים להצלחה בעסק.
  3. כי סל המוצרים שלי השתנה בהתאם
    אני מתרכזת בהרצאות, קורסים, הדרכות פרטניות וליווי קבוצתי.
    בהתאם, בניתי באתר עמוד מתאים לכל מוצר והמעטפת מגבה את המוצר הזה.
    לדוגמה – הרצאת למלא את היומן או קורס לשווק עם מיטל.
  4. כי השפה הגרפית שלי התעדכנה
    השפה הקודמת התאימה לאסטרטגיה הקודמת.
    הצבעוניות, האיורים, התמונות שיקפו סגנון שפחות רלוונטי היום ופחות רלוונטי עבורי.
    אז זהר, המעצבת המוכשרת של האתר עדכנה ויצרה שפה חדשה שכוללת טקסטורות, אימג'ים, פונטים ועוד מרכיבים שמתאימים למה שהעסק שלי משדר היום.
  5. כי חשוב וכיף לחדש, ליצור דברים חדשים בתקשורת עם הלקוחות
    כן כן, כמו שאומני מוסיקה מציעים שירים חדשים כדי לרגש את הקהל, כמו שמותגים ותיקים מעשירים את סל המוצרים, כמו שהגדולים ביותר מחדשים ומגוונים בתוצרי השיווק, כך גם אנחנו צריכים.
    אז כמו שאומרים – walk the talk. אם אני מלמדת משהו אחרים, אני צריכה לעשות אותו קודם כל בעצמי.

 

אז הנה האתר לפניכם ואני גאה בו מאוד.
פשוט כי הוא משקף בדיוק את המקום שבו אני והעסק שלי נמצאים היום.

ואיך אפשר בלי קרדיטים לעוסקים במלאכה?

אפיון האתר – אני.
לא היה פשוט לארוז את כל הפרטים למבנה שיעקוב אחרי התנהגות הלקוחות וגם ישקף את מה שחשוב לי להעביר, אך אני חובבת אתגרים ידועה ונראה שהצליח.

עיצוב האתר – זהר נתיב גולן, או ZURA בפי העם
זו שקוראת אותי ויודעת מה טוב בשבילי גם בלי שאגיד בקול.
זכיתי שזהר תעצב עבורי את האתר, רגע לפני שסיימה עם משרד המיתוג
ועברה להדריך על שיווק באינסטגרם, פשוט כי היא מומחית בכל מה שקשור לוויזואליות ודברים יפים.

תמונות אווירה – ליבת רות מ- L.ib
ליבת, שלימדה אותי שתמונות סטוק פוטו הן פאסה ויצרה עבורי תמונות אווירה הכי שוות לעסק שלי.
ותשמעו – כדי ליצור תמונות אווירה לעסק המוכר ידע ומילים צריך כשרון מיוחד אבל גם כאן בחרתי את הטובה ביותר שהצליחה לעשות את זה בצורה מדויקת.

צילומים מהרצאות – אורי כרמי – צלם
לא סתם אני מקפידה להביא אותו אתי לכל הרצאה.
מעבר לזה שהוא יודע ליצור בדיוק את התמונה הנכונה, מהזווית הנכונה
ולשמר במדויק את האווירה מסביבה, הוא גם אחד האנשים הכיפיים לעבודה ביחד!

צילומים שלי ובניית האתר – אחרון חביב (בעצם, הרבה יותר מחביב)  – רועי צ'סנר
כן כן. האיש שאיתי.
שבועות של בניית אתר מאתגר מאין כמותו, מושקע לפרטי פרטים, עם המון סבלנות לכל השיגעונות והתיקונים ובלבולי המוח שלי לאורך הדרך.
בחרתי טוב ;)

נתראה בפרויקט הבא ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה