את השאלה הזו נשאלתי ע"י חברי הקהילה שלי ואני עונה פה:
ההבדל הוא קודם כל באג'נדה.
המטרה בהרצאת – המטרה: 50,000 היא הרווח.
- לוודא שכל מהלך בעסק יוצר רווח גבוה ולא רק הכנסה
- לחתור למצב שבו כל פעולה ודקה בעסק מייצרות כמות כסף גבוהה ביחס לזמן ולהשקעה
זה דורש בניה ותשומת לב לכמה מהלכי יסוד בעסק, שעל כולם אדבר בהרצאה.
בהרצאת 'למלא את היומן' האג'נדה היא למלא את היומן בעבודה, לייצר תנועה בעסק, להרים אותו, להניע אותו ולהגדיל אותו.
זו נקודת מוצא שונה שמתכתיבה פעולות שונות בעסק.
גם תוכן ההרצאות שונה לגמרי.
התוכן בהרצאת – המטרה: 50,000 אחר.
- אני מתחילה מכל הטעויות שעסקים עושים, שגורמות להם למכור מוצרים ושירותים, שתוקעים אותם בתקרת הכנסות נמוכה, מבלי להצליח לשבור אותה ולעבור להכנסה של סכומים גבוהים משמעותית
- אני מדברת על דרכי התקשורת הכי יעילות עם לקוחות, כך שאנחנו משיגים השפעה ממשית והנעה לקניה במינימום השקעה
- אני שמה דגש על הניואנסים שמאפשרים לנו למכור במסה ולא רק למכור כמה יחידות בודדות בכל זמן נתון
- אני גם מפרטת את כל המאפיינים האלה בהתנהגות שלנו, כמי שמנהלים את העסק, ועושים את ההבדל בין עסק שמצליח ועסק שמדשדש במקום
מההרצאה הזו יוצאים עם תשובות ברורות –
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להרוויח טוב והרבה, וכל אחד ואחת ייקחו את כמות הרווח לאן שייקחו.
כי כמו שהסברתי בעבר –
רווח הוא לא עניין שמסתדר עם הזמן.
עסק שעובד נכון ייצר רווחים גבוהים כבר מהתחלה ועסק שעובד לא נכון לא ירוויח, ולא משנה כמה זמן יעבור.
ויש גם את הסיפור האישי שלי, אבל בצורה אחרת.
בהרצאת – המטרה: 50,000 אני לא מספרת על הקמת העסק שלי, אלא על ההתמודדויות עם התקופות הכי מאתגרות ומספרת בגלוי את המהלכים הכי משמעותיים שלי, שבעקבותיהם התחלתי להרוויח כמויות כסף גדולות.
אשתף איך אני מיישמת בעסק שלי את כל מה שאני מדריכה בהרצאה.
וסיפור אמתי מההרצאה האחרונה:
בת משפחה קרובה שלי, שעוקבת אחרי תקופה, התלבטה עם עצמה לא מעט זמן אם לפתוח עסק.
היא קוראת את כל התכנים שלי, הייתה בכל ההדרכות שלי ואז הגיעה להרצאת המטרה: 50,000.
"הבנתי. אני לא הולכת לפתוח עסק".
זו הייתה התגובה שלה אחרי.
פשוט כי אני משקפת ומפרטת את כל מה שבאמת צריך כדי להצליח בענק בעסק, בצורה מאוד פרקטית ומבלי ליפות את המציאות.
יכול להיות שזה לא פופולרי מצדי לכתוב את זה, אבל זו האמת.
להרוויח טוב בעסק דורש נחישות, התמדה ועבודה מאוד מדויקת וחסרת פשרות מול המציאות בשוק.
העסקים החזקים שאני מלווה, אלה שהגיעו לתוצאות קרובות למספר הזה יעידו על כך.
במה ההרצאות כן דומות?
בתכל'סיות, בפרקטיות, בדוגמאות מהשטח, בהורדה של כל עצה למהלכים יישומיים שאפשר ליישם בעסק, בלי מילים מפוצצות.
ואני מצטטת שוב את התגובה של סימה כהנא גמליאל,
שהשתתפה אצלי בכמה וכמה הדרכות, מכירה את התכנים שלי לעומק
ואלה המילים שלה אחרי ההרצאה:
"מיטל, הכנס היה פשוט מושלם.
גם מחדש גם מרענן ומחכים וכמובן, מה שאני הכי אוהבת אצלך-
נותן כלים פרקטיים להגיע למטרות.
תמיד מדהים אותי כמה את עושה הכל כל כך במקצועיות וכל כך בצניעות,
אין כמוך בעולם."
בקיצור, בואו.
אני מבטיחה ומתחייבת שאפילו מהלך אחד קטנטן שתיישמו מתוך כמות הידע העשירה שאני הולכת לחלוק,
ישנה את הפנים של העסק שלכם ויקפיץ את הרווח.
כאן מצטרפים – כאן מצטרפים להרצאת: המטרה: 50,000. רווח בחודש. כל חודש.
בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר