איך תעשו שיווק יעיל באינטרנט

כמה אתם מגייסים לקוחות באמצעות רשת האינטרנט?
התחלתם להציע פתרונות לגולשים המחפשים מידע ברשת?

הממלכה הבלתי מעורערת לשיווק העסק הפרטי –  רשת האינטרנט

באינטרנט הלקוחות מחפשים אתכם.
מיליוני גולשים נכנסים לאינטרנט על מנת למצוא מידע. בין אם הם גולשים באתרים, בפורומים, בבלוגים, ברשתות חברתיות או בכל אמצעי אחר ברשת –
מטרתם היא למלא לעצמם חסכים ולפתור לעצמם בעיות.
תפקידכם הוא פשוט להיות שם ולהציע פתרונות.

כמעט כל פעילת שיווק שתבחרו לעשות דרך אינטרנט תהיה יעילה וחסכונית, כמעט מול כל אמצעי שיווק אחר.

הדוגמאות לפעילות שיווק באינטרנט הן רבות:

  • תוכלו לפרסם באינטרנט על ידי באנר באתרים, או פרסום ידיעות באתרים
  •  תוכלו לעשות יחסי ציבור באמצעות פרסום מאמרים או מתן חסויות לאתרים וקהילות ברשת
  • תוכלו לנהל קידום מכירות על ידי הצגת סרטון של העסק באתרים ייעודיים
  • תוכלו לנהל שיווק ישיר דרך ניוזלטרים או דרך משלוח דואר אלקטרוני
  • תוכלו לנהל מכירה אישית באמצעות אתר משלכם או אתרי מכירות
  • תוכלו להביא את השירותים והמוצרים שלכם לידיעת לקוחות ולנהל קהילה סביב המותג שלכם באמצעות רשתות חברתיות

וכן הלאה… זה רק חלק קטנטן!
האינטרנט מציע אין סוף אפשרויות שיווק ופרסום.

התחילו מהקמת אתר אינטרנט שעובד בשבילכם

אתר עובד הוא אתר שמייצר עבורכם לקוחות, מייעל את תהליך המכירה, מניע את הלקוחות לקניה מכם, חושף את הפעילות שלכם ואת מגוון המוצרים בפני הלקוחות הפוטנציאליים ומקדם עבור העסק את השיווק והמכירות.

שכחו מהמונח "אתר תדמיתי".

תדמית אינה מעניינת את הלקוחות. הלקוחות לא באמת מעוניינים לקרוא עליכם ולא יקנו בגלל תדמית יפה.
הלקוחות מעוניינים לדעת מה יש לכם עבורם.
הלקוחות יקנו אם יגלו שיש לכם הצעה ממשית ושווה בשבילם.

איך תבנו אתר שמכניס לעסק כסף?

אם כבר יש לכם אתר אינטרנט, אבל היחידים שמכירים אותו הם המשפחה, הקרובים והחברים שלכם, כנראה שמשהו לא עובד נכון.

אתר שמבקש לייצר לקוחות משלמים עבור העסק –  כדאי שיופיע בצורה בולטת ללקוחות, המחפשים מידע בתחום שבו עוסק העסק.
במילים אחרות, כדאי שיופיע גבוה במנועי החיפוש וגוגל בראשם.

הופעתם גבוה? הגולש הקליק לאתר שלכם?
מצוין.
רק שעכשיו יש לכם עכשיו 10 שניות בלבד להשאיר אותו באתר!
במידה ותוך 10 שניות, הלקוח לא השתכנע שיש משהו טוב בשבילו באתר שלכם, הוא יקליק לאתר אחר.

מה יגרום ללקוח להגיע לאתר שלכם ולהישאר בו?

התשובה: הקמה מקצועית ומדויקת של אתר האינטרנט, על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום שיווק באינטרנט.

אתר שמייצר לקוחות לעסק ייבנה תוך הקפדה על הפרטים הבאים:

1. בנייה נכונה של האתר
בניה מקצועית של האתר תביא לכך שהאתר יעלה בכל מערכת הפעלה ועל כל מסך שהוא, במלואו ובצורה יפה לעין הגולש.
הכותרות והטקסטים יכתבו במקום הנכון ובקודים הנכונים ומילות המפתח תוכנסנה למקום הנכון בדף האינטרנט, כך שמנועי החיפוש ידעו לאתר את האתר ביעילות ולחשוף אותו ללקוחות הפוטנציאליים.

2. עיצוב מתאים ללקוחות הפוטנציאליים
העיצוב צריך להיות נכון שיווקית ובהתאם לרוח העסק.
חשוב לשלב בעיצוב האתר את הלוגו וסמל העסק ולעצב את צבעי האתר בהתאם לצבעי הלוגו הבסיסיים.
יש לבחור צבעים שיגרמו ללקוח נינוחות, אמון ובטחון במוצרים ובשירותים שהוא פוגש באתר.
יש להימנע מהעמסת פרטים, תמונות וצבעים שבעקבותיהם יחוש הגולש עומס והאתר יחטיא את מטרתו.

3. טקסטים שיווקיים ומניעים לפעולה
מעבר לנראות הכללית של האתר, באינטרנט מה שמוכר הוא הטקסט. התמונות, העיצוב, האווירה והתדמית הם תפאורה המחברת את הלקוח חיבור ראשוני.
הטקסט הוא שמוכר!

לכן, השקיעו בטקסט אינטרנטי שיווקי נכון.

לכתיבה שיווקית נכונה באינטרנט יש כללי מפתח. הכתיבה צריכה להיות חדה, מעניינת ומסעירה, בפסקאות ברורות, מרווחים והדגשות. כתיבה מדויקת וממוקדת תעביר מסר ברור ומהיר לגולש – מה יש לכם עבורו ומדוע כדאי לו להישאר ולקרוא.
גולש שנשאר לקרוא עשוי להפוך ללקוח בסבירות גבוהה.
גולש שנשאר לקרוא מעלה את הדירוג שלכם בגוגל, שבין היתר, מדרג את האתר שלכם על סמך זמן הגלישה בו.

השאירו את הכתיבה למקצוענים או לימדו כתיבה שיווקית. השקעה בכתיבה שיווקית תגייס עבורכם כמות לקוחות שתכסה את עלויות ההשקעה מהר מאוד.
אל תתפשרו על טקסטים בינוניים באתר שלכם. זכרו שהטקסט הנכון יביא אליכם את הלקוחות והמכירות בעסק.

4. עדכון שוטף של האתר
עדכנו את האתר במתחדש בעסק, כתבו מאמר מקצועי בנושא שבו אתם פועלים, ספרו ללקוח על מבצעים והטבות מיוחדות שיש לכם עבורו, ספקו לו מידע שיניע אותו לקנות ובהקדם, נהלו מאגר נתונים של הלקוחות שלכם ושימרו איתם על קשר.
עדכונים אלה יגרמו ללקוחות לשוב ולהיחשף למסרים שלכם שוב ושוב ולהישאר לקוחות נאמנים.

5. קדמו את האתר שלכם ברשת
עדכנו את פרטי העסק באינדקסים עסקיים המופיעים ברשת וקשרו מהם לאתר שלכם. היו פעילים ברשתות חברתיות ובפורומים, וצרו קישורים גם משם לאתר. כתבו סטטוסים מעניינים בפייסבוק או ברשתות אחרות, מאמרים לאתרים העוסקים בתחום העסקי שלכם וקשרו מהם אל האתר.
כל אלה יביאו לכך שהאתר יגיע לתודעת הלקוחות וגם לכך שגוגל יעלה אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של הגולשים.

לסיכום, השתמשו ברשת האינטרנט לקדם את העסק שלכם ולעשות שיווק בענק.
בנו אתר שיווקי יעיל והיווכחו בעצמכם – כמה לקוחות תוכלו להשיג, מכל מקום שרק תרצו.

בהצלחה והמשיכו לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

קראו מה מספרים לקוחותיי
קראו על ייעוץ שיווקיהדרכות והרצאות בשיווק ועל פרויקטים שיווקיים
פרויקטים לדוגמה