"האם אתר אינטרנט חדש ימכור לי יותר טוב?"

"האם אתר אינטרנט חדש ימכור לי יותר טוב?
ישנה לי את המספרים בעסק?"
את השאלה החשובה הזו נשאלתי השבוע לפחות 5 פעמים מאז שפרסמתי את מבצע האתרים בסטודיו שלנו,
הן ע"י בעלי עסקים שתוהים אם לחדש אתר קיים והן ע"י כאלה שאין להם אתר בכלל.

אז אני עונה עליה כאן עבור כולם:

אתר אינטרנט מקצועי (שתיכף אפרט מה זה אומר) מייצר לעסק יותר תוצאות –
התעניינות, פניות לרכישה, קניות בפועל.
זה חד משמעית קורה ואני רואה את זה יום יום, באתר שלי ובאתרים של לקוחות שלי.

גם אלה שהחליפו אתר קיים וגם כאלה שבנו אתר מאפס.

זה קורה בזכות כמה מרכיבים שקיימים באתר,
ומחוללים הבדל משמעותי:

1) אפיון, מבנה עדכני המותאם לאופן גלישת לקוחות באתרים, נראות האתר, משטחי הצבע, שילוב נכון של מיקומי התמונות והגדרת סדר הצגת התכנים והמעבר בין העמודים – בהתאם להחלטת קניה.
כשאלה בנויים נכון, כבר נהיה בטוחים שלקוח שנכנס לאתר יישאר בו.
הזרימה בין העמודים תהיה לו טבעית, הוא יגלוש יותר זמן, הוא יקרא, יגלה ענין מוגבר, יתרשם ויקנה.

אחרי כל כך הרבה שנים של גלישה באתרים, הלקוחות פיתחו הרגלי גלישה שאנחנו, אנשי המקצוע, יכולים לזהות ולהטמיע באתר, ממש כמו שקיים בכל האתרים של המותגים הכי גדולים שיש.

באתרים שלנו בסטודיו 'אתר בניה' המרכיבים האלה בנויים בברירת המחדל.
אתר תמיד יעלה תוך הקפדה על הפרטים האלה.
ולא, אנחנו לא מצפים מהלקוחות שלנו לדעת לבד מהם המרכיבים ולהסביר לנו איזה אפיון הם רוצים.
אנחנו, עם הניסיון העשיר שלנו, מנחים אותם כדי שהאתר יעבור להם וייצר לעסק שלהם תוצאות.

 

2) שילוב עמודים שמייצרים דינמיות טבעית באתר.
אנחנו רוצים כניסות טבעיות מגוגל לאתר. זה אחד הדברים הכי כיפיים בשיווק שלנו.
לדעת שאנשים מחפשים נושא מסוים והאתר שלנו עולה בגוגל, מבלי שהתאמצנו במיוחד בשביל זה, מבלי ששילמנו עבור הקידום, ומציע פתרון שאותו הלקוחות יכולים לרכוש.
השבוע סיפרה לי בעלת עסק שבנינו לה אתר בתחום האוכל, שלקוחה חדשה הגיעה אליה מגוגל ורכשה קורס שעלותו אלפי שקלים, מבלי שאי פעם קידמה את האתר באופן מיוחד במנוע החיפוש הזה.

גוגל מאוד מעריך אתרים שהגולשים נשארים בהם זמן ממושך ומבצעים בהם פעולות.
לכן אנחנו מקפידים שכל אתר שלנו יכלול את דפי הנחיתה שנועדו למכור או לרשום לקוחות לכל מיני פרויקטים.
פשוט כי אלה עמודים שהלקוחות מתעכבים עליהם, גוללים אותם, מבצעים פעולות כמו הכנסת פרטים לטופס.
כל אלה גורמים לגוגל להבין שיש פה אתר פעיל, שלקוחות מביעים בו עניים מוגבר.

בנוסף, אנחנו משלבים בכל אתר בלוג, שמאפשר עדכון תכנים קבוע בפשטות.
גוגל אוהב בלוגים מעניינים ומפנה אליהם גולשים שמחפשים נושאים הנמצאים בבלוג.

אישית, פעם כתבתי בבלוג  שלי פוסט על מיתוג והמחשתי את הנושא דרך דוגמה של עגבניות ממותגות ולא ממותגות.
כעבור מספר ימים קיבלתי טלפון של חקלאי בעל עסק שמבקש למתג עגבניות ופנה אלי כדי שאלווה אותו בתהליך.
נחמד לקבל כך פניות, לא?

אז כן, אפשר לשלם למקדם אתרים, מה שכרוך בעלות לא מבוטלת ובזמן ממושך עד שרואים תוצאות אם בכלל.
אני מעדיפה לעבוד באותנטיות באתר, ומראש לבנות אותו בצורה המותאמת לציפיות של גוגל מאתר טוב ולראייה –
לאתר שלי יש כ-1,500 כניסות בחודש מגוגל מבלי שהשקעתי שקל אחד בקידום הזה.

3) למערכת עליה בנוי האתר יש משמעות גדולה בנכונות של גוגל להזרים אליו גולשים.
גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים, שיהפכו לקונים.
יש הרבה מערכות בנייה בשוק, חלקן אפילו מפורסמות, יפות, חינמיות, פשוטות לעבודה ומפתות מאוד לבנות בהן אתר אינטרנט.
אך לוורדפרס (שהיא המערכת שאנחנו בחרנו לעבוד אתה) יש תוצאות טובות מאוד ביחס לאחרים.

ממש לאחרונה סיפרה לי בעלת עסק שאני מלווה, שהעבירה אתר זהה לחלוטין ממערכת נפוצה ופופולרית אחרת לוורדפרס.
היא סיפרה שמספר הכניסות לאתר מגוגל עלה במאות בחודש, מבלי ששינתה את האפיון, העיצוב או הטקסטים באתר.
היא העבירה אותו כמות שהוא לוורפדרס והכניסות עלו בטבעיות מבלי שעשתה משהו מיוחד.

אז לעסקים שיש אתר במערכת אחרת, או שנבנה בוורדפרס, אך לפני הרבה שנים,
כדאי לחדש ולעדכן כי זה יבוא לידי ביטוי בתוצאות שייתן האתר באופן מידי.

4) תוספת מרכיבי רימרקטינג וניתוח נתונים באתר משדרגת את היכולת להבין מה עובד ולחזק אותו.
כדאי שיהיו באתר טוב פיקסלים של פייסבוק וגוגל שמאפשרים ניטור הכניסות לאתר ופרסום מחדש לגולשים האלה שאנחנו יודעים שכבר גילו עניין.
דרך מערכת ניתוח הנתונים של האתר (גוגל אנליטיקס) אפשר לנתח את נתוני הגלישה:
כמה זמן שהו באתר, מאיפה הגיעו, אילו עמודים מעניינים יותר  – ובכך לחזק את מה שחזק ולראות יותר תוצאות.

אז נכון, גם מערכות אחרות מציעות אפשרות למעקב אחרי גולשים וניתוח נתונים, אך אני ממליצה ומעדיפה לרכז את כל הנתונים האלה בנכס דיגיטלי אחד ומרוכז משלי, באתר שלי, ולא להסתמך על מערכת חיצונית שעלולה להסגר או שאולי ארצה לעזוב אותה ולא תהיה לי גישה ושליטה על הנתונים שצברתי בה.

אתר וורדפרס הוא אתר שבנוי על מערכת קוד פתוח. זה אומר שמערכת לא שייכת לאף אחד ולכן אי אפשר 'לסגור' אותה.
אתר שבנוי במערכת הזו הוא לחלוטין נכס של העסק.
בעידן שבו את רוב החלטות הקניה מקבלים דרך אינטרנט (גם אם הרכישה מתבצעת בטלפון או פנים מול פנים, ההבשלה מתרחשת באינטרנט) – כדאי שיהיה לנו כזה נכס, ולא משנה באיזה שלב העסק.

חשוב מאוד ולדעתי אף הכרחי שלעסק שרוצה פניות וקניות קבועות, יהיה אתר אינטרנט שנותן מענה ללקוחות הקונים האלה.

מכל הסיבות שציינתי, שום פלטפורמה אחרת היא לא תחליף אתר.

עמוד פייסבוק לא מחליף אתר, דפי נחיתה חיצוניים לא מחליפים אתר, לא בלוג חיצוני ולא כרטיס ביקור דיגיטלי.
פשוט כי כל אלה נותנים מענה חלקי מאוד למה שנדרש כדי שלקוח יקבל החלטת קניה.

אנחנו לא רוצים חלק. אנחנו רוצים לקוחות קונים.
אנחנו רוצים את זה מהיום הראשון בעסק.
אנחנו צריכים את הכסף הזה בעסק שלנו, בחיים שלנו.

לכן, אני מאמינה וכך פעלתי גם אצלי:
עסק שנפתח ובטח עסק שפעיל כבר תקופה, חייב להציג ללקוחות את עצמו על גבי אתר אינטרנט מסודר, מקצועי ורציני.

הלקוחות מחפשים אתר אינטרנט, מבקשים אתר אינטרנט.
בעידן שבו התחרות הפכה להיות מטורפת ועלויות השיווק רק הולכות וגדלות, אתר אינטרנט פשוט מקצר את הדרך ליצירת כסף בעסק וחבל לפספס את זה.
העלות של האתר פשוט מתבטלת מול התמורה שהוא מייצר לאורך שנים!

 

ועוד משהו שחשוב לי לציין, גם אם זה לא פוליטיקלי קורקט:

לא מספיק אתר. צריך אתר טוב.
אני רואה ברשת המון הצעות לאתרים לעסקים.
חשוב לשים לב מי בונה את האתר, איך הוא הולך להיראות, כמה נעימה הגלישה בו, כמה תקין הקוד שלו, אילו מרכיבים הוא כולל בדיוק, כמה חווייתי הוא לגולשים, כמה נוח להכניס בו פרטים, איך הוא נראה במובייל, כמה אפשר להמשיך לפתח אותו, איך הוא עולה לאוויר – ושוב:
באיזו רמה נעשים כל הפרטים האלה.
כי כן, לפעמים מפתה אותנו להתפשר ולבחור אופציות במחירים שנראים מוזלים ויש כאלה בשפע,
אבל מה שצריך להנחות אותנו הוא היכולת של האתר להחזיר אלינו את ההשקעה ולייצר המון כסף לעסק.

פשוט כי לנו, עסקים קטנים ובינוניים, אין  זמן ובוודאי שלא תקציב מיותר להשקעות שלא תחזורנה.

 

אם מעניין אותך לצאת אתנו יחד לדרך –
לבנות את האתר שלך אתנו, כאן אפשר לקרוא את כל הפרטים – https://atarbnia.co.il/predesigned-site/

או להרים טלפון עכשיו ל- 050-6676207 ואנחנו נענה לכל שאלה.

אנו מציעים לעסקים אתרי אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר שיש, במחירים אטרקטיביים וחסרי תקדים לאתרים מסוג זה.
אתרים שעולים לאוויר מהר בזכות היעילות שייצרנו באתרים שיווקיים,
ללא צורך בתוספות עלויות בלתי נגמרות.
נשמע כמו סיסמה שיווקית אך זה לא 🙂
מי שכבר עובד אתנו ודיבר אתנו מרגיש ויודע שכל מה שכתבתי פה ממש קורה.

 

אני מאחלת לנו בהצלחה רבה,
ים של כניסות לאתר, ים של פניות לעסק,
ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים :))

מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה