למה זה טוב ואפילו מומלץ לערוך מבצעים והנחות?

לא פעם שמעתי מבעלי עסקים ואפילו מאנשי שיווק, את המילים: "אני לא נותן הנחה" או "אצלנו אין מבצעים".
ואני שואלת,

למה?

למה אתם מפספסים כלי שיווקי אדיר, שירגש את הלקוחות?
למה אתם מבזבזים הזדמנות לייצר הכנסות לעסק שלכם ולעשות טוב ללקוחות שלכם?

הבחירה להימנע ממבצעים נובעת מהתפיסה השגויה, שמבצע או הנחה יפגעו בתדמית המותג והערך שלו יקטן בעיני הלקוחות, אבל-
מבצעים והנחות שמנוהלים נכון מאפשרים לעסק להפתיע את הלקוחות, לרגש אותם,
להביא אותם לרכישה מהעסק באופן מוגבר וכמובן – להגביר את הכנסות העסק.

מה זאת אומרת – לנהל את ההנחות?

  • זה אומר שצריך לתכנן מראש את מחיר הפריט המקורי, כך שניתן להעניק הטבה מסוימת בזמנים מיוחדים.
  • זה אומר שצריך לתקשר את ההנחות באופן יעיל ללקוחות, כך שיבינו שמדובר בהנחה מיוחדת וזמנית, ותפיסת המחיר הקבוע לא תיפגע.
  • זה אומר להעביר נכון את המסר לגבי ההנחה, כך שלקוחות באמת יגיבו לה, וינצלו את זמן ההנחה לקנות יותר, והעסק שלכם ייהנה ממכירת כמותית גבוהה בעקבות ההטבה ללקוחות.

מבצע או הנחה הן לא מילים גסות. אלה פעילויות שיווק לגיטימיות ואפילו מומלצות. קיום של מבצעים נכונים ומדויקים מחזק את העסק ומגדיל אותו.
נהלו את המחירים וההטבות הכספיות ללקוחות, מכרו יותר והגדילו את העסק שלכם.

עבודה נכונה ויעילה בערוצי השיווק מביאה יותר לקוחות לעסק, מגדילה את ההכנסות וגם את הרווחים.

אשמח לקרוא את התגובות שלכם ממש כאן, מתחת לפוסט!

בהצלחה ותמשיכו לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה