לא פעם שמעתי מבעלי עסקים ואפילו מאנשי שיווק, את המילים: "אני לא נותן הנחה" או "אצלנו אין מבצעים".
ואני שואלת,
למה?
למה אתם מפספסים כלי שיווקי אדיר, שירגש את הלקוחות?
למה אתם מבזבזים הזדמנות לייצר הכנסות לעסק שלכם ולעשות טוב ללקוחות שלכם?
הבחירה להימנע ממבצעים נובעת מהתפיסה השגויה, שמבצע או הנחה יפגעו בתדמית המותג והערך שלו יקטן בעיני הלקוחות, אבל-
מבצעים והנחות שמנוהלים נכון מאפשרים לעסק להפתיע את הלקוחות, לרגש אותם,
להביא אותם לרכישה מהעסק באופן מוגבר וכמובן – להגביר את הכנסות העסק.
מה זאת אומרת – לנהל את ההנחות?
- זה אומר שצריך לתכנן מראש את מחיר הפריט המקורי, כך שניתן להעניק הטבה מסוימת בזמנים מיוחדים.
- זה אומר שצריך לתקשר את ההנחות באופן יעיל ללקוחות, כך שיבינו שמדובר בהנחה מיוחדת וזמנית, ותפיסת המחיר הקבוע לא תיפגע.
- זה אומר להעביר נכון את המסר לגבי ההנחה, כך שלקוחות באמת יגיבו לה, וינצלו את זמן ההנחה לקנות יותר, והעסק שלכם ייהנה ממכירת כמותית גבוהה בעקבות ההטבה ללקוחות.
מבצע או הנחה הן לא מילים גסות. אלה פעילויות שיווק לגיטימיות ואפילו מומלצות. קיום של מבצעים נכונים ומדויקים מחזק את העסק ומגדיל אותו.
נהלו את המחירים וההטבות הכספיות ללקוחות, מכרו יותר והגדילו את העסק שלכם.
עבודה נכונה ויעילה בערוצי השיווק מביאה יותר לקוחות לעסק, מגדילה את ההכנסות וגם את הרווחים.
אשמח לקרוא את התגובות שלכם ממש כאן, מתחת לפוסט!
בהצלחה ותמשיכו לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר