למה זה טוב ואפילו מומלץ לערוך מבצעים והנחות?

לא פעם שמעתי מבעלי עסקים ואפילו מאנשי שיווק, את המילים: "אני לא נותן הנחה" או "אצלנו אין מבצעים".
ואני שואלת,

למה?

למה אתם מפספסים כלי שיווקי אדיר, שירגש את הלקוחות?
למה אתם מבזבזים הזדמנות לייצר הכנסות לעסק שלכם ולעשות טוב ללקוחות שלכם?

הבחירה להימנע ממבצעים נובעת מהתפיסה השגויה, שמבצע או הנחה יפגעו בתדמית המותג והערך שלו יקטן בעיני הלקוחות, אבל-
מבצעים והנחות שמנוהלים נכון מאפשרים לעסק להפתיע את הלקוחות, לרגש אותם,
להביא אותם לרכישה מהעסק באופן מוגבר וכמובן – להגביר את הכנסות העסק.

מה זאת אומרת – לנהל את ההנחות?

  • זה אומר שצריך לתכנן מראש את מחיר הפריט המקורי, כך שניתן להעניק הטבה מסוימת בזמנים מיוחדים.
  • זה אומר שצריך לתקשר את ההנחות באופן יעיל ללקוחות, כך שיבינו שמדובר בהנחה מיוחדת וזמנית, ותפיסת המחיר הקבוע לא תיפגע.
  • זה אומר להעביר נכון את המסר לגבי ההנחה, כך שלקוחות באמת יגיבו לה, וינצלו את זמן ההנחה לקנות יותר, והעסק שלכם ייהנה ממכירת כמותית גבוהה בעקבות ההטבה ללקוחות.

מבצע או הנחה הן לא מילים גסות. אלה פעילויות שיווק לגיטימיות ואפילו מומלצות. קיום של מבצעים נכונים ומדויקים מחזק את העסק ומגדיל אותו.
נהלו את המחירים וההטבות הכספיות ללקוחות, מכרו יותר והגדילו את העסק שלכם.

עבודה נכונה ויעילה בערוצי השיווק מביאה יותר לקוחות לעסק, מגדילה את ההכנסות וגם את הרווחים.

אשמח לקרוא את התגובות שלכם ממש כאן, מתחת לפוסט!

בהצלחה ותמשיכו לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה