מה הופך את המילים שלנו לכאלה שלקוחות מתעניינים בהן ומה לא עובד בפנייה ללקוחות

אז היה לנו אתגר מעניין בקבוצת 'עושים עסקים גדולים' בפייסבוק.

האתגר היה – להציג את העסק, אך בצורה שמסבירה לאילו לקוחות הוא מועיל ובמה,
בלי אף מילה על העסק עצמו ומבלי להזכיר את השם שלו!

 

המטרה של האתגר הזה היתה לתרגל חשיבה שממוקדת בלקוח ולא בנו כעסק.
זהו מפתח לתקשורת טובה ויעילה עם לקוחות.
יש מי שזה זורם לו ויש מי שפחות. מה שבטוח, מנסיון – תרגול ומיקוד עוזר פה הכי טוב.

ומעבר לזה, כמה נקודות חשובות כשמנסחים את התועלת שלנו ללקוחות הרלוונטיים לנו:

1. ככל שאנחנו יותר ממוקדים וענייניים במילים שלנו, כך המסר עובר יותר טוב.
ללקוחות אין סבלנות להקשיב למונולוגים.
הם יקשיבו רק אחרי שנצליח לתפוס את תשומת ליבם הבסיסית בשורה-שתיים.

2. ככל שהמסר יותר פשוט להבנה ובלי מונחים גבוהים או פילוסופיים – כך ייטב.
הנסיון לסקרן בדר"כ מבריח לקוחות.
בעידן שבו מוצע להם כל כך הרבה שפע, הם פשוט ממשיכים הלאה כשהם לא מבינים משהו בפשטות.

3. ככל שנדבר פחות על עצמנו ויותר על הלקוחות,
הם יתעניינו יותר ויתייחבו אלינו כמומחים ולא כבעלי עסק שמנסים למכור.
זהו מפתח ליצירת חיבור טוב.

4. תפרידו בין שיטת העבודה שלכם, המוצרים שלכם והפתרון שלכם ללקוח.
בשלב הראשון והבסיסי מעניין את הלקוח מה יש כאן בשבילו.
את כל היתר תשאירו לאחר שיביע עניין ראשוני.
אם תגישו מסרים אחרים לפני, הוא עלול להשתעמם או לאבד סבלנות.

5. כששואלים אותנו מה אנחנו עושים –
היכולת להסביר בכמה מילים פשוטות ומצומצמות היא מהותית ומצביעה על הבנה ושליטה שלנו –
הן במה שאנחנו עושים ומועילים עבור הלקוח והן על השליטה שלנו בתקשורת עם הלקוחות.
כשהתקשורת עם לקוחות ברורה וזורמת, התנועה שלהם לעסק ברורה וזורמת.

ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים ולהעז להשתפר ולהשתדרג!
מיטל צ'סנר

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה