מה הופך קורס דיגיטלי ולכזה שמייצר לעסק שלך רווח ממשי?

קורס דיגיטלי הוא חלום ושאיפה של הרבה עסקים.
זוהי דרך מאוד נוחה ויעילה לעבוד.
הוא חוסך את הצורך להציג את התוכן שלנו שוב ושוב ללקוחות שבאים.
אנחנו יוצרים אותו פעם אחת, בצורה הטובה ביותר שאפשר,
והוא משרת אותנו ואת הלקוחות לתקופה משמעותית קדימה.

גם עבור הלקוחות קורס דיגיטלי הוא פורמט מצוין.
הוא מאפשר גמישות רבה, למידה בזמן ובמקום הנוח להם,
הידע נשאר אצל הלקוחות והם יכולים לשוב ולצפות בו עוד פעם ועוד פעם, ללא מגבלות זמן ומקום.

ובכל זאת, יצירה של קורס דיגיטלי היא אתגר לא קטן עבור עסקים.
הוא כולל פרטים רבים ודורש הבנה מעמיקה כיצד לעשות זאת נכון.

כמי שהעסק שלה מבוסס על 4 קורסים דיגיטליים מוצלחים,
שהלקוחות מרוצים מהם, לומדים בהם היטב, חוזרים לעוד קורסים וממליצים לחברים, אני רואה את הדברים האלה מקרוב.

למען אותם עסקים שמאוד רוצים לעבור לליווי דיגיטלי ולא ממש יודעים מאיפה להתחיל,
אני משתפת כאן כמה נקודות מהותיות ליצירת קורס דיגיטלי מקצועי,
מבוקש ומוצלח עבור העסק והמשתתפים בו:

 

  • נושא הקורס צריך להיות מאוד אטרקטיבי ללקוחות
    הנושא צריך להיות מדויק, כך שלקוחות יבינו במה הוא מועיל להם, איזה פתרון מוסיף לחיים.
    הם ידעו שתוך כדי הקורס ובטח שאחריו יהיה בידיהם הרבה מעבר לידע.
    תהיינה פעולות ישימות שתהיינה חלק מהחיים שלהם, שהם ידעו לבצע, לתפעל ולנהל ביום יום.
    בכל פרויקט, מוצר או שירות זה חייב להיות כך, אך בקורס דיגיטלי החשיבות גדולה שבעתיים.
    פשוט כי יש התנגדות בסיסית של מרבית הלקוחות לפורמט לימוד כזה ולכן, על הנושא להיות מאוד מאוד מתאים לצרכי ורצונות הלקוחות.
  • טכניקת ההדרכה צריכה להיות מושלמת
    את המילה מושלם אכתוב על מעט מאוד דברים אבל פה זה מהותי.
    פשוט כי המשתתפים עוברים את הקורס לבד, מקשיבים ו'נמצאים' בשיעור לבד.
    תוכן הקורס ומפרט השיעורים צריך לעבור מאוד טוב, מאוד מהודק, בכמות ונפח ההסבר הנכונים,
    בצורה שמקיפה את הנושא, מבהירה אותו ולא משאירה אצל המשתתפים שאלות פתוחות.
    חשוב שההדרכה תהיה זורמת, בהירה, כזו שמובילה את הלקוחות שלב אחר שלב לפתרון ברור שלשמו הגיע לקורס.
  • צריך לשמור על המשתתפים במיקוד ובעשייה שוטפת
    בקורס דיגיטלי חשוב שנשמור את המשתתפים בריכוז, בשיתוף פעולה ובעשייה,
    פשוט כי בקורס כזה קל למשתתפים ללכת לאיבוד ולאבד מיקוד בעצמם ובתוכן הנלמד.
    בהרבה מקרים הולכים המשתתפים לאיבוד, מפסיקים להקשיב לשיעורים, מפסיקים ליישם והתוצאה –
    לקוחות שלא השלימו את הקורס, שזה לא טוב לאף אחד ואחת מאתנו.
    אנחנו רוצים לקוחות לומדים, מצליחים ומרוצים.
  • חוויית הצפייה וההאזנה לקורס צריכה להיות מאוד טובה
    כשם שאנחנו מקפידים על הפרטים בקורס פרונטלי (שיהיה נעים, שקט, נקי, נינוח), כך גם בקורס דיגיטלי.
    אופן העברת השיעור צריך להיות טוב, עם סאונד ברמה גבוהה,
    עם מצגת, עם איזון נכון בין הצגת טקסט, תמונה או סרטון, בין צילום עצמי לצילום מסך.
    הקול צריך להיות ברור, לא מונוטוני, אך גם נעים להאזנה וצפייה מכל מקור דיגיטלי שהוא.
    אלה מצריכים מאתנו עזרים מתאימים כגון מיקרופון טוב, מצלמה איכותית, תאורה מתאימה,
    עריכה טובה של הסרטון, חלוקה למקטעים, אחסון והצגה על גבי אתר נוח להצגה, תפעול ושימוש המשתתפים.
    קבצי העבודה צריכים להיות נגישים, ברורים, פשוטים לשימוש והורדה.
    אפשרות הכניסה לקורס והשימוש באתר צריכה להיות מאוד נוחה, החל משלב הרישום,
    בחירת סיסמה, הגדרות אישיות ועד לשימוש השוטף באתר.
  • אריזת הקורס צריכה להיות טובה וברורה
    כדאי שהיא תכלול הרבה יותר מהעברת התוכן באופן דיגיטלי.
    כדי שלקוחות יצליחו, חשוב שיהיה שילוב של התייחסות אישית, ליווי פרטני מקצועי ע"י מדריך הקורס במגוון דרכים,
    במקביל – שמירה על המשתתפים בתחושה קבוצתית ולא בודדת.
    כל זה צריך להיעשות באיזון נכון, כך שאנחנו לא מפספסים את האוטומציה שמאפשר קורס דיגיטלי,
    אך למשתתפים יש תחושה משמעותית של יחס אישי ויכולת להגיע לתוצאות טובות על אף הפורמט הבודד במהותו.
  • קורס דיגיטלי מחייב שיווק ברמה מאוד גבוהה
    נתחיל מזה שאנחנו רוצים שהקורס ייצר לנו רווח טוב.
    אנחנו לא רוצים למכור בזול כי אז נצטרך למכור הרבה מאוד יחידות ויהיה מאתגר להרוויח.
    אז מחיר הקורס צריך להיות רווחי.מחיר רווחי ידרוש שיווק מאוד מקצועי, שפותר את האתגרים האופייניים לקידום סוג כזה של מוצר.
    פשוט כי הקהל עדיין לא מעדיף את צורת הלמידה הזו ויש המון מה להסביר כדי להבשיל אותו לקניה, בפורמט היעיל הזה שאנחנו מציעים בקורס דיגיטלי.
    מכירה טובה של קורס דיגיטלי תתאפשר כשהעסק מבסס את עצמו כמוכר, מקצועי ומוביל דעת קהל בקרב כמות משמעותית של לקוחות פוטנציאליים.
    כשיש בסיס כזה, עבודה בקמפיין מקיף, עם מסרים מדויקים מאוד תייצר כמות פניות יפה לעסק ומכירה כמותית גבוהה ורווחית של הקורס.

 

כשמקפידים על כל הפרטים הללו, זה עובד!
יש לנו קורס דיגיטלי, מקצועי, כזה שלקוחות מבקשים ומייצר רווח ממשי.

אם מעניין אותך לשמוע עוד, להעמיק בנושא וליצור לעצמך קורס דיגיטלי,
שעונה בדיוק על כל הפרטים והכללים שתיארתי,
אני מזמינה אותך להצטרף לסדנה חד פעמית – יוצרים קורס אונליין!

בסדנה, אני ורועי צ'סנר, איש הדיגיטל שאתי, נדריך את כ-ל הפרטים והניואנסים שהופכים קורס דיגיטלי למוצלח,
נקיף ממש כל פרט כדי שכל מה שישאר לך אחרי הסדנה, הוא לצאת לדרך עם הקורס שלך.

נדריך על הכל הכל.
סידור התוכן, הגשה שלו, מערכות ליצירת קורס דיגיטלי, תמחור, שיווק, עריכה, תוכנות, אתר קורסים, מכירה אונליין ועוד ועוד פרטים שאולי אפילו לא חשבת שנדרשים וקיימים לצורך פיתוח הקורס שלך.
זו סדנה חד פעמית פרונטלית, ייחודית, עם דוגמאות, סיכומים, צ'קליסטים ומענה לשאלות, המיועדת ל-50 עסקים מקסימום.
הסדנה מתקיימת במסגרת יום מלא, ביום חמישי ה-13.2.20 במכון מופת בתל אביב, בין השעות 9:30-17:00.

כאן קוראים את כל הפרטים – https://meitalchesner.co.il/online-course/

 

ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה