מה עושים כשהקהל שנחשף לעסק הוא לא הקהל שקונה?

הפעם נשאלתי את השאלה הבאה:
"העסק שלי הוא בתחום טכנולוגיה לילדים. אני מרצה ומעבירה סדנאות בנושא  שימוש מושכל בסמארטפונים לקהלי יעד מגוונים.
את המיתוג שלי כאוטוריטה אני מבססת בתכנים שמיועדים להורים, אך מי שבפועל מזמין אותי להרצאות הם מנהלי רווחה, כח אדם ותרבות."
איך מתמודדים עם האמביוולנטיות בשיווק ל2 קהלי יעד שונים?

#מיטל_עונה – פרק חדש >>

אני כבר מספרת שב-8.4.16, יום שישי בשעה 21:00 ב- ZOA (בית ציוני אמריקה)
מתקיימת ההרצאה המיוחדת – למלא את היומן!
כל הפרטים והצטרפות בלחיצה כאן – http://yomanmale.co.il/workshop.html

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה