הפעם נשאלתי את השאלה הבאה:
"העסק שלי הוא בתחום טכנולוגיה לילדים. אני מרצה ומעבירה סדנאות בנושא שימוש מושכל בסמארטפונים לקהלי יעד מגוונים.
את המיתוג שלי כאוטוריטה אני מבססת בתכנים שמיועדים להורים, אך מי שבפועל מזמין אותי להרצאות הם מנהלי רווחה, כח אדם ותרבות."
איך מתמודדים עם האמביוולנטיות בשיווק ל2 קהלי יעד שונים?
#מיטל_עונה – פרק חדש >>
אני כבר מספרת שב-8.4.16, יום שישי בשעה 21:00 ב- ZOA (בית ציוני אמריקה)
מתקיימת ההרצאה המיוחדת – למלא את היומן!
כל הפרטים והצטרפות בלחיצה כאן – http://yomanmale.co.il/workshop.html