מה עושים כשהקהל שנחשף לעסק הוא לא הקהל שקונה?

הפעם נשאלתי את השאלה הבאה:
"העסק שלי הוא בתחום טכנולוגיה לילדים. אני מרצה ומעבירה סדנאות בנושא  שימוש מושכל בסמארטפונים לקהלי יעד מגוונים.
את המיתוג שלי כאוטוריטה אני מבססת בתכנים שמיועדים להורים, אך מי שבפועל מזמין אותי להרצאות הם מנהלי רווחה, כח אדם ותרבות."
איך מתמודדים עם האמביוולנטיות בשיווק ל2 קהלי יעד שונים?

#מיטל_עונה – פרק חדש >>

אני כבר מספרת שב-8.4.16, יום שישי בשעה 21:00 ב- ZOA (בית ציוני אמריקה)
מתקיימת ההרצאה המיוחדת – למלא את היומן!
כל הפרטים והצטרפות בלחיצה כאן – http://yomanmale.co.il/workshop.html

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה