איך גורמים ללקוחות לקנות יותר מהעסק?

"היי מיטל,
אני מטפלת ברפואה סינית, בתחילת דרכי
כרגע, עיקר השיווק והפרסום שלי הולך דווקא על המקום של טיפולי המגע, עם דגש על פינוק. כך שמגיעות מטופלות, אבל לרוב לטיפול, שניים. הן נהנות, וממליצות (כך מגיעות גם מטופלות אחרות) אבל שוב, לטיפול בודד.
אני רוצה להעביר את מרכז הכובד לטיפולים בדיקור סיני, או לטיפולים משולבים שהם תהליכיים יותר, ולא יודעת כיצד לעשות את זה…."
המשך השאלה וכמובן – התשובה המפורטת – בסרטון!

יש לך שאלה, דילמה הקשורה לעסק?
אני מזמינה אותך לשלוח אלי שאלה ל-meital@chesner.co.il ואני אענה!

 

מיטל צ'סנר הינה אשת עסקים, מומחית ובעלת נסיון עשיר בגיוס לקוחות לעסק, שימורם ויצירת הכנסות ורווחיות לעסק מצליח ויציב.
מלווה עסקים גדולים, בינוניים וקטנים להצלחה ומדריכה במסגרת הרצאות,  סדנאות וקורסים לשיווק ופיתוח עסקי.

כל הפרטים על הרצאת הדגל שלי – למלא את היומן, כבר כאן – http://yomanmale.co.il/workshop.html

כיצד למלא את היומן בפגישות עם לקוחות? התשובה כאן – http://yomanmale.co.il/
אתר אינטרנט – https://meitalchesner.co.il/
פייסבוק – https://www.facebook.com/meit.chesner
אינסטגרם – https://instagram.com/meitchesner/

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה