איך עוברים לעבוד עם לקוחות גדולים?

"היי מיטל,
אני מעצבת גרפית ומעצבת אתרים.
העסק שלי קיים כמעט תשע שנים.
עבדתי עד עכשיו עם לקוחות עסקיים קטנים, ואני מרגישה בשלה ומסוגלת לעבוד גם עם לקוחות גדולים יותר.
הבעיה היא שמאד קשה (עד בלתי אפשרי) לשכנע לקוחות גדולים שאני אכן מסוגלת לעבוד גם איתם. הם מסתכלים על תיק העבודות שמורכב מלקוחות קטנים, מהססים ובסוף הולכים.
אז השאלה שלי היא – איך גורמים לאנשים להעריך את מה שאני מציעה,
כשבעצם "המציאות" שמונחת לפניהם מרתיעה אותם?"

על השאלה הנפוצה והחשובה הזו אני עונה בסרטון!

 

אני מזמינה אותך לשלוח אלי כל שאלה על שיווק העסק שלך, לאימייל meital@chesner.co.il
או לשתף בקבוצת הפייסבוק שבה אני עוזרת לעסקים – קליק

ב-6.11.15 מתקיימת הדרכת הדגל שלי – למלא את היומן!
שבה אני מדריכה עסקים כיצד למלא את היומן בפגישות עם לקוחות.
זוהי הרצאה מיוחדת שאני עורכת 3 פעמים בשנה וכל הפרטים נמצאים כאן – קליק

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה