איך עוברים לעבוד עם לקוחות גדולים?

"היי מיטל,
אני מעצבת גרפית ומעצבת אתרים.
העסק שלי קיים כמעט תשע שנים.
עבדתי עד עכשיו עם לקוחות עסקיים קטנים, ואני מרגישה בשלה ומסוגלת לעבוד גם עם לקוחות גדולים יותר.
הבעיה היא שמאד קשה (עד בלתי אפשרי) לשכנע לקוחות גדולים שאני אכן מסוגלת לעבוד גם איתם. הם מסתכלים על תיק העבודות שמורכב מלקוחות קטנים, מהססים ובסוף הולכים.
אז השאלה שלי היא – איך גורמים לאנשים להעריך את מה שאני מציעה,
כשבעצם "המציאות" שמונחת לפניהם מרתיעה אותם?"

על השאלה הנפוצה והחשובה הזו אני עונה בסרטון!

 

אני מזמינה אותך לשלוח אלי כל שאלה על שיווק העסק שלך, לאימייל meital@chesner.co.il
או לשתף בקבוצת הפייסבוק שבה אני עוזרת לעסקים – קליק

ב-6.11.15 מתקיימת הדרכת הדגל שלי – למלא את היומן!
שבה אני מדריכה עסקים כיצד למלא את היומן בפגישות עם לקוחות.
זוהי הרצאה מיוחדת שאני עורכת 3 פעמים בשנה וכל הפרטים נמצאים כאן – קליק

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה