מי צריך אתר אינטרנט ואיך עושים את זה נכון?

אם הייתם שואלים אותי לפני שנתיים, הייתי אומרת –
אפשר להסתדר ללא אתר אינטרנט לתקופה ארוכה.

אבל היום המצב הוא אחר.
עם ההתפתחויות הדיגיטליות העדכניות בימינו, אתר אינטרנט הפך להיות כלי שיווקי יעיל, זול, שמייצר לעסק כל כך הרבה תועלת, שמתורגמת לכסף מהר מאוד.

 

זה מתחיל מכך שכאשר לקוחות מחפשים אותנו, חשוב שיגיעו ל'מקום' שמייצג את העסק שלנו בצורה מקצועית ורצינית.
שמציג את המידע שלנו, התמונות, השירותים, המוצרים וכל יתר הפרטים החשובים – בצורה מסודרת, קלה להתמצאות, בעיצוב אותנטי לעסק שלנו.

ולא. דף פייסבוק הוא לא תחליף.
גם לא דף נחיתה.
פשוט כי היכולת להציג בהם מכלול מידע משמעותי מוגבלת מאוד.

בעידן כל כך תחרותי, שבו הלקוחות פוגשים שפע של אפשרויות מכל כיוון, כדאי שיגיעו לאתר שמייצג את העסק שלנו בצורה האופטימלית, שתחזק את הבשלות להחלטת קניה.

אם לקוח מחפש את שם העסק שלנו בגוגל, חשוב שיגיע *לאתר שלנו*.
זהו המינימום המצופה מעסק, בעידן שבו לקוחות מחפשים אותנו, קודם כל ולפני הכל, ברשת.

 

 נקודה חשובה נוספת היא מכלול דרכי התקשורת השיווקיות, שאתר מאפשר לנו, כדי לייצר השפעה על לקוחות.
אם אנחנו רוצים לחולל השפעה לקניה על לקוחות, כדאי מאוד שנעבוד בכמה ערוצי תקשורת.
אתר אינטרנט טוב ירכז את ערוצי התקשורת הללו עבורינו ועבור הלקוחות הפוטנציאליים שהגיעו אליו.

זה אומר שהאתר יכלול את כל הפיצ'רים השיווקיים:
בלוג, דפי נחיתה מסוגים שונים, קישורים לרשתות חברתיות, קישור להצטרפות לקבל דיוור באימייל, גישה לפניה ישירה דרך מגוון דרכים (צ'אט, מסנג'ר, טלפון ישיר) ועוד ועוד.
הכל בצורה חווייתית, מקצועית, שעוטפת את הלקוח הפוטנציאלי ומדרבנת אותו להשאר עם העסק בקשר.

ונכון שעקרונית, אנחנו יכולים ליצור את כל אחד מהפרטים האלה בנפרד מהאתר, אבל כדי שנעבוד בצורה יעילה ונקל על הלקוחות להשאר אתנו בקשר –
כדאי שהכל יהיה מרוכז באתר שיכלול הכל.
כערך מוסף גם נגביר משמעותית את כמות התנועה לאתר, מה שימקם אותו גבוה יותר במנועי החיפוש (גוגל!), בזכות הדינמיקה שקיימת בו כל הזמן.

 

נקודה שלישית ואחרונה היא היכולת של אתר לרכז עבור העסק קהלי היעד מדויקים לצורך שיווק מחדש.
באתר אינטרנט ניתן להטמיע רכיב שיעקוב אחרי הגולשים באתר (פיקסל פייסבוק או גוגל), ובאמצעותו ניתן יהיה לחזור ולפרסם מחדש מודעות לקהל שביקר באתר והביע עניין בתוכן שהעסק מציע.

פרסום לקהל שכבר הביע עניין בתכני העסק שלנו יגדיל משמעותית את הסיכוי לקניה.

אמנם ניתן להטמיע פיקסלים גם בדפי נחיתה חיצוניים, אך אנחנו רוצים לעבוד ביעילות ובקלות.
לכן, גם למטרה זו, כדאי שנעבוד באתר משלנו, שיכלול את הפיקסלים החשובים הללו.

 

אני הראשונה לציין שלכל פרט באתר אפשר למצוא תחליף מבחוץ –
בין אם דפי נחיתה חינמיים, מערכות בלוג פתוחות לשימוש, דפים עסקיים ברשתות חברתיים ועוד ועוד.

אבל אנחנו רוצים לחסוך זמן, כסף והכי חשוב:
אנחנו רוצים להותיר רושם מקצועי ורציני אצל הלקוחות.

לשם כל אלה, אתר נותן לנו פתרון מקיף, נוח ואפקטיבי.

 

רק שימו לב לדבר חשוב –
לא מספיק שיהיה אתר אינטרנט, חשוב שהאתר יבנה בצורה מקצועית ונכונה.
לפי מבנה נכון, בעיצוב נכון, על גבי מערכת טכנולוגית מתקדמת, קלה לתפעול, ידידותית ועם כל המרכיבים החשובים לקידום העסק מול הלקוחות ובקוד נקי ומקצועי.

ולא, זה לא אומר שהאתר יעלה הרבה כסף.
ממש לא.
המחירים של אתרים בימנו הם כאלה שכל עסק יכול ליהנות מאתר נהדר במחיר שווה לכל כיס.

אם מעניין אותך לשמוע עוד על כל מה שהופך אתר אינטרנט לכזה שמייצר לקוחות והכנסות לעסק, אני מזמינה אותך להצטרף להדרכה חינמית באינטרנט, בלחיצה כאן.

בהדרכה שאני עורכת עם רועי, איש הדיגיטל המקצוען שלי, נסביר הכל על אפיון ועיצוב אתרים, פלטפורמות לבנייה, אתרים מסוגים שונים, מבנה, מרכיבים, מחירים וכל פרט נוסף שחשוב להבין כדי לקבל החלטה נכונה עבור העסק שלך.

כאן מצטרפים להדרכה ללא תשלום – https://meitalchesner.co.il/websites/

 

ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות