שלב 7: דף חברתי

שלב 7: מהו דף נחיתה חברתי ואיך יוצרים אותו?

הגענו לשלב 7 בתהליך הוצאת פרויקט לפועל והיום אני מסבירה נושא שיווקי שמעניין עסקים רבים :
איך אני יוצרת את דפי הנחיתה החברתיים שלי?

אז קודם – מהו דף חברתי ובמה הוא מועיל?

אחד האתגרים החשובים ביותר בשיווק הוא להעביר ללקוחות במילים פשוטות וברורות את התוכן והידע שלנו וכדאי לעשות זאת בתמציתיות!

התוכן הוא שמשכנע בידע שלנו והתמציתיות הכרחית משתי סיבות:
1. כי ללקוחות אין סבלנות לקרוא הרבה
2. כי תמציתיות מעידה על בקיאות ושליטה.

זה שלב שדורש לימוד, מיומנות ותרגול כדי להצליח להעביר מסרים מדויקים ותמציתיים, אך כשלומדים לעשות אותו (והחבר'ה בקורסים שלי יודעים כמה אני מתעכבת עליו), אנחנו יכולים להמחיש ללקוחות בצורה פשוטה כמה אנחנו יודעים לעזור להם!

בעידן שבו ללקוחות אין סבלנות לקרוא הרבה, הם צריכים לקבל את המידע בצורה מחולקת, ברורה, מעוצבת ונגישה.
זהו פרויקט שדורש השקעה יחסית, גם בכתיבה, גם בזמן, גם בעיצוב ובניית העמוד לאינטרנט, אך לצד ההשקעה, הוא תורם מאוד למוניטין של העסק כעסק חדשן ורענן.

אני נוהגת להעלות עמוד חברתי כזה לקראת כל פרויקט.
זהו סגנון שקיים בחו"ל אך לא נעשה בו שימוש נפוץ בארץ (מלבד העסקים הנפלאים שאני מלווה, שהשקיעו בדרך ועשו כאלה עמודים).

אז הנה העמוד החברתי שיצרתי  לדוגמה – http://yomanmale.co.il

העמוד הזה, התוכן שבו, הגישה, הסגנון – ממחישים ללקוחות מי אני, מה אני יודעת וכיצד אני פועלת בעסקים.
הוא יוצר 'בילד אפ' מעניין וצבעוני עם טאצ' עיצובי הומוריסטי לתוכן שלי.

עד כאן לנושא זה!
כאן לוחצים לשלב הבא בו אני מדריכה על כתיבת מסרים אפקטיביים שמשפיעים על לקוחות!