שלב 2: בניית המוצר לקידום

שלב שני: איך אני בונה את המוצר או השירות שבחרתי לקדם?

הגענו לשלב השני של הוצאת פרויקט לפועל והיום אני מפרטת:
איך אני בונה את המוצר או השירות שבחרתי לקדם?

אז – המוצר צריך להיות מגובש מאוד וברור לנו וללקוחות.
הלקוחות שלנו מחפשים עניין.
אם נקדם בכל פעם את אותו מוצר או אותו סל מוצרים ושירותים, הלקוחות וגם אנחנו, נשתעמם ונרגיש שאנחנו חוזרים על עצמנו.
לא יהיה ריגוש שמניע את הלקוחות לרכוש משהו חדש בכל תקופה.

לכן, למוצר צריכים להיות גבולות.
בפרויקט הנוכחי שלי בו אני משתפת אתכם, כנס – לסדר ולהשיג יותר,
הערכתי את כמות הידע שמקיף את הנושא שבחרתי להתמקד בו החודש וחילקתי אותו ל-4 חלקים חשובים, בהתאם לשני דברים:
– מה שמעניין את הלקוחות לדעת
– מה שאני, כאשת מקצוע, יודעת שחשוב להסביר בנושא

שימו לב שאני תמיד שמה את הלקוחות מול העיניים שלי.
כך מתנהל עסק שמגיע לתוצאות.
הוא לא מרוכז רק בעצמו אלא קשוב ללקוחות תמיד.
זה לא אומר שנעשה מה שטוב להם בלבד, אך אנחנו בהחלט נקח בחשבון את המצב בו הם נמצאים ואיך שהם רואים את התחום והעשייה שלי ונמצא את עמק השווה בנינו.

ואני ממשיכה –
קבעתי לכנס מקום נגיש לכמה שיותר משתתפים, כי מדובר בכנס אחד ולא בהרצאה שנעה מאזור לאזור בארץ.
קבעתי מספר משתתפים שיהיה לי מתאים להעביר את התכנים (60 בלבד), קבעתי מועד ומחיר – 13.9.16 בקמפוס הדרכה במרכז הארץ, עלות – 348 ש"ח.
אני מתייחסת גם למספר השעות של הכנס (6) ומרכיבים כמו – תכנים, אביזרי עזר שאני מביאה כמו פולדרים, כלי כתיבה, סוג הכיבוד.
קבעתי את היקף התוכן שאני מעוניינת להציע.

אני רוצה לתת מקסימום ידע, אך לא להציף ולהתיש את הקהל שמקשיב לי ולוקחת גם את זה בחשבון.
אגב, נכון שמדובר בכנס שמבוסס ידע אך כששיווקתי עסקי מוצרים התנהלתי בדיוק באותו אופן.
מצאתי את הדרך לחדש ולעניין את הקהל ע"י הכנסת המוצרים לקטגוריות או יצירת חיבור בניהם לבין נושאים עקיפים ופשוט פעלתי כך!
הגדרתי את נושא החודש וקידמתי מוצרים שקשורים לנושא החודש.

ישנם עסקים שמבוססים על מוצר אחד בלבד ועדיין מקפידים לחדש כל הזמן (מכוניות, עוגיות, צעצועים וכך בכל תחום), אז גם אנחנו יכולים לחשוב יצירתי ולעשות את זה.

שימו לב, אני עדיין לא נכנסת לכל הפרטים, כמו כתיבת התכנים.
אני קודם מגבשת מוצר בראשי פרקים, בונה תכנית לתפעול וקידום ובהמשך – כותבת את התוכן עצמו.
את כל הפרטים האלה אשתף במסרים הבאים.

עד כאן לשלב זה!

כאן לוחצים למעבר לשלב הבא – איך אני בונה את התכנים לעומק, כך שיעניינו את הקהל שלי, יזרמו, יחברו אותו אלי, יעניקו ערך וישאירו אותו אתי