שלב 6: דף מכירתי

שלב 6: מהו דף מכירתי ומדוע צריך אותו?

אני מתחילה להתמקד בשיווק הפרויקט ומסבירה על השלב הראשון בתפעול השיווק לקידום הפרויקט –
יצירת דף נחיתה מכירתי!

מהו דף נחיתה מכירתי ולמה צריך אותו?

כאשר אני רוצה להציג את ערך המוצר שלי לרבים ולהעביר להם את כל מה שהם צריכים לדעת, אני מרכזת את כל המידע בעמוד אינטרנטי אחד.
זהו עמוד מלא, שמעביר ללקוחות את כל המידע שכדאי שידעו על השירות או המוצר שלי, בקלות, בפשטות ובהתאמה מוחלטת לתהליך החלטת קניה.

אך מעבר לכך, לעמוד יש עוד יתרון מהותי –
לקוחות לא תמיד מרגישים נוח להתקשר ולשאול שאלות.
עמוד מפורט כזה פשוט ממחיש להם את כל מה שצריך וחוסך מהם את הצורך ליצור קשר אישי לצורך החלטת הקניה.

ממה מורכב העמוד?

מכל המרכיבים המהותיים לצורך קבלת החלטת קניה –
הסבר המוצר, איזה פתרון הוא נותן, מה ההיקף שלו, איפה הוא מתקיים, כמה הוא עולה, למי הוא מתאים, מה אומרים לקוחות שרכשו אותו, מי מציע את המוצר ומה מסמיך אותו לכך, וכל פרט נוסף שיכול לעזור ללקוחות לקבל החלטה.

החלק החשוב ביצירת דף מכירתי טוב הוא לנסח את הטקסט, שלב אחר שלב.
אח"כ להטמיע אותו על גבי דף אינטרנטי ולהוסיף עיצוב מתאים.
את הדף ניתן לבנות במגוון מערכות חינמיות הקיימות היום.
לחילופין, ניתן לבחור מערכת דפי נחיתה בתשלום סמלי או להיעזר בבונה אתרי אינטרנט.

הדף האישי שלי נכתב על ידי, עוצב ונבנה ע"י בונה אתרים והנה הוא-
דף מכירת הרצאה
תפעול שיווקי לכל פרויקט שלי מתחיל מדף כזה וכך גם עשיתי הפעם!

זהו השלב הראשון בהוצאה לפועל של התכנית שלי להעלאת פרויקט לאוויר.

זה נראה מורכב למדי אך מי שעשה הכנה שיווקית מתאימה בעסק שלו ויודע היטב מיהם הלקוחות שלו, מה הם מחפשים, איזה פתרון הוא מציע להם ואילו פרטים מרכיבים את המוצר – יבנה את העמוד הזה תוך מספר שעות מצומצם.
לי, אישית, בעלת ניסיון ותרגול, לוקח שעה-שעתיים ליצור דף נחיתה מכירתי שכזה.

שימו לב ליתרונות העצומים של עמוד כזה ואל תדלגו עליו בפרויקט שלכם.

עד כאן לשלב הזה!
בפוסט הבא אני הולכת לדבר על דף נחיתה מיוחד שיצרתי – דף נחיתה חברתי, ובמה הוא מועיל