שלב 8: מסרים שיווקיים

שלב 8: אילו מסרים משפיעים על לקוחות?

הפעם אני מפרטת על אחד הנושאים המהותיים להצלחת פרויקט –
כתיבת מסרים
ולמה הוא כל כך מהותי?
כי אני יכולה ליצור כנס מהמם, מוצר מוצלח, פרויקט מעניין, דפים אינטרנטיים יפיפיים ותמונות ואביזרים אבל מה שבאמת יביא את הקהל להתעניין במה שאני מספרת, הם המסרים שלי.

כי כל מה שהכנתי עד עכשיו נמצא איפה שהוא אצלי וכדי שאנשים בעולם ידעו עליו, לקוחות פוטנציאליים, אני צריכה לחשוף אותם אליו באמצעות מסרים שישולבו באמצעי התקשורת בפירטתי בשלבים הקודמים.

כך ניגשים לניסוח מסר שיווקי יעיל שמניע לקוחות לפעולה:

✽ כמו שכבר הסברתי, אני מחליטה על כמות מסרים המתאימה לכל ערוץ ועל סוג המסרים – מסרים של הדרכה, שיתוף, העצמה, סרטונים, תמונות, דפי נחיתה וכו'.

✽ אני יוצרת רשימה של כל הדברים הטובים שיקרו ללקוחות שלי בעקבות ההשתתפות בהדרכה.
במקרה של כנס 'לסדר ולהשיג יותר – יהיה להם:
– סדר בראש
– ידע כיצד לקבוע מטרות
– הבנה אילו סוגי מטרות ישנן
– איך בונים את המרטות כך שאחת תביא להשגת השנייה
– ידע כיצד ליצור תכנון שיווקי ברור וישים
– ידע כיצד להוציא לפועל פרויקט עם כל הטיפים והסודות שאוכל לחלוק
– דוגמאות וסטטיסטיקות מהשטח להצלחה של עסקים שעשו את זה קודם
– שיתוף האישי שלי – כיצד אני מתכננת ועוברת כל תקופה עם הכנסות גבוהות, ללא באמפרים בתזרים המזומנים, גם כשעניינים אישיים עשויים להשפיע ולעכב אותנו
ועוד ועוד.

בהתאם לתועלות האלה, שהן הרלוונטיות לקהל שלי, אני בונה את המסרים כך שיסבירו וימחישו אותן.
בכך אני יוצרת חיבור ישיר בין המסר שכתבתי להחלטת הקניה של הלקוחות.

✽ אם יש שאלות או נקודות שעלולות להרתיע לקוחות, אני מפרטת ומסבירה בשלב המסרים את כל התשובות כדי שלא יחששו להצטרף.
אני פשוט יוצרת מערך מסודר של מסרים, שממחיש את הערך שיתווסף לחייהם בעקבות ההשתתפות ועונה ללקוחות על כל שאלה שעלתה בהם, אפילו אם הם לא שאלו אותה במפורש.

מדובר בעבודה מעמיקה, מסודרת, על פי כללי כתיבת מסר ותמהיל מסרים נכון שאני מלמדת בדקדקנות בקורסים שלי.

זה שלב שדורש עשייה רבה ודיוק גבוה, אך הבשורה הטובה היא, כמו כל דבר בפרויקט שאנחנו מקדמים, שברגע שאנחנו בונים את מערך המסרים, הוא משמש אותנו בכל פעם שנרצה לקדם את הפרויקט מחדש.
לא צריך לכתוב מחד מסרים לכל פרויקט אלא משתמשים במסרים שכתבנו בעבר!

עד כאן!
בלחיצה כאן אני מדריכה איך אני מתפעלת את המסרים השונים לתוך ערוצי התקשורת ומתקדמת עוד בהשגת המטרות של הפרויקט שלי