שלב 9: מתחילים לתקשר

שלב 9: מתפעלים את הפרויקט ומתקשרים עם הלקוחות הפוטנציאליים

אנחנו מגיעים לשלב הלפני אחרון בהוצאה לפועל של פרויקט שיווקי מלא עד לתוצאה הרצויה לנו!
לאחר שיצרנו תכנית מלאה לתפעול ושיווק, יצרנו דפי נחיתה ובנינו מערך מסרים, מגיע השלב של –
תפעול הפרויקט ותקשורת עם הקהל שלנו.

בשלב הקודם הסברתי כיצד כותבים את המסרים כך שיגעו ויניעו את הלקוחות.
בשלב הבא אני לוקחת את כל המסרים שכתבתי ועורכת בהם התאמות.

לדוגמה, בעמוד פייסבוק לא נדרשת כותרת אז אני בונה את הפוסט בהתאם, באימייל אני מוסיפה כותרת, לקבוצה אני מתאימה מסרים שמבוססים על שיתוף, אני יוצרת תמונות שיתווספו לכל מסר ואוכל לשתף אותן גם בערוץ האינסטגרם שלי.

כאן מגיע חלק חשוב שלוקח די הרבה זמן והוא –
הכנסת המסרים למערכות.
אז בעמוד פייסבוק ובמערכות הדיוור השונות ניתן לתזמן מראש מסרים לפי תאריכים ושעות, מה שמאוד מקל וחוסך התעסקות יומיומית.
בקבוצה ובאינסטגרם לא ניתן לתזמן, אז אני עורכת קובץ מסודר לפי תאריכים ופשוט מעתיקה ממנו את המסר הרלוונטי ביום המתאים.

כשהכל בנוי מראש, אני יכולה להתפנות לשני דברים חשובים:

– אני שמה לב אם משהו בתכנון שלי לא ממש עובד ויכולה לחדד מסרים, לשנות, להוסיף וכו'

– אני מתחילה לתפעל את יתר הפרטים של הפרויקט שלי. לדוגמה, ביום ההדרכות שלי אני אסגור את ההזמנה מהקייטרינג של הכיבוד שאני רוצה בדיוק, אזמין את הפולדרים מהמדפיס, אבנה את מצגות ההרצאות, אוודא שכל ספק שמשתתף בפרויקט מכיר את התפקיד שלו ועוד ועוד.

שימו לב לדבר חשוב- אני קודם דואגת לשיווק ואח"כ לתפעול.
למה?
כי קודם חשוב שיהיה מי שיגיע בכלל. אין לי טעם לבנות את פרטי הפרויקט אם לא הצלחתי להביא אליו לקוחות ולכן הסדר הזה מהותי וחשוב.

עד כאן הפעם!
כמעט כמעט סיימתי :)
כאן לוחצים לסגירת הקצוות האחרונים והסבר כיצד מושגות התוצאות בפועל