תשובות לכמה שאלות חשובות בנוגע לקורס 'לשווק עם מיטל'

היי כולם,

נשאלתי כמה וכמה שאלות חשובות ורלוונטיות מאוד שנוגע לקורס 'לשווק עם מיטל',
אז החלטתי לענות לכולן כאן – תשובה מקיפה וכנה:

1. במה שונה הקורס מקורסים אחרים?

מהקורס הזה יוצאים כשאנחנו יודעים בפירוש ובצורה ברורה –
מה לעשות כדי להביא לקוחות לעסק,
באופן ברור ובלי מונחי שווק מפוצצים ומיותרים,
עם תכנית מעשית ועם יישום שלה, כבר מהשיעור הראשון.

אנחנו לא לומדים תיאוריה אלא פרקטיקה.
זה קורס שמורכב מ-8 שיעורים בני כשעתיים כל אחד ועוד 2 מפגשי תרגול, בהם אני מדריכה את כל הפרטים לגבי הנושאים הנלמדים, בשילוב דוגמאות מהשטח ושאלות מנחות ליישום הנושא בעסק.
הסיבה לכמות המפגשים הגדולה ולשעות הרבות שאני מקדישה להדרכה,
היא שממש נוכל לוודא שהכל מובן ומוכן ליישום.
לאחר כל שיעור ישנן משימות לבצע, שאותן שולחים לקבלת פידבק שבועי, עסק עסק, בהתאם למה שהוא הכין.
בכל שיעור אנחנו מטפלים בנושא מסוים כמו –
החיבור ללקוחות, הגדרת תועלות והתנגדויות לקוחות והטיפול בהן,
הגדרת סל מוצרים, לימוד כתיבת מסרים אפקטיביים ועוד הרבה,
ואני מוודאת שהנושא יושם בעסק כדי שנוכל להתקדם לנושא הבא.

הכל נעשה בצורה פשוטה להבנה, בגובה העיניים, ללא צורך בתקציבים מיוחדים
ומבוסס על הידע הטבעי שיש שלכל בעל ובעל עסק בתחום המקצועי שלהם.
וזה הייחוד של הקורס הזה – העצות הפשוטות ליישום,
המעקב אחר העשייה והכניסה בפועל לשגרת שיווק שממש עובד לעסק ומייצר לו תוצאות.

מעבר לזה, שלאורך כל שיעורי ומפגשי הקורס אני משתפת בהמון טיפים וסודות מקצועיים
ומספרת מניסיונם של עסקים רבים ומהניסיון הפרטי שלי –
ממש כל פרט אפשרי כדי שתדייקו כמה שיותר ולא תבזבזו זמן על פעולות שלא מייצרות תוצאות.

ועוד בונוס חשוב –
עסקים שנמצאים בקורס מנצלים את ההזדמנות להתייעץ אתי גם על נושאים שלאו דווקא דיברנו עליהם בקורס
ואני תמיד עונה בשמחה, בסבלנות ובמקצועיות.
זו הטבה משמעותית שכן הבדידות שלנו וקבלת ההחלטות שלנו בעסק לבד
לפעמים קשה וטוב שיש מי שרואה את הדברים מהצד, במקצועיות, ועוזר לכוון וכאן אני עומדת לשירותכם.

2. האם הקורס מתאים לעסקים מתקדמים?

בהחלט. בקורסים הקודמים השתתפו עסקים בני 10 שנים, 12 שנים ואפילו 25 שנים!
דווקא מי שמתקדם בעסק וכבר הסיק כמה מסקנות, כבר ייצר לעצמו קהל לקוחות מסוים ותובנות עסקיות –
יקפוץ הרבה יותר מהר בעקבות הקורס.
הדברים שאני מדריכה מפילים אסימון אחר אסימון ויחד עם הוותק בעסק –
הלקוחות וההכנסות מגיעים הרבה יותר מהר.
וכאן אני כותבת ברמה האישית – אני אשת שיווק כבר 20 שנים ויכולה לספר,
שהקצב שבו משתנה האופי של השיווק, של הדרך שבה לקוחות מקבלים החלטות קניה,
של הדרך שבה הם רוצים וצריכים לקבל מאתנו את המידע – הוא בלתי נגמר.
אז כן, גם אחרי כמה וכמה שנים ואפילו כשהעסק מצליח,
התובנות והעשייה של הקורס הזה יעלו את העסק הוותיק עוד יותר גבוה ויהיו רלוונטיים לו מאוד.

3. האם הקורס מתאים לעסקים מתחילים או כאלה שעדיין מגבשים את עצמם?

כן. חד משמעית.
בקורסים הקודמים השתתפו עסקים בתחילת דרכם ואפילו חברים שלא ממש התגבשו באשר למה שהם רוצים לשווק בעסק –
ובעקבות הקורס התמקדו, דייקו את עצמם ויצאו לדרך.
כי כמו שהסברתי, אני מעורבת בעסקים שלכם וכל הלימוד נעשה בהתאם לעסקים שמגיעים בכל שלב שהוא.
ומה שיפה הוא שהוותיקים לומדים מהחדשים על יצירתיות ושיטות פעולה חדשות ולא שגרתיות.
החדשים לומדים מניסיון הוותיקים על התנהגות לקוחות ודברים שעבדו או לא עבדו
ונוצרת דינמיקה שהופכת את כל ההדרכה לישימה, מעניינת ומלאת מוטיבציה לעשייה והתחדשות.

4. איך אדע שהעסק שלי מקבל תשומת לב אישית במסגרת ליווי קבוצתי שכזה?

כמו שכתבתי, המעורבות שלי בעסקים שמצטרפים גבוהה מאוד ועל כך מעידים משתתפי הקורס הקודמים.
טרם תחילת הקורס אני מבקשת מכל אחד מהמשתתפים לשלוח אלי חומרים שיווקיים קיימים,
כדי שאוכל להתכונן ולהכיר את העסק.
במהלך הקורס כל משימה נבדקת על ידי ועל ידי העוזרת הנאמנה שלי ומקבלת מענה מעמיק ומקצועי לכל עסק,
כדי לוודא שהנלמד בקורס מיושם באפקטיביות ובצורה מדויקת – ובאופן ישיר ומדויק לכל עסק.
כך זה עבד בקורסים הקודמים וכך זה יעבוד גם הפעם.

5. איך אדע שזה יצליח? שאחרי כל ההשקעה העסק שלי ממש יתקדם יהיו לי יותר לקוחות?

שאלת השאלות. וגם כאן לא אתחמק מתשובה כנה:
לא אני ולא אף אחד יכול להבטיח לעסק הצלחה, אבל אני יכולה לספר דבר אחד ולהבטיח את הדבר הבא –
כל עסק שיישם את שיטת הפעולה הזו שבה אנחנו הולכים לעבוד -הצליח. כל עסק.
נכון – לכל אחד יש את התחום שלו, את התנהגות הלקוחות שלו, את רמות הביקוש של התחום שלו, את המידע והנכסים השיווקיים שכבר קיימים אצלו,
אבל חד משמעית – כל מי שיישם אפילו חלק קטן, העסק שלו קפץ ובאופן כמעט מידי.
ואת זה אני אומרת באחריות.

מי שמיישם את העבודה המקצועית והמדויקת –
בנחישות, בעקביות, בסבלנות, מתוך מסירות ורצון ויצירתיות ומוטיבציה להצליח –
חד משמעית מייצר לעצמו קהילה ומתעניינים ולקוחות והכנסות בפועל.
זה עניין של זמן ויש מי שזה קורה אצלו מהר לעומת אחרים שלוקח להם שבועות ואפילו חודשים לראות תוצאות,
אבל העסק שלנו כאן לתמיד, הוא צריך לפרנס אותנו ולייצר לנו רווחים
ואנחנו חייבים להסתכל קדימה ולבנות את התקשורת עם הלקוחות בצורה חכמה.

ונכון שהתוצאות של כאן ועכשיו חשובות כי אנחנו צריכים להתפרנס ולהתקיים,
אך חשוב לקבל את זה ששיווק הוא תהליך מתמשך, תהליך שנבנה ולהסכים ללכת אותו במקצועיות.
ואז כל מה שנרצה פשוט יהיה לנו.
לקוחות, הכנסות ורווח.

אם יש שאלה שעלתה אצלך ולא עניתי עליה כאן, אני מזמינה אותך לשלוח אלי אימייל
ל- meital@chesner.co.il ואני אענה בשמחה.

לפרטים נוספים על מפרט הקורס, חוויות בוגרים והצטרפות, לוחצים ממש כאן.

נתראה בקורס!

בהצלחה מכל הלב,
מיטל צ'סנר

תגובות

8 המלצות לשנת 2022 מוצלחת בעסק

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים להטיח לעצמם פרנסה טובה, מכירות

להמשך קריאה

כמה תובנות ממני על פרסום ממומן שמייצר תוצאות ברשתות החברתיות

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן את הבעיות בעסק בעזרת כסף.ממש

להמשך קריאה