3 עצות מפתח ממני לפותחים עסק חדש!

אז כן, אני ידועה כשמרנית בכל הנושא של כסף בעסק.
אני מאוד מעודדת לעסק גדול ומצליח,
אך גם יודעת שפרנסה יציבה היא חובה כדי שנוכל לפועל ולהגשים את חלום העסק המצליח שלנו.

בהמשך לכמה וכמה שאלות שנשאלתי בנושא,
ריכזתי כאן 3 עצות מרכזיות וחשובות שיש לי להציע,
רגע לפני שקופצים למים ופותחים את העסק הטוב והמצליח שלנו!

 

1) לפתוח את העסק בהתבסס על הידע שיש לנו עכשיו.
לא ללכת ולחפש הכשרות נוספות כי לא הן מה שיהפכו אותנו למצליחים.
להתחיל לייצר הכנסות ממה שיש לנו ומשם להתפתח ולגדול –
אישית ועסקית.

 

2) להכין תכנית כלכלית שמכסה אותנו למשך השנה הראשונה.
בשנה הראשונה רוב העסקים לא מרוויחים וחלק גדול אפילו לא מכניסים בחודשים הראשונים.
אז להיערך עם עבודה צדדית כשכירים, לקחת פרויקט פרילאנס או לדאוג שתהיה תוספת הכנסה מכל מקור אחר.

 

3) להתנהל בשמרנות.
להוציא מינימום של המינימום על למידה – איך לעשות את זה נכון ולהשתמש בערוצי תקשורת זמינים במינימום עלויות.
אז יש בלוגים חינמיים לגוגל, עמוד פייסבוק, לפעול באותנטיות בקבוצות פייסבוק ובפרופיל הפרטי, לעבוד עם רשימת תפוצה.
אפשר לבסס קהל לקוחות במינימום הוצאה.

 

מתחילים מזה, מקבלים בטחון שהגלגלים מתחילים לנוע ואז בוחרים בשמרנות במה להשקיע.
מיתוג, תמונות תדמית, אתר אינטרנט ועוד אמצעי תדמית כאלה –
הם לא הדבר הראשון וגם לא השני להשקיע בו בעסק.

עבודת שטח, נוכחות ברשתות חברתיות ובאינטרנט בכלל,
הגדרה של סל שירותים ומוצרים ומודל רווח עקרוני – הם החשובים.

משם מתחילים ואז ממשיכים לפעול.

 

ההמלצות האלה נכתבו בדם 🙂
סגרתי פעם עסק שנכשל אחרי שעשיתי המון טעויות ופתחתי מחדש אחרי תקופה, חכמה ומודעת יותר.
עסק זה פרויקט עם אתגרים.

צריך ללמוד לנהל עסק וכדאי ללמוד ממי שהוכיח שהוא יודע לנהל
(להבדיל מסיסמאות התעשרות מהירות ומבלבלות).

 

כך נגשים את החלום שלנו ונגיע למטרות שאנחנו רוצים –
עסק יציב, מכניס, רווחי ומתפתח לאורך שנים.

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

איך מקדמים את העסק ומייצרים שליטה על תנועת הלקוחות? סיכום בכמה צעדים!

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר? הנה הם: השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות שקשורות לתחום העיסוק שלנו –

להמשך קריאה

12 סיבות ממש טובות להחזיק פודקאסט

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש לכל תחום ועסק. אז הנה

להמשך קריאה