בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר? הנה הם: השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות […]

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש […]

היי! אני מקבלת בימים האחרונים כל כך הרבה שאלות וקוראת התלבטויות,דווקא מצד עסקים פעילים בדר"כ, שמרגישים שהתגובה של הקהל איטית מהרגיל. אז התחושות לא משקרות וכן, חלק גדול מהעסקים ירגישו כרגע היחלשות בתגובת הקהל.יש לזה כמה סיבות: אנחנו עייפים משנה וחצי מטלטלות וחסרות יציבות.עייפות מנטלית ועייפות פיזית.וכשאנחנו עייפים, השיווק שלנו מייצר תוצאות חלשות יותר, כי הקהל […]

מאז שחזרתי מאיסלנד אני מרגישה צורך לכתוב. אני מרגישה שהשתנה בי משהו בשנתיים האחרונות.זו הפוגת הקורונה?הדינמיקה הטבעית של החיים?ההתבגרות בעסק? לא יודעת.אבל זו פעם ראשונה שאני יוצאת לטיול,לחופש, עם שקט פנימי.שקט אמיתי.זו גם הפעם הראשונה שאני נוסעת למדינת טבע מבחירה.כלומר, נסעתי עם רועי שיצא למסלול ריצה של אולטרא-מרתון 55 ק"מ,אבל זו הייתה בחירה שלי להצטרף. […]

אני מתחילה בבשורה חשובה – אפשר לשחרר את הרדיפה אחרי הכותרת המושלמת. אחרי אותו משפט או פסקה אחת שננסח והנה – לקוחות יבינו אותנו ויקנו מאתנו! אף מסר, ממוקד ומדויק ככל שיהיה, לא באמת יחבר אלינו קהל טוב. מה כן? הדרך ה-באמת יעילה לחבר לקוחות טובים ומדויקים היא – לתקשר עם הלקוחות במערך מסרים שוטף, […]

אני זוכרת את עצמי נוסעת ברכב עם גיסתי בקיץ. גם היא עצמאית. "יהיה פה מאתגר בחורף" אמרתי לה. "יהיה קשה". "את חושבת?" היא שאלה אותי. "אני ממש ממש מקווה להתבדות אבל לא נראה לי." עניתי. והנה. כל האתגרים האפשריים לעסק עלו בבת אחת בחורף הזה ועולים על כל דמיון. 21 שנים אני משווקת וחיה עסקים. […]

אני אומרת מראש – תקציב הוא חשוב לקידום עסק בהצלחה! הוא עוזר לנו לייצר חשיפה גדולה, להיות פחות נוכחים בעצמנו, להגיע לכמות לקוחות גדולה בו זמנית ומייצר תוצאות הרבה יותר מהר. אבל! תקציב הוא לא ערובה להצלחה. יש עוד משתנים שחשוב לשים אליהם לב, כדי להביא אל העסק לקוחות נכונים לנו, שמשלמים טוב, שנעים לנו […]

אני מאוד מתרגשת לכתוב את הפוסט הזה. לקח לי הרבה זמן להצליח לכתוב. כמה כמה ימים שאני מתהלכת בבליל מחשבות ורגשות. שנת 2020 הייתה לי שנה טובה. מאוד טובה. ולא בגלל המספרים (שהיו טובים גם הם). היא הייתה טובה בזכות התובנות שהיא העניקה לי. זו שנה שאישית, הייתי מאוד צריכה. שנה שטלטלה, שהזיזה אותי, ששינתה […]

יותר ויותר עסקים מעוניינים לעבור לעבודה עם הלקוחות במסגרת קורס דיגיטלי, ובצדק. לקורס דיגיטלי יש כל כך הרבה יתרונות, הן עבור העסק והן עבור המשתתפים בו. ובכל זאת, הקהל מגלה התנגדויות וחוששת להצטרף לקורס שכזה. איך פותרים את ההתנגדויות ומשכנעים את הלקוחות להצטרף לקורס דיגיטלי? עניתי בסרטון הבא לשאלה ששאלה אותי מיכל כהן, בעלת עסק […]

אוטומציה בעסק חשובה מאוד. היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו, כדי לאפשר לנו להרוויח. כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק, כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית. "איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי […]