אני אומרת מראש – תקציב הוא חשוב לקידום עסק בהצלחה! הוא עוזר לנו לייצר חשיפה גדולה, להיות פחות נוכחים בעצמנו, להגיע לכמות לקוחות גדולה בו זמנית ומייצר תוצאות הרבה יותר מהר. אבל! תקציב הוא לא ערובה להצלחה. יש עוד משתנים שחשוב לשים אליהם לב, כדי להביא אל העסק לקוחות נכונים לנו, שמשלמים טוב, שנעים לנו […]
אני מאוד מתרגשת לכתוב את הפוסט הזה. לקח לי הרבה זמן להצליח לכתוב. כמה כמה ימים שאני מתהלכת בבליל מחשבות ורגשות. שנת 2020 הייתה לי שנה טובה. מאוד טובה. ולא בגלל המספרים (שהיו טובים גם הם). היא הייתה טובה בזכות התובנות שהיא העניקה לי. זו שנה שאישית, הייתי מאוד צריכה. שנה שטלטלה, שהזיזה אותי, ששינתה […]
יותר ויותר עסקים מעוניינים לעבור לעבודה עם הלקוחות במסגרת קורס דיגיטלי, ובצדק. לקורס דיגיטלי יש כל כך הרבה יתרונות, הן עבור העסק והן עבור המשתתפים בו. ובכל זאת, הקהל מגלה התנגדויות וחוששת להצטרף לקורס שכזה. איך פותרים את ההתנגדויות ומשכנעים את הלקוחות להצטרף לקורס דיגיטלי? עניתי בסרטון הבא לשאלה ששאלה אותי מיכל כהן, בעלת עסק […]
אוטומציה בעסק חשובה מאוד. היא חשובה בעיקר בתהליכי הליבה של העסק, בתהליכים המשמעותיים שבו, כדי לאפשר לנו להרוויח. כשאנחנו מבססים אוטומציה, אנחנו מייעלים את התהליכים בעסק, כך שפחות אנרגיה וזמן נדרשים מאתנו ואנחנו יכולים לקבל ולמכור להרבה יותר לקוחות בו זמנית. "איך עושים את זה נכון, כך שנצליח לבסס אוטומציה יעילה ועדיין ניתן שירות אישי […]
בימים האחרונים קראתי הרבה הודעות והתלבטויות בנושא גדילת עסק, אוטומציה, העברת סמכויות מאתנו לאנשים אחרים ועוד רעיונות לגדילה. אני עושה כאן סדר בפוסט מסודר. אני אציג כאן את התובנות מניסיוני, כבר 21 שנה בשוק וגם ממה שאני בודקת וחוקרת סביבי. תהליך גדילה בטוח, יציב ונכון של עסק הוא כזה, שאנחנו, הבעלים, המנהלים, המתפעלים – מבססים […]
לא מורידים מחירים עכשיו. פשוט לא. הרי עכשיו אנחנו צריכים את ההכנסות היציבות יותר מאי פעם! אז מה תועיל הורדת המחיר? ניתן את השירות, את המוצר, נעבוד קשה ונרגיש מתוסכלים מכך שלא קיבלנו תמורה ראויה. נוסיף לזה את הלקוחות שרכשו בעבר ויצאו מתוסכלים מכך שעכשיו המחירים נמוכים. נפסיד גם לקוחות עתידיים, שישמעו על המחיר הנמוך […]
אתמול, במהלך דיון בקבוצת ליווי לבוגרי ובוגרות הקורסים שלי, נשאלתי – איך לתכנן עכשיו? מה נכון לתכנן? מה למכור? מתי? לאיזה תוצאות לצפות? שאלות חשובות והנה התשובה המקצועית שלי: אנחנו לא יודעים מה יהיה, אנחנו לא יודעים מה צפוי, אנחנו לא יכולים לצפות את התנהגות הצרכנים, אנחנו לא יכולים להסיק ממשברים קודמים, כי מה שקורה […]
אז קולדפליי אמרנו 🙂 ראיתי את הסרט בyes דוקו וייצאתי מוקסמת! אלה התובנות והנקודות שבלטו לי בסרט ואשמח לקרוא גם את שלכם 🙂 נתחיל בזה שאני מאוד אוהבת להכיר לעומק סיפורי הצלחה. קולדפליי היא אחת הלהקות המצליחות בעולם בכל קנה מידה. כמויות האלבומים המשוגעות שמכרה, כמות האנשים המגיעים להופעות, במדינות בכל רחבי העולם. פשוט מדהים […]
אני חייבת לכתוב את הדברים בישירות. לאחרונה, הרבה עסקים, גם בוגרי הקורסים שלי פונים אלי לנוכח המצב ובכלל, ושואלים – "למה העסק לא גדל מספיק?" "למה אני לא מגיעה להמרה גדולה יותר של לקוחות לקניה?" "מה אני עושה לא בסדר?" היה לי חשוב לעצור פה ולכתוב, כי יש לי דברים חשובים לכתוב דווקא לכם, בעלי […]
בואו נשים דברים על השולחן – התקופה מאתגרת כרגע. העסקים לא כרגיל ולא יהיו כאלה בקרוב. אבל למרות זאת, אנחנו יכולים למכור כבר עכשיו ולהשיג יעדים יפים! רק חשוב להמנע מכמה טעויות שנפוצות למדי אצל עסקים, ובתקופה הזו הן ממש מחבלות בסיכוי למכור ולייצר הכנסה! ואלה הן: מרגישים שהקהל מבין מעצמו את השירות. הוא לא. […]