בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

היי, אני שמחה להציג בפניך את מדריך המרכיבים לעסק מרוויח ויציב! שמי מיטל צ'סנר, אשת עסקים ומלווה עסקים להצלחה בעסק. במשך 20 שנות פעילותי ליוויתי מאות עסקים להצלחה. אני מלווה ומלמדת עסקים את כל תחומי השיווק והעסקים, במטרה להגדיל ולייצב את העסק. במהלך השנים זיהיתי 9 מרכיבים עיקריים, שמקנים לעסק יציבות גבוהה ורווח לטווח ארוך. […]

קורס דיגיטלי הוא חלום ושאיפה של הרבה עסקים. זוהי דרך מאוד נוחה ויעילה לעבוד. הוא חוסך את הצורך להציג את התוכן שלנו שוב ושוב ללקוחות שבאים. אנחנו יוצרים אותו פעם אחת, בצורה הטובה ביותר שאפשר, והוא משרת אותנו ואת הלקוחות לתקופה משמעותית קדימה. גם עבור הלקוחות קורס דיגיטלי הוא פורמט מצוין. הוא מאפשר גמישות רבה, […]

"האם אתר אינטרנט חדש ימכור לי יותר טוב? ישנה לי את המספרים בעסק?" את השאלה החשובה הזו נשאלתי השבוע לפחות 5 פעמים מאז שפרסמתי את מבצע האתרים בסטודיו שלנו, הן ע"י בעלי עסקים שתוהים אם לחדש אתר קיים והן ע"י כאלה שאין להם אתר בכלל. אז אני עונה עליה כאן עבור כולם: אתר אינטרנט מקצועי […]

פתאום הרגשתי את זה. אני? מועקה? מהעסק שאני כל כך אוהבת? אחרי כמה שבועות ברצף הבנתי שזה לא משהו שיעבור מעצמו ואני צריכה רגע לעצור. להבין מה קורה פה. כשאני מגלגלת בראש, זה התחיל מאותה שיחה עם רואת החשבון לפני 4 חודשים. "תכיני 200,000 ש"ח הפרשי תשלום למס הכנסה". הרווח גדל הרבה מעבר למה שהערכנו. […]

אז כן, אני ידועה כשמרנית בכל הנושא של כסף בעסק. אני מאוד מעודדת לעסק גדול ומצליח, אך גם יודעת שפרנסה יציבה היא חובה כדי שנוכל לפועל ולהגשים את חלום העסק המצליח שלנו. בהמשך לכמה וכמה שאלות שנשאלתי בנושא, ריכזתי כאן 3 עצות מרכזיות וחשובות שיש לי להציע, רגע לפני שקופצים למים ופותחים את העסק הטוב […]

זו השאלה הנפוצה ביותר שאני נשאלת ע"י עסקים, במיוחד כאלה שעובדים ומוכרים אך נשארים עם מעט מידי רווח. בפוסט הבא אני מפרטת את הסיבות המרכזיות לכך שעסק פועל אך לא מרוויח: קהל יעד קטן עסק שעובד מול קהל יעד מצומצם ונישתי יתקשה מאוד להרוויח. אולי הוא ירוויח סכום יפה פר יחידה, אך יתקשה לייצר נפחי […]

שנה חדשה מתחילה ואתה חשבון הנפש הפרטי שלי. אותם הרהורים ומחשבות על השנה שהיתה, על זו שתהיה. המחשבות האלה גרמו לי להסתכל אחורה ולסכם קצת יותר משנה אחת. לחשוב על זה שהיה יום אחד שאף אחד לא הכיר אותי. יום אחד שבו פתחתי לעצמי עמוד פייסבוק, עם 2 פוסטים והזמנתי חברים להצטרף. אז אמא שלי […]

מטיילת עם המשפחה בארה"ב. שוהים אצל משפחה אהובה. כמעט כל יום דופק שליח על הדלת: חבילה הגיעה! ישראלים פרובינציאליים שכמותנו, נעים בין התלהבות לביקורת – החבר'ה האלה פשוט לא צריכים לצאת מהבית. "מה את צריכה? לחם כוסמין? חבל לחפש מאפיה ולנסוע. נזמין מאמזון!" וכך זה מתנהל בחלק גדול מהיום יום. ואני, אשת שיווק מדופלמת, מנוסה, […]

אני מנהלת עסק כבר שנים. שנים שבהן הספקתי לחוות הכל – עליות וירידות, פריצות דרך וגם אכזבות. דבר אחד אני יודעת בוודאות: כשאני מצליחה, זו תוצאה של העשייה שלי וכשאני מדשדשת (וכן, יש תקופות שאני בפירוש מדשדשת) זו גם תוצאה של העשייה שלי. אני יודעת שהימים האלה מאתגרים לרוב הגדול של העסקים. בחורף היה לרובנו […]

תשומת לב הלקוחות להצעה שלנו היא הבסיס לכך שבכלל יקשיבו לעומק ויגלו נכונות לקניה. איך עושים את זה? מדברים אתם בתועלות! ואני רוצה להבהיר כמה דברים חשובים בעניין הזה של תועלות מול הלקוחות, שהרבה עסקים מתבלבלים ונופלים בו: 1. כדי שלקוחות ירצו לשמע מאתנו, אנחנו צריכים להבטיח להם תועלת. תועלת זה שינוי שיקרה בחיים שלהם, […]