בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

אתמול פתחתי את ההרשמה לתכנית הליווי 'עושים עסקים גדולים', תכנית הליווי המושקעת שאורכת 8 חודשים ואני ניגשת ישר לתכל'ס – המחיר שלה. כן, היא עולה 19,500 ₪. סכום גדול, סכום לא מבוטל. לא מעט מהעסקים שנחשפו אליה מרימים גבה – למה המחיר כזה גבוה? איך מחליטים על השקעה כזו בעסק? למה בכלל להיכנס לתכנית כזו […]

אם הייתם שואלים אותי לפני שנתיים, הייתי אומרת – אפשר להסתדר ללא אתר אינטרנט לתקופה ארוכה. אבל היום המצב הוא אחר. עם ההתפתחויות הדיגיטליות העדכניות בימינו, אתר אינטרנט הפך להיות כלי שיווקי יעיל, זול, שמייצר לעסק כל כך הרבה תועלת, שמתורגמת לכסף מהר מאוד.   זה מתחיל מכך שכאשר לקוחות מחפשים אותנו, חשוב שיגיעו ל'מקום' […]

אתר IMDB פרסם את רשימת הסרטים הכי רווחיים ומה אני עושה עם המידע? כמובן! מסיקה מסקנות שיווקיות  ? אז סרט הוא מוצר (או שירות, איך שתבחרו לכנות את זה) לכל דבר והצלחה שלו מעוררת בי מחשבות ותובנות, ואלה הן: נתחיל מזה שנתוני הפתיחה של קמפיין השקה לאו דווקא מעידים על ההצלחה או חוסר הצלחה בהמשך. […]

אז עם כל הכבוד להיותי משווקת ותיקה ומנוסה, כשאני מגיעה לרשת שמבוססת רובה ככולה על תמונות יפות זה גורם לי קצת להזיע… 😀 אבל בכל זאת, החלטתי לא להיבהל, לשווק ברשת ואני חוזרת לכאן עם חוויותי! רגע לפני שאני שופכת את משנתי, אני מדגישה דבר חשוב – הפוסט הזה לא נועד ללמד אתכם איך לנהל […]

אני אתחיל בסיפור ודוגמה: אנחנו נכנסים לסופרמרקט. בכניסה יש סטנדים, מלאים במוצרים. בכל חודש יתחלפו הסטנדים האלה בהתאם למוצרים המתאימים לתקופה. בט"ו בשבט נמצא עליהם פירות יבשים, בפסח מצות וחומרי ניקוי, בשבועות גבינות ומוצרי חלב וכך הלאה. כמי שניהלה שיווק של מותגים הנמכרים ברשתות מזון במשך שנים אני אספר לכם, שהמכירות מהסטנדים גבוהות פי 10 […]

  את השאלה הזו נשאלתי ע"י חברי הקהילה שלי ואני עונה פה: ההבדל הוא קודם כל באג'נדה. המטרה בהרצאת – המטרה: 50,000 היא הרווח. לוודא שכל מהלך בעסק יוצר רווח גבוה ולא רק הכנסה לחתור למצב שבו כל פעולה ודקה בעסק מייצרות כמות כסף גבוהה ביחס לזמן ולהשקעה זה דורש בניה ותשומת לב לכמה מהלכי […]

השבוע הלכתי עם שתי בנותיי הגדולות לסיבוב קניות. אחרי שעתיים של שיטוט בלתי נגמר, הרגשתי רעבה. נכנסתי למסעדה שבה אני רגילה לקנות לעצמי חצי כריך, כזה שמתאים ומספיק בדיוק למה שאני צריכה. "אין יותר חצי כריך" – אמרה לי המוכרת כשביקשתי להזמין. "רק כריך שלם". מישהו אחר אולי היה מתבאס אבל אני חייכתי לעצמי. צודקים. […]

"את נהנית בעסק?" את השאלה הזו שאלה אותי בת משפחה אהובה, בעלת עסק גם היא, במהלך אחת מארוחות החג, שהתקיימו בשבועות האחרונים. לאור כל הדיונים שאני קוראת לאחרונה על עצמאות, חשבתי לשתף כאן בתשובה שלי: אני עובדת. אני עושה את מה שאני אוהבת ולא הייתי עושה שום דבר אחר במקום. אני מתפרנסת מצוין. הכי טוב […]

מאיפה להתחיל את הפוסט הזה? מכל העסקים סביבי ששואלים: "איך מחזירים את עצמנו לשגרה?" מהמידע המקצועי והפרקטי שאני רוצה לשתף? נראה לי שהכי פשוט יהיה להתחיל מהסיפור שלי. סיפור שממחיש את אחת התקופות המאתגרות, שבהן האנרגיה שלי ירדה מאוד והייתי צריכה להרים את עצמי חזרה. זה היה בספטמבר 2014. בעצם חודש וחצי לפני. אני חוזרת […]

תארו לכם מצב שבו אני באה לאחת העיריות בארץ ומבקשת לפרסם שלט חוצות בשטח שלה. "תשלמי". זה מה שיגידו לי. טבעי, לא? אז למה ההתקוממות הגדולה כשפייסבוק מבקשת מאתנו לשלם עבור החשיפה? אז כן, במהלך השנים החשיפה של עמודים עסקיים בפייסבוק הולכת ויורדת ושיטת הסלמי הזו, שבה נוגסים בחשיפה שלנו עוד קצת ועוד קצת עשויה […]