בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

כמה אנשים זוכים להתרגש כל כך ממה שהם עושים בחיים? נראה לי שלא הרבה. לכן, כש'דרמות' מטלטלות לי את העסק, אני בוחרת ליהנות מהן. ליהנות באמת 🙂 וזה בדיוק מה שקרה לי ביום רביעי השבוע. יומיים לפני הרצאת 'למלא את היומן', שעליה אני עובדת כבר חודשים, מגייסת קהל, מבטיחה לו שיהיה הכי טוב שאפשר – […]

פו, איזו שנה זו הייתה. שנת 2017 הייתה כל כך עמוסה, שהייתי צריכה לבדוק שוב שכל מה שעשיתי באמת התרחש השנה! השנה הזו התחילה בחופשת לידה עם תינוקת שבועיים. חופשת לידה שהגיעה אחרי 3 חודשי שמירה הריון והיעדרות מוחלטת מהעסק. אז בחודש מרץ שינסתי מותניים וחזרתי לעבודה במרץ (תרתי משמע!). ומה עשיתי בשנה הזו? עברתי […]

נכון… התפקיד שלנו הוא להביא לקוחות באופן שוטף, אבל כמה באמת צריך להשקיע – כסף וזמן כדי לגרום לזה לקרות? התשובה בסרטון, בפרק חדש בתכנית  #מיטל_עונה : בעמוד הפייסבוק שלי אני משתפת יום יום עדכוני שיווק חשובים – https://www.facebook.com/meit.chesner בקבוצת 'עושים עסקים גדולים', אפשר לשאול אותי כל דבר ולקרוא מניסיונם של עסקים נופים – https://www.facebook.com/groups/1604193749720994/ […]

אם למרות ששיווקנו ופעלנו, אנחנו לא רואים תוצאות, כדאי שנחקור למה זה קורה. כי נכון, לקוחות לא קונים מיד בעקבות פעילות שיווק, אך אנו כן רוצים לראות תוצאות בדרך. בין אם פידבקים למסרים, התעניינות בידע והמוצרים שלנו, תגובות לפעילות שיווק שלנו, ובהמשך גם קניה ממשית מהעסק. אז למה קורה שלקוחות נשארים אדישים לפעילות המושקעת שלנו? […]

איזה כיף ששנה חדשה התחילה! אני תמיד מתרגשת מתחילתה של שנה. המחשבות והידיעה שיש לפני שנה שלמה של דברים שאני יכולה להוציא לפועל, מלהיבים אותי ונוסכים בי בטחון. כמה אנשים באמת שולטים בחיים שלהם כמונו, העצמאיים? אחד הדברים שאני נוהגת לעשות בסיום ותחילת שנה, הוא לסכם את הנתונים של השנה הקודמת. השנה שחלפה הייתה לי […]

לפני כמה ימים חזרתי מלונדון האהובה עלי כל כך, ולמה אהובה? כי השילוב בין ההיסטוריה המלכותית והשיק העכשווי הבלתי נגמר, הופכים את השיטוט ברחובות ללוח השראה אינסופי. ואם לדבר על שיווק, אז יש בעיר כל כך הרבה חנויות מיוחדות, שפשוט כיף לראות וללמוד מהן. אז למרות שכמעט בכל רגע נתון היה משהו שהתלהבתי ממנו, ריכזתי […]

2 מותגים שונים יצרו השבוע פעילויות שהקסימו אותי. הראשון – Lego. 7541 חלקים יש בערכה החדשה של לגו. ערכת Millennium Falcon תימכר במהדורה מוגבלת, במחיר של כ-800$ ולי ברור שכל הערכות תימכרנה, ואפילו תוך זמן ממש קצר. איך אני יודעת? כי ככה זה כשמנהלים מותג בצורה מקצועית ובונים סביבו קהילה. לגו מייצרים סביבם לאורך שנים […]

"הלקוח שלי קיבל הצעה זולה יותר ממתחרה. איך מתמודדים ומשכנעים אותו לבוא אלי?" שאלה חשובה שאני עונה עליה בתכנית #מיטל_עונה : https://www.facebook.com/meit.chesner/videos/1799494246732570/ בעמוד הפייסבוק שלי אני משתפת יום יום עדכוני שיווק חשובים – https://www.facebook.com/meit.chesner בקבוצת 'עושים עסקים גדולים', אפשר לשאול אותי כל דבר ולקרוא מניסיונם של עסקים נופים – https://www.facebook.com/groups/1604193749720994/ בערוץ האינסטגרם שלי יש המון […]

אנחנו רואים את המתחרים שלנו גובים סכומים יותר גבוהים, אנחנו צריכים את העלאת המחיר לייצוב העסק ופרנסת הבית, אנחנו יודעים שמגיע לנו תשלום גבוה יותר, ובכל זאת, קשה לעסקים לעשות את הצעד. למה? בגלל כל מיני חששות. – אנחנו חוששים שבשל העלאת המחיר לא יקנו מאתנו – אנחנו חוששים שלקוח יצפה מאתנו ליותר בגלל המחיר […]

כשהראיתי לאחת הלקוחות הוותיקות שלי את האתר החדש, היא שאלה: "אבל למה את מחליפה אתר? יש לך אתר מושקע ויפה". שאלה מצוינת, בעיקר לאור העובדה שרק לפני שנתיים נבנה האתר הקודם שלי. אז למה באמת? כי האסטרטגיה העסקית שלי השתנתה אני כבר לא מייעצת לעסקים כיצד להביא לקוחות. אני מדריכה אותם כיצד לעשות זאת בעצמם […]