בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

אנחנו רואים את המתחרים שלנו גובים סכומים יותר גבוהים, אנחנו צריכים את העלאת המחיר לייצוב העסק ופרנסת הבית, אנחנו יודעים שמגיע לנו תשלום גבוה יותר, ובכל זאת, קשה לעסקים לעשות את הצעד. למה? בגלל כל מיני חששות. – אנחנו חוששים שבשל העלאת המחיר לא יקנו מאתנו – אנחנו חוששים שלקוח יצפה מאתנו ליותר בגלל המחיר […]

כשהראיתי לאחת הלקוחות הוותיקות שלי את האתר החדש, היא שאלה: "אבל למה את מחליפה אתר? יש לך אתר מושקע ויפה". שאלה מצוינת, בעיקר לאור העובדה שרק לפני שנתיים נבנה האתר הקודם שלי. אז למה באמת? כי האסטרטגיה העסקית שלי השתנתה אני כבר לא מייעצת לעסקים כיצד להביא לקוחות. אני מדריכה אותם כיצד לעשות זאת בעצמם […]

רגע לפני פסח, אני מסכמת חודש של חזרה לעניינים וכמה תובנות חשובות שהעשייה האינטנסיבית בעסק הזכירה לי: 1. שאם אני לא מקדמת מכירה באופן אקטיבי בשיווק שלי, לקוחות פוטנציאליים מאוד יחבבו אותי אבל לא יתפסו אותי כעסק. לחלוק ידע, לייעץ, לתת, להיות ברקע ולנהל קהילה זה מעולה, אבל חשוב ומהותי גם להניע לקניה בצורה ברורה, […]

השבוע קיבלתי אימייל מחברה אהובה בקהילה שלי, ששאלה איפה אני ומדוע לא כתבתי מזמן. אחרי שעדכנתי בפייסבוק, הייתי בטוחה שכולם כבר יודעים אבל מסתבר שלא. אז אתחיל מזה שנעדרתי מסיבות טובות 🙂 באמצע דצמבר ילדתי בת מתוקה, אחרי שמירת הריון של כמה חודשים. כרגע אני בחופשת לידה שעתידה להסתיים מיד לאחר חג פסח. הפסקת הפעילות […]

מאיפה להתחיל את הפוסט הזה? מכל העסקים סביבי ששואלים – איך מרימים את עצמנו וחוזרים לשגרה? מהמידע המקצועי והפרקטי שאני רוצה לשתף? נראה לי שהכי פשוט יהיה להתחיל מהסיפור שלי, זה שממחיש את אחת התקופות המאתגרות שבהן האנרגיה שלי ירדה מאוד והייתי צריכה להרים את עצמי חזרה. זה היה בספטמבר 2014. בעצם חודש וחצי לפני. […]

השאלה הזו חוזרת על עצמה שוב ושוב מעסקים, שמתארים מצב שבשוק שלהם הקהל רגיל לקבל פגישת היכרות בטרם סגירת העסקה. כתוצאה, יוצא שהם מבלים זמן רב בפגישות, שלאו דווקא מביאות לעסקאות ומכירות בפועל. אז מה עושים? איך מפסיקים את פגישות ההיכרות החינמיות כש'כל השוק עובד ככה'? קודם כל, חשוב שנבין שיש לנו שליטה על זה. […]

הפעם דווקא לא קיבלתי שאלה כזו מהקהל שלי. בפעם הזו זיהיתי שקיים בלבול עצום בכל הנושא של שיווק מוצר לעומת שיווק שירות. עסקים שמשווקים מוצר לוקחים דוגמה ממי שמשווק שירות ולהיפך – ולא תמיד זה עובד. אני עושה סדר, כי אמנם הלקוחות שלנו הם אותם לקוחות – אנשים שקונים כל מיני מוצרים ושירותים, ומה שמפעיל […]

נשאלתי מספר פעמים על נושא שיתופי הפעולה אז אני כותבת את דעתי בצורה מסודרת: שיתופי פעולה יכולים להיות דבר טוב. כשלעסק אחד יש קהל שיכול לשרת עסק שני ולהיפך, זה מצוין כי כך ניתן להגדיל את החשיפה לשני העסקים לקהל חדש. עקרונית, זה אפילו אידאלי, כי מבלי שאצטרך להוציא כסף בכלל, אקבל חשיפה לקהל חדש […]

אז שאלתי שאלה בקבוצת הפייסבוק שלי וכמו תמיד, מאחורי כל שאלה יש לי אג'נדה ומוסר השכל, והפעם – "מדוע העסק שלי נקרא בשם הספציפי שלו ומה המשמעות מאחורי השם?" אז קיבלתי מגוון תשובות מעניינות ואני רוצה לסכם את המסקנות בכל הקשור למשמעות של שם העסק וההשפעה שלו על המכירות וההכנסות שלנו בעסק: נתחיל משלושת סוגי […]

אז היה לנו אתגר מעניין בקבוצת 'עושים עסקים גדולים' בפייסבוק. האתגר היה – להציג את העסק, אך בצורה שמסבירה לאילו לקוחות הוא מועיל ובמה, בלי אף מילה על העסק עצמו ומבלי להזכיר את השם שלו!   המטרה של האתגר הזה היתה לתרגל חשיבה שממוקדת בלקוח ולא בנו כעסק. זהו מפתח לתקשורת טובה ויעילה עם לקוחות. […]