בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

"היי מיטל, אני מעצבת גרפית ומעצבת אתרים. העסק שלי קיים כמעט תשע שנים. עבדתי עד עכשיו עם לקוחות עסקיים קטנים, ואני מרגישה בשלה ומסוגלת לעבוד גם עם לקוחות גדולים יותר. הבעיה היא שמאד קשה (עד בלתי אפשרי) לשכנע לקוחות גדולים שאני אכן מסוגלת לעבוד גם איתם. הם מסתכלים על תיק העבודות שמורכב מלקוחות קטנים, מהססים […]

"היי מיטל, אני מטפלת ברפואה סינית, בתחילת דרכי כרגע, עיקר השיווק והפרסום שלי הולך דווקא על המקום של טיפולי המגע, עם דגש על פינוק. כך שמגיעות מטופלות, אבל לרוב לטיפול, שניים. הן נהנות, וממליצות (כך מגיעות גם מטופלות אחרות) אבל שוב, לטיפול בודד. אני רוצה להעביר את מרכז הכובד לטיפולים בדיקור סיני, או לטיפולים משולבים […]

יש לכם שאלה, דילמה שקשורה לעסק? איך להביא לקוחות? כיצד להשתמש בערוצי השיווק הרבים בעסק שלכם? איך לבנות סל מוצרים? כיצד לנסח מסר שיווקי יעיל שנוגע בלקוחות? מהי הדרך הנכונה לערוך שיחת מכירה? איך לתמחר או פשוט – איך לתקשר עם הלקוחות ביעילות? שלחו אלי שאלה ל-meital@chesner.co.il ואני אענה! מיטל צ'סנר הינה אשת עסקים, מומחית […]

לא פעם שמעתי מבעלי עסקים ואפילו מאנשי שיווק, את המילים: "אני לא נותן הנחה" או "אצלנו אין מבצעים". ואני שואלת, למה? למה אתם מפספסים כלי שיווקי אדיר, שירגש את הלקוחות? למה אתם מבזבזים הזדמנות לייצר הכנסות לעסק שלכם ולעשות טוב ללקוחות שלכם?