נעה ברום

בית ספר לאימון בהולנד

לשווק זה משהו שלמדתי לאהוב עם השנים.
יש עדיין הרבה רגעים שזה קשה, וההרגשה היא שאתה פשוט יורק דם.
מיטל יכולה להעיד כמה פעמים נשברתי בדרך, וכמה פעמים לא התחשק לי ולא רציתי.

אבל השיטה שלי היא של התחייבות.
אם אני שמה לעצמי מטרה ביומן, אני יודעת שיהיה לי הרבה יותר קל להגיע אליה, ולשווק אותה.

לכן כאשר לפני כמה שבועות החלטתי שאני עושה וובינר לקראת פתיחת קורס מאמנים חדש שיפתח באוקטובר,
ידעתי שאני מתייחסת אליו עם כל הכלים שלמדתי ממיטל בקורס שיווק ממוקד פרוייקט.
וזה היה כל כך קשה. אבל הלכתי צעד צעד בדיוק כמו שלמדתי ממיטל.
בינינו, עשיתי בערך רבע ממה שהקורס מלמד.

בכל זאת הגיעו כ-25 איש.
אתמול והיום ערכתי 3 ראיונות ל-3 מתעניינות בקורס.

והאמת?
הכנתי את עצמי לשיחת מכירה כמו שלמדתי בהדרכה על שיחת מכירה באתר ההדרכות של מיטל.

אבל בכלל לא הייתי צריכה את המתווה ולא הייתי צריכה "למכור" להן כלום!
שלושתן פשוט ניסו לשכנע *אותי* למה לקחת אותן, ולמה לתת להן מקום בקורס.

שתיים מהן היו בוובינר. אחת נוספת ראתה ששאלתי על צלם שיצלם את התלמידים שלי,
נכנסה לאתר שלי (שהכנתי אותו יד ביד עם מיטל שעברה על התכנים כדי שיהיה אתר שיווקי),
התקשרה ואמרה שהיא רוצה ללמוד בקורס.

שתבינו שההרשמה עוד לא נפתחה!
אז מה שאני אומרת בעצם זה, שכשמיטל אמרה לי וממשיכה להזכיר לי,
שהשיווק היומיומי, ביחד עם השיווק הממוקד, הם אלה שיביאו לי תוצאות, החלטתי להאמין לה.

הנה ההוכחה.
חודשים של שיווק מסביב, וכשאמרתי שהנה יש מה לקנות ממני: בום.

וזה קורס של כ-20,000 שקל. שאורכו שנתיים. קורס שמלמד אותך מקצוע.לא איזה משהו להקל בו ראש.
אבל עם השיווק הנכון, המדוייק, והעשייה, זה נהיה יותר ויותר קל.

אני ההוכחה.
נעה ברום