חינם! מדריך - איך עונים כשלקוח אומר "יקר לי"?

ומה לעשות מראש כדי לצמצם את התגובה הזו להצעה שלנו ולסגור עסקה?

לזמן קצוב, אני חולקת עם הקהילה שלי מדריך בו אני מפרטת איך לענות לאמירה: "יקר לי", איך לנהל שיחת מכירה שמצמצמת את הסיכוי לתגובה הזו מלקוח ומה אפשר לעשות מראש כדי להימנע ממנה?

הקובץ זמין חינם למספר שבועות ואח"כ יתאפשר להורדה בתשלום בלבד!

בטופס הבא ממלאים פרטים ומקבלים את הקובץ ישירות לתיבת האימייל שלך!

וזה לא הכל!
בקבוצת 'עושים עסקים גדולים עם מיטל צ'סנר' בפייסבוק ניתן לשאול אותי כל שאלה לגבי מילוי הקובץ.

קישור ישיר לקבוצה יישלח אליך באימייל, עם הכנסת הפרטים!

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!