הקלטת ההרצאה | 17.5.20

לידים ללא הפסקה

נכונים ומדויקים לעסק שלך

להצטרפות נשאר לך למלא את הטופס הבא 
ולהגיע לעמוד התשלום המאובטח

    לייצר לעסק פניות שוטפות באופן שוטף וקבוע,
    מלקוחות טובים ורווחיים -
    גם העסק שלך יכול להיות במקום הזה.

    אני מזמינה אותך להרצאה מרגשת ומפתיעה, בה אדריך את כל מה שצריך לדעת, כדי לייצר לעסק פניות נכונות מלקוחות טובים, בדיוק למוצרים והשירותים שרצית למכור.

    עם איזה ידע נצא מההרצאה?

    והכל בצורה אינטואיטיבית, פשוטה להבנה וליישום מידי בעסק

    עם איזה ידע נצא מההרצאה?

    מהן הטעויות העיקריות שעסקים עושים ובגללן אין מספיק פניות טובות ויעילות לעסק?

    מהם שלושת השלבים שחשוב ליישם כדי שהפניות הטובות לעסק לא תהיינה מזדמנות ועונתיות אלא קבועות ורציפות?

    מהו העקרון הגורם ללקוחות מתאימים לקנות מעסק בכל זמן, כל הזמן ואיך מיישמים את העקרון הזה אצלנו?

    באילו ערוצי תקשורת כדאי לפעול, כך שנייצר תנועת לקוחות מתאימים, מבלי להתיש את עצמנו בדרך או לכלות את כל כספנו?

    איך מצמצמים את יחס ההמרה, כך שהכסף והזמן שאנחנו משקיעים יביא הרבה יותר לקוחות טובים, שקונים בפועל?

    כיצד להתנהל בשוטף כדי לשמור על צמיחה שוטפת של העסק וגדלה בפניות הטובות אליו?

    והכל בצורה אינטואיטיבית, פשוטה להבנה וליישום מידי בעסק

    מי,
    מה,
    מתי זה
    קורה?

    ההרצאה תפתח לצפייה דרך אינטרנט
    ביום שלישי ה- 17.5.2020 בשעה 9:00 
    למשך שבוע ימים

    מחיר להצטרפות 

    149 ש"ח

    מספר המקומות מוגבל והכרטיסים תמיד אוזלים הרבה לפני סיום ההרשמה, אז אני ממליצה להבטיח את מקומך בהקדם.
    לפרטים, שאלות והרשמה טלפונית ניתן להתקשר ל- 058-4400794

    תכלס, על מה נדבר בהרצאה
    החשובה הזו?

    מה מספרים משתתפים בהרצאות שלי?

    שאלות נפוצות

    ההראצה מתאימה לכל עסק – מתחיל, מתקדם ואפילו כזה שעדיין לא ממש החל!
    לעסקי שירותים ומוצרים ולכל ארגון או מותג ששואף לייצר פניות מלקוחות.

    הרווחיות שלנו היא תוצאה של מוכנות הלקוחות לשלם את הסכומים שאנחנו רוצים לגבות, עבור המוצרים והשירותים שאנחנו רוצים למכור.
    במידה שזה לא קורה, המקור לכך הוא שהשיווק לא מביא את הלקוחות המתאימים לנו, או שאין שיווק בכלל (ואז מסתמכים על פה לאוזן שמייצר לידים לא איכותיים).
    אז גם יש פניות, אך אנחנו רוצים אחרות וטובות יותר, כנראה נצטרך ללמוד להביא את הלקוחות הנכונים האלה בשיווק יעיל.

    פשוט. כי כולנו משווקים לאותם לקוחות.
    אותו לקוח קונה גבינה במכולת, פוליסת ביטוח או אוטו. לכל תחום הוא מקנה חשיבות אחרת וכאן נכנסת הפעילות השיווקית שלנו, אך כשמתמקדים בלקוחות, מבינים שכולנו באותו שוק ומתמודדים עם אותם אתגרים ונדרשים לפתור אותם בדרכים זהות למדי.

    כמה דברים:
    1) אעשה לך סדר בראש. אנחנו מוצפים עצות – איך לקדם את העסק, איך להביא הרבה לקוחות, איך לעשות כסף, אך מה מתאים לנו? מה נכון? איך בוחרים ואיך ממננים את כל מה שאמרו לנו שכדאי לעשות?
    את הסדר הזה אני עושה לך בראש בהרצאה והשקט הנפשי הזה, כשיודעים מה לעשות ומה לא, מתפנה הרבה אנרגיה, זמן וכסף לקדם את העסק ביעילות.

    2) אני לא הולכת לחזור על אותן מנטרות שמדברים עליהן כל כך הרבה (know, like, trust, משפך שיווקי ומוצרים דיגיטליים…). אני לא מדברת על אף אחד מאלה, פשוט כי זה לא העניין.
    אני הולכת להסביר איך להתאים את הפעילות שלנו לאופן שבו לקוחות מקבלים החלטת קניה. זה ככה פשוט.

    3) אני מגיעה עם 20 נסיון בשטח, עם עסק משלי, עם כשלונות מפוארים יחד עם הצלחות מדהימות.
    אני לא הולכת למכור לך סיפורים על שיטת 1-2-3 בום שתעשה לך הרבה כסף. זה פשוט לא דבר שקיים.
    אני אשתף אתך אינספור דוגמאות מהחיים של עסקים, שמצליחים לייצר המוני לידים לאורך שנים, עם כל המהמורות שבדרך, ואין יותר בטוח מזה כדי ללמוד וליישם אצלנו בעסק.

    כן, בהחלט. אני מקפידה להציע תוכן שונה בכל הרצאה שלי.
    אני מתאימה את ההרצאות לצרכים של הקהל, לשאלות העולות בדרך העסקית, למגמות והעדכונים הרלוונטיים לתקופה.
    בהרצאה הזו אני מתמקדת בבעיה המרכזית שעלתה מלא מעט עסקים שפועלים נהדר, אך מרגישים שהם צריכים הרבה יותר פניות לעסק, כדי לממש את פוטנציאל ההכנסה והרווח שלהם.
    מדובר בתוכן חדש ואחר מההרצאות הקודמות שערכתי.

    בהרצאת 'למלא את היומן' שמתי דגש על התנהגות הלקוחות כפקטור לסגירת עסקאות.
    בהרצאת 'המטרה 50,000' אני מתמקדת בניואנסים שיוצרים רווח.
    בהרצאת 'לידים ללא הפסקה' אני שמה דגש על יצירת תנועת לקוחות שוטפת ורציפה בכל זמן, לקוחות טובים ומדויקים, שמגיעים מוכנים לקניה. זה נעשה בשילוב של יצירת חשיפה ומעורבות בערוצי התקשורת העדכניים, בניית קהילה ויצירת פעילות טרום-קניה כדי שהפניות תסגרנה מהר.

    כמה מילים עלי...

    היי!
    אני מיטל צ'סנר, אשת שיווק ועסקים כבר מעל 20 שנה :)
    כאישה, בעלת עסק ואשת משפחה, שמתי לי למטרה לנהל עסק יעיל יחד עם הקדשת זמן לעצמי ולמשפחה שלי.
    להצליח, להרוויח כסף, לפרנס טוב, להשיג את כל המטרות שלי בעסק ובחיים, תוך שילוב בין כל מה שמרכיב את החיים שלי.
    לפני הכל חשוב לי להיות מקצוענית. סופר-מקצוענית.
    אז מעבר לתארים והלימודים האקדמאיים ועוד 20 שנה של ניסיון בשטח,
    אני מקפידה ליישם כל מהלך ועצה בעצמי, לפני שאלמד עסק אחר.
    פשוט כדי לוודא שעסקים יישמו ויתקדמו ויצליחו.

    אני חוקרת ולומדת עסקים כל הזמן. בכל גודל, תחום ועניין.
    אני אוהבת עסקים, אוהבת לפצח את מה שעובד להם, אוהבת לראות את המהלכים האלה, שהגדולים מיישמים ובזכותם מרוויחים – מיושמים אצלי ואצל העסקים הרבים שאני מלווה.
    אני מנהלת את העסק שלי עם הרבה נחישות וחתירה בלתי מתפשרת, להשגת המטרות הגבוהות ביותר שקיימות.
    כך אני מתנהלת בעצמי וכך אני מלווה את מאות ואלפי העסקים שמקשיבים והולכים אתי בדרך הזו.

    להצטרפות נשאר לך למלא את הטופס הבא 
    ולהגיע לעמוד התשלום המאובטח

      לפרטים נוספים או שאלות, ניתן גם ליצור קשר
      בדוא"ל ל- meital@chesner.co.il או בטלפון 058-4400794