עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

אילו תכונות ומאפיינים יש לבעלי ובעלות עסקים מצליחים?

לעסקים מצליחים יש תכונות ומאפיינים שהופכים אותם להיות כאלה.
את כולם אנחנו יכולים לזהות, להפנים ולתרגל אצלנו בחיים ובעסק.

בפרק שיתפנו את המאפיינים האלה. פרק מרתק ומלא השראה!

איך יוצאים לחופשה מהעסק?

אנחנו עובדים בעסק באופן קבוע ורוצים מידי פעם לצאת לחופשה.
איך עושים את זה?
איך מצליחים לצאת לחופשה אמתית וממשית כשאנחנו מחויבים לעסק וללקוחות?

איך מתכוננים לשנה הקרובה בעסק?

לא משנה מה יהיה השנה, יש דברים שנוכל להכין ולעשות, כדי לשמור על הכנסות ורווחים גבוהים!
בפרק שיתפנו איך להתכונן לשנה הקרובה, שנת תשפ"ב, שנת 2022, עם כל האילוצים והגמישות הנדרשת מאתנו.

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל ורועי צ'סנר

איך עברתי מעסק שמוכר פגישות מזדמנות לעסק רווחי ואוטומטי המבוסס על קורסים דיגיטליים?

איך העברתי את העסק שלי בהדרגה ובביטחון, מהימים הראשונים שבהם מכרתי פגישות מזדמנות לעסקים, עד למצב הנוכחי, בו העסק שלי מציע קורסים ותכניות ליווי מתקדמות ורווחיות?
אני משתפת הכול בפרק הבא!

מתי הזמן הנכון לשלב אאוטסורסינג בעסק ולאילו מטרות?

ספקים חיצוניים יכולים לעזור, לקצר לנו את הדרך להכנסות, אך הם גם גוררים עלויות והשקעות.
איך עושים את זה נכון ומשלבים מיקור חוץ, שבאמת מגדיל את העסק ולא מכניס אותו להוצאות שעשויות לפגוע ברווח שלו?
כל התשובות בפרק!

 

איך משיגים הישגים גדולים ונועזים?

להגיע להישגים גדולים דורש מאתנו מיינד סט מסוים.
בפרק הזה ראיינתי את רועי על המרוץ המאתגר שיצא אליו באיסלנד.
מה אפשר לקחת מהחוויה הזו ליחס שלנו להצלחה בעסק?
ענינו על הכול בפרק מיוחד וקצת אינטימי.

איך מוודאים שהעסק שלי במגמת התקדמות טובה?

אנחנו פועלים בעסק, נמצאים בעשייה ומתקדמים.
איך יודעים אם העסק שלי אכן מתקדם להכנסות ורווחים גבוהים יותר ולא מדשדש במקום?
כל התשובות בפרק החדש.

איך שומרים על מוטיבציה ומונעים שחיקה בעסק?

עסקים מנהלים את העסק אך מגיעים לתחושת שחיקה ומתעייפים.
איך מונעים את התחושה הזו ושומרים על עשייה טובה והתפתחות לאורך זמן?
כל התשובות בפרק מיוחד וחשוב!

איך מגיעים ללקוחות שמשלמים הרבה?

השאלה הכי נפוצה שאני נשאלת ע"י בעלי עסקים: "מיטל, איך מגיעים לקהל שמשלם הרבה! אני רוצה את אלה שמשלמים טוב!"
בדיוק לשאלה הזו עניתי בפרק הזה בפודקאסט, פרק שאחריו יהיה ברור לך איך להגיע ללקוחות האלה.

מה עושים כשפרויקט שאנחנו מקדמים לא נותן תוצאות ואנחנו רוצים שבכל זאת יצליח?

העלינו פרויקט שיווקי, כתבנו מסרים, יצרנו דף נחיתה, קידמנו בכל מיני ערוצי תקשורת, אפילו השקענו בפרסום ממומן, אבל משהו לא עובד.
אין מספיק תוצאות ואנחנו לא מגיעים ליעדים שלנו! מה עושים?
בפרק קצר וממוקד הסברתי מהן הפעולות שניתן לבצע, כדי לזהות מה לא עובד, ומה לשנות כדי שפרויקט שיווקי ישיג לנו את התוצאות שרצינו!