עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

מה עושים כאשר מה שעבד לי בעבר, לא נותן תוצאות יותר?

זה אחד הדברים שאני שומעת מעסקים הכי הרבה:

"אני פעיל, אני פעילה – אבל התוצאות ממש לא כמו פעם.
הלקוחות מגיבים לי פחות, קונים ממני פחות.
מוצרים שהלקוחות קנו בכמויות יפות ובמחירים טובים בעבר פתאום לא נמכרים, ערוץ שבעבר יצר לי פניות ועבודה כבר לא מייצר אותן.
פורמט שיווקי שעבד לי כבר לא עובד, מסרים שכתבתי לא מייצרים יותר תגובות.
למה זה קורה, מיטל?"

יש לי תשובות מאוד טובות לשאלה הזו.
למה קרה השינוי, מתי בדרך הוא התחולל ואיך מחזירים את התוצאות הטובות שבעבר נהנינו מהן וירדו עם השנים.

פרק חשוב לעסקים שרוצים יציבות, שרוצים להחזיר לעצמם את התוצאות הטובות ולא פחות חשוב – את הביטחון בעשייה וביכולת להשיג תוצאות גדולות בעסק.
פרק שהקלטתי עם רועי, על החיים, עם הרבה חמלה על מה שהם מחוללים בנו ועל היכולת שלנו לפעול בתוכם בכל מצב, באופן הכי טוב לנו וללקוחות שלנו.

למה שיווק באינסטגרם מפריע לעסק להרוויח ואיך מצליחים בעסק בלעדיו?

אינסטגרם היא רשת חברתית מאוד מבוקשת לשיווק על ידי עסקים.
מצד שני, ערוץ התקשורת הזה תובעני, מתיש ואפילו עלול לפגוע בגדילה ובהתפתחות העסק.

למה זה קורה? האם עסקים חייבים לשווק באינסטגרם? מה אפשר לעשות במקום?
ואם כבר לשווק באינסטגרם, איך עושים את זה בשעתיים בשבוע מקסימום, עם חשיפה ומעורבות גבוהה ובאופן שמועיל לעסקי, לא מתיש אותנו ולא מזיק לרווח?

הסברתי בפרק יוצא דופן שהקלטתי עם רועי.
פרק מפתיע ומעורר מחשבה.

יש מי שיכעסו עלי (כמו בכל פעם שאני מדברת על אינסטגרם).
יש כאלה שמודים לי על הגישה והאמת המקצועית שאני מביאה, במטרה לעזור לעסקים לפעול בצורה מדויקת ומקצועית, פשוט כדי לעבוד פחות ולהרוויח הרבה מהעשייה שלהם, עם או בלי אינסטגרם.

פרק היערכות לחודשים הקרובים, לעסקים שחשוב להם למכור טוב בשנה הזו

פתחתי היום את היומן, שבועיים לפני פסח, חודש לפני יום הזיכרון ויום העצמאות.
נזכרתי שעסקים מחכים לאחרי החגים כדי ליזום פעילויות, והרגשתי שהשנה צפויים לנו יום זיכרון ועצמאות לא פשוטים, מה שעלול להשפיע כל הרכישות מאיתנו וההכנסות שלנו.

אז לא. זה לא אומר שהמכירות שלנו אמורות להיפגע.
ברגע שאנחנו מזהים מה מצפה לנו, אנחנו יכולים להיערך, להתאים פעילויות בעסק כדי לשמור על מכירות טובות ולהימנע מבאמפר בתזרים.

בפרק שהקלטתי יחד עם רועי, פירטתי מה אני ממליצה לעשות עכשיו ובקרוב,  כדי לסגור את השנה הזו בגדילה במכירות ואפילו חיזוק שלנו ושל העסק שלנו.

איך יוצרים דף נחיתה שמוכר ממש טוב לעסק?

בעידן שכל אחד יכול ליצור לעצמו דף נחיתה, זה לא מובן מאליו ליצור לעצמנו בעסק דף נחיתה מכירתי שבאמת עובד.
יש דרך מקצועית לעשות את זה באופן שבאמת סוגר לעסק עסקאות ומוכר בפועל.

בפרק הנוכחי אני יחד עם רועי צ'סנר, מנהל הסטודיו לבניית אתרים שלנו, סקרנו את כל המרכיבים שהופכים דף נחיתה לכזה שבאמת מייצר לעסק תוצאות:
איך מנסחים את התוכן המתאים, איך מעצבים נכון, מהי הפלטפורמה הכי יעילה לבנייה, איך מביאים אליו גולשים שהופכים ללקוחות ועוד ועוד.

פרק שמשלב ראייה שיווקית וטכנולוגית שמסכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא דפי נחיתה מכירתיים ובכלל.

סוויץ' קטן בחשיבה שמגדיל בהרבה(!) את הכסף שלנו בעסק

יש מן מחשבה כזו, שכדי להכניס סכומי כסף גבוהים, אנחנו צריכים לעבוד הרבה ולעשות הרבה דברים בדרך לכסף הגדול.

אז לא. אני טוענת שלא.
נכון שיש צורך לבסס את העסק תחילה, אבל אפשר גם ליהנות מקיצורי דרך שיכניסו לנו הרבה יותר כסף, כמעט בכל מצב שבו נמצא העסק!

בפרק הבא שהקלטתי יחד עם רועי, הסברתי את הנקודה הזו.
את הסוויץ' הקטן הזה בחשיבה, שאם נשים אליו לב, נכניס הרבה יותר כסף, מבלי להתאמץ הרבה.

פרק מעניין על נושא שאני מאוד אוהבת לדבר עליו (ולהרוויח אותו:)) – כסף.

איך מציעים הצעה שלקוחות לא יעמדו בפניה ב- 2024?

בעידן שבו כל אחד ואחת מציעים לנו:
"לממש את היעדים, רוגע, סדר, לשנות את התודעה, לתכנן ולהתחזק, להשיג מטרות" –
ועוד ועוד מילים שהן עוד מאותו דבר וחוזרות כמעט בכל תחום אפשרי –
איך בכל זאת מצליחים להעביר מסר שתופס את לב הלקוחות?
שגורם להם להתעניין ולסגור איתנו?
עם מה שאנחנו מציעים בעסק הפרטי שלנו?

הסברתי הכל בפרק מיוחד שהקלטתי יחד עם רועי.

פרק שכולו תובנות, דוגמאות וחידודים שיהפכו את המסר, את המילים, את ההצעה שלך, את האתר שלך וכל תוצר שיצא מהעסק –
לכזה שנוגע בלקוחות, מזיז בהם משהו וגורם להם לקנות.

איך מבססים שגרת שיווק אחרי הפוגה ארוכה?

לאחרונה שואלים אותי עסקים שוב ושוב –
"אחרי הרבה זמן שלא עשיתי שיווק מסודר, איך חוזרים לזה?"

עסקים רציניים, שעצרו מכל מיני סיבות כמו חופשת לידה, מלחמה או כל סיבה אישית אחרת.

הנטייה אחרי עצירה ארוכה של השיווק היא לחזור "בכל הכוח" ולנסות להחזיר את כל מה שעשינו אי פעם.
לרוב זה לא ממש יעבוד לנו ואנחנו נסיים את הניסיון לחזור לעשייה שיווקית בתסכול ותחושה של חוסר הצלחה.

בפרק שהקלטתי יחד עם רועי, אני מציעה דרך אחרת לחזור לשווק –
כך שנצליח לשמור את השיווק עקבי, כזה שאנחנו מסוגלים לשמר אותו לאורך זמן וגם מייצר לנו תוצאות מעולות בעסק!

זהו פרק רלוונטי גם למי שעושה שיווק ללא הפסקה, ורוצה שהשיווק יהיה יותר קל, פחות תובעני וזורם בקלות.

בהצלחה ושנמשיך לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר

איך הפכתי פרויקט שנכשל להצלחה גדולה במכירות?

לפני שהעליתי לאוויר את הפרויקט  האחרון שלי, הייתי בטוחה שהוא יהיה הצלחה גדולה.
ברגע שהוא עלה לאוויר הבנתי שזה לא ממש כך.
ציפיתי וחשבתי שעשרות ירכשו את הקורס שהצעתי ובפועל רכשו 6 בלבד.

המחשבה המיידית שלי הייתה לבטל אותו.
אבל החלטתי להפוך את התוצאה.
להפוך את הפרויקט למוצלח, למכור טוב למרות ההתחלה המדשדשת וכך עשיתי.

בפרק הנוכחי אני משתפת מה עשיתי כדי להפוך פרויקט שהתחיל ממכירה של 6 יחידות וגדל למכירה של יותר מ-100 תוך כמה שבוע.

זהו פרק שהקלטתי עם רועי, עם הרבה שיתוף מהלב –
על פגיעות, על ההסכמה להיחשף, להיעזר ולהיתמך.
לשנות, לדייק ולהצליח.

פשוט להחליט להצליח.

איך מסכמים ומתכננים שנה רווחית וטובה למרות אי הוודאות?

לרובנו, תכנון הוא משימה מאתגרת שאנחנו ממש מעדיפים לא לעשות.
יחד עם החבטה שקיבלנו בשנת 2023, שהביאה איתה תחושת חוסר וודאות ותסכול, הקושי לתכנן את השנה הקרובה הופך קשה במיוחד.
לפחות כך אני מרגישה.

האמת? אפשר להתקדם גם בלי תוכנית.
יש עסקים נהדרים שפועלים יפה כבר שנים גם בלי שתכננו.
העניין הוא שאם אנחנו רוצים לגדול ולהרוויח, להתקדם מהמקום שלנו באופן משמעותי – אנחנו כן צריכים לתכנן, למרות אתגרי התקופה.

לכם, שמרגישים כמוני, אני מקדישה את הפרק הזה.
פרק שהקלטתי עם רועי שיצא לאפטר מהמילואים ודווקא בגלל זה היה מעניין לדבר אתו על תכנון.
על תכנון בזמן מלחמה, בזמן תקופת משבר ומעבר בין שנים.
על מתי לא חייבים לתכנן ואיך מחזיקים את העסק ביציבות גם בלי תכנון.
קצת שיגעתי אותו בפרק הזה 🙂 מלחמה אז נפתחנו!

ולאלה שכן רוצים לתכנן ולגדול השנה – נתתי פה טיפים ממש חשובים ודגשים שישאירו אותנו עם הכנסות וגדילה בשנה הקרובה, ולא משנה מה יקרה בה.

איך מבססים עסק שנהנה מרזרבות כלכליות שמנות?

רזרבות שמנות ונדיבות בעסק לא מגיעות מעצמן.
הן לא מתרחשות עם גדילת העסק ובמיוחד שלא מהשקעות כספיות גדולות.
עסק שנהנה מרזרבות כלכליות הוא עסק שמגדיר את זה כמטרה ופועל באופן ממוקד ומדויק להשיג אותה.

בפרק הבא אני מסבירה ומפרטת ממה כן.
איך לפעול עסקית ומקצועית כדי לחיות ברווחה בעסק ובחיים.

פרק חשוב, מלא ידע פרקטי ותובנות לעסק ולחיים.