עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

איך אני מצליחה להתקדם בימים האלה?

פרק אופטימי, אבל כזה שהקלטתי בקול רועד כי לא קל לי עכשיו ומגבלות התקופה מאוד מורגשות ומשפיעות עלי.
החיים בדרום עם ילדות בשגרה לא יציבה, בן זוג במילואים, עם הרבה אחריות ואי וודאות שאני מצויה בה.
ובתוך זה חשוב לי להתקדם ולפעול.
אני זוכרת שהעשייה בעסק מחזקת אותי, ולמרות שכל פעולה שלי כרוכה במאמץ שאני לא תמיד מצליחה לגייס, אני מצליחה לשמור על פעילות טובה עבורי.

אני פעילה ומתקדמת ואפילו מוכרת טוב :),
כל זאת בזכות כל מיני דברים, פעולות ותובנות שעוזרות לי ועצרתי לשתף פה בפרק.
פרק בו שיתפתי כל מיני דברים פשוטים שאני חושבת ועושה, משלבת ביום יום שלי ועוזרים לי לנוע ולפעול בטוב – לעסק שלי ולחיים שלי.

אני מקדישה את הפרק לכל אותם עסקים, שכמוני – לא קל להם עכשיו ורוצים לעשות טוב ולפעול.

איך מתמודדים עם משבר האמון והסדק הרגשי שמחלחל לעשייה בעסק?

הרגשות הקשים שהתקופה הזו שאחרי אסון שמחת תורה ובתוך מלחמה, מחלחלים לכל פינה בחיים שלנו ומחלחלים גם לעסק.
לעשייה שלנו, לביטחון שלנו מול לקוחות והם אפילו עלולים לערער את הדינמיקה של לקוחות כלפינו.
איך מתקדמים למרות הקושי הרגשי ואיך מתמודדים עם ההשפעות שלו על החיים בעסק ובכלל?
שיתפתי בפרק שהקלטתי יחד עם רות קורן-הרצוג, מטפלת ובעלת עסק שאני מעריכה מאוד.

פרק שנותן את כל המקום לתחושות שלנו, לקול שרוצה לעצור לצד הקול שיודע שכדאי להתקדם קדימה.

איך מתקדמים ליצירת הכנסות בעסק עכשיו?

השוק מתחיל להראות סימני ראשונים של התאוששות.
הרצון של עסקים ולקוחות לחזור לעשייה, לרכישה, מתחיל לחזור לאט לאט.

עדיין קשה מאוד רגשית לכולנו.
אנחנו במלחמה שמביאה איתה אי וודאות ופחד וזה ייקח עוד זמן.
אבל אנחנו רוצים להחזיר ממד של שגרה ויציבות מסוימת לחיים שלנו,
והעשייה העסקית היא מקור אפשרי לכך.

אז עבורנו, עסקים שרוצים לחזור לפעילות צעד צעד, ברגישות לעצמנו ולסביבה, פירטתי בפרק מה מצב השוק כרגע ואיך אפשר למכור בצורה מתאימה לנו וללקוחות.
מה להציע לקניה ואיך לעשות את זה, למה לצפות מהשוק ומקצב המכירות.

פרק מחובר לקרקע, נטול מניירות וקלישאות, עם עצות פרקטיות לעסקים שרוצים לחזור לפעילות, יחד עם הרבה שיתוף ממני – מה אני עושה עכשיו כדי להחזיר את העסק ליציבות.

ימים של אבל לאומי, טראומה ולחימה – איך לתפקד בעסק כרגע?

אני לא מתיימרת לדעת מה נכון כרגע בעסק ובכלל.
מי אני מול אסון שהמדינה לא ידעה כמותו?
אבל אני רואה את אופן הפעולה של עסקים עכשיו ומקבלת המון שאלות.

בפרק הנוכחי הסברתי איך להתייחס לתקופה, מה עובר על הקהל שלנו, איך להגיב בהתאם ומה אני ממליצה לעשות עכשיו.
התייחסתי גם לדברים שכדאי להימנע מהם, הכל מתוך ליבי ואמונתי, יחד עם הניסיון המקצועי שלי בעסק תחת כל כך הרבה סבבי לחימה ומלחמות של ממש.

את הפרק הקלטנו, אני ורועי, כמה שעות לאחר שחזר ממילואים לשבת, מביתנו בחוף אשקלון, מה שמכנים – עוטף עזה, עם הפצצות ובומים ברקע.
אבל זו המציאות שלנו כרגע, מי יודע לעוד כמה זמן.
אני בוחרת להתקדם ברגישות, באכפתיות, בכוונה טובה ואלה הערכים שהנחו אותי בפרק הזה.

פרק שהתחלתי אותו בהתרגשות, אפילו קצת בתסכול, והמשכתי לעצות פרקטיות, צעדים שניתן ליישם כרגע והתחזית שלי להמשך.

איך בונים סל שירותים שכולו דיגיטלי שמוביל את העסק לרווחים של מאות אלפי שקלים בשנה?

בשנים האחרונות קרה שינוי מדהים – הקהל עבר לצרוך וממש מבקש לקבל את שירותי העסק בדיגיטל, אונליין, מרחוק.
זהו מצב מצוין לעסקים, בעיקר עסקי הידע שבנינו, שכן אנחנו יכולים להתייעל, לחסוך אנרגיה וזמן ולבנות מודל רווח – סל שירותים מלא שכולו מבוסס דיגיטל.

אבל רגע! אני ממליצה לך לא לרוץ ולהקליט קורס דיגיטלי.
סל שירותי אונליין רווחי מצריך הרבה יותר תכנון ומחשבה.

כדי ליצור סל שירותים מלא שמבוסס כולו אונליין ומייצר לעסק רווחים משמעותיים, חשוב לכלול שילוב של כמה פורמטים של מוצרי דיגיטל, שעובדים יחד, שיש בניהם הדרגתיות בפורמט, שונות והתאמה לאופן בו הקהל מבקש לקבל את הליווי והשירות מאיתנו.

סל שירותים שייצר לעסק פוטנציאל רווח של מאות אלפי שקלים בשנה דורש דיוק בין מספר פורמטים למוצרי אונליין שונים ואת כולם פירטתי בפרק הבא בפודקאסט.

חמש אפשרויות פשוטות וזמינות להגדלה מידית של הרווח שלך השנה!

הפרק הזה הוא פשוט, יעיל וחד!
בפרק שהקלטתי יחד עם רועי בן זוגי לעסק ולחיים, פירטתי 5 דרכים זמינות באופן מידי להגדיל את הרווח בעסק שלך.
חמש אפשרויות פשוטות, שלא דורשות מאמץ, ליישום כבר השנה ולראות את העלייה ברווח מייד ולאורך כל השנה!

זהו אחד הפרקים החשובים שהקלטתי השנה.
אפילו יישום של סעיף אחד מתוך החמישה יגדיל משמעותית את הרווח שלך, אז כדאי להקשיב ולא לפספס את זה.

איך לוודא שהעסק שלנו ירוויח השנה ביציבות ולא משנה מה יהיה?

שנה חדשה מתקרבת ואנחנו יכולים להבטיח לעצמנו תוצאות בעסק.
כן. להבטיח.
אנחנו צריכים לשים לב מה *לא* לעשות ומה *כן* לעשות.

בפרק הנוכחי שהקלטתי יחד עם רועי, בן סוגי לעסק ולחיים, הסברתי מה הפריע לעסקים השנה למכור ולהרוויח טוב, ומה לעשות ולמה לצפות בשנה הקרובה, כדי שיהיו בעסק לקוחות טובים שמייצרים רווחים גבוהים ויציבים.
פרק שעושה סדר, מנקה רעשים ומייצר צ'קליסט עשייה ברור לקידום העסק בשנה הקרובה.

איך לפעול עכשיו ובחודשים הקרובים כדי לראות תוצאות מעולות בעסק בחודשי הקיץ והחגים?

לחודשים יולי-אוקטובר יש מאפיינים ברורים.
אלה חודשים שבהם חלים שינויים רבים משפיעים על המכירות בעסק, בעקבות הקיץ והחגים.

יחד עם זאת, יש בתקופה הזו פוטנציאל מעולה לפעול באופן שמייצר לעסק פניות, מכירות והכנה טובה לתקופה שמגיעה אחרי ובה ניתן למכור מאוד טוב.
רק צריך לפעול בה בצורה מתאימה כדי שהעסק יישאר פעיל, מבלי להתאמץ ומבלי להפריע לעצמנו ליהנות מתקופת הקיץ והחגים.

בפרק הנוכחי אני מסבירה הכל.
פרק שונה מהרגיל, רלוונטי מאוד ממש לימים האלה של חודש אוגוסט 2023 עם התייחסות למה שקורה בו עכשיו.

איך מביאים את העסק שלנו לתקשורת ומקדמים אותו מחוץ לרשתות החברתיות?

בעידן ההצפה, בו רשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי מציפים אותנו כל כך,
רבים ורבות מאיתנו מחפשים דרכי שיווק נוספות ויעילות.

בדיוק לשם כך אירחתי בפרק את לינדה ששון, יועצת תקשורת המלווה ומלמדת עסקים להופיע בתקשורת –
בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים, באתרי אינטרנט מובילים ולהביא אל העסק לקוחות כתוצאה מפרסום טבעי שכזה.

בפרק לינדה הסבירה איך מגיעים להופעות בערוצי תקשורת מובילים, איך להופיע בהם נכון, איך זה תורם לעסק שלנו, מה לא לעשות בפורמט השיווק הזה ועוד כל כך הרבה מידע וטיפים חשובים!

זהו פרק יוצא דופן, מלא ערך ולמידה לעסקים, בתחום שיווקי חשוב שלא מדברים עליו מספיק – יחסי ציבור ותקשורת המונים, ויכול לעשות שינוי מהותי בתוצאות העסק.

על תובנות מההורות ועסקים שגדלים ומרוויחים טוב – עם רותי דריאל

רותי דריאל היא פסיכותרפיסטית ומדריכת הורים, שבנתה עסק מאפס, והפכה אותו למוביל, יציב ורווחי.
רותי מדריכה הורים ומכשירה מדריכים ומדריכות בגישה היקשרותית.
מנהלת קהילה גדולה של עשרות אלפי הורים, ביציבות, במקצועיות, ובעיקר ביציבות וגדילה.

בפרק הנוכחי דיברנו על ניהול והגדלת עסק על פני שנים, יחד עם האתגרים שעולים בדרך, יחד עם הצרכים והחיים הפרטיים שלנו.
פרק מיוחד ומרתק שבו חיברנו כישורים וצרכים שלנו כהורים וכילדים להורים – לדרך בה אנחנו מתקדמים, תופסים ופועלים בעסק.
איך מתחילים ממש מכלום ויוצרים עסק דיגיטלי, אוטומטי, רווחי – בחיבור כל כך עמוק ומשמעותי לקהל, שאנחנו והלקוחות שלנו נתרמים וגדלים בו.