מסכמים ומתכננים קדימה שנה בעסק!
שנה עסקית הסתיימה, שנה עסקית חדשה נפתחת – איך מסכמים ומתכננים קדימה? מה מפריע לעסקים לבנות תכנון שנתי ריאלי ואיך עושים את זה נכון? רועי
שנה עסקית הסתיימה, שנה עסקית חדשה נפתחת – איך מסכמים ומתכננים קדימה? מה מפריע לעסקים לבנות תכנון שנתי ריאלי ואיך עושים את זה נכון? רועי
יש עסקים שאתר האינטרנט שלהם מייצר לעסק מכירות, פניות וקניות, ויש עסקים שהאתר לא מניב כל תוצאה. איך זה קורה? מה הופך אתר לכזה שעובד
כמו בכל מתכון, גם בשיווק, יש את המרכיב הזה, שעושה את ההבדל. במקרה שלנו, זוהי המסחריות. מה זו מסחריות? מה התפקיד שלה בשיווק? מה יש
אז קהילה. כמה אני שומעת מעסקים את השאלה – איך בונים קהילה? אני כותבת לכם כמי שבאה ממותגים שיש להם קהילות ענק, הכי שוות, הכי
מה הקשר בין המוכרת שפגשתי בחנות האיפור, הערך שאנחנו נותנים ללקוחות, והכסף שנכנס בסוף החודש לעסק? נושא חשוב ואני מספרת לכם איך תנובה, לגו ודיסני
הרבה זמן רציתי ללכת על זה. פודקאסט בו אני משתפת מהנסיון שלי בשטח ומכל מה שלמדתי מהעסקים הגדולים ואני מיישמת מול הקטנים והבינוניים. אז כאן