עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

פרק היערכות לחודש ספטמבר לעסקים שרוצים לסגור את השנה עם סכומי כסף יפים בקופה

בימים האחרונים הנחיתי עסקים שונים לפחות 5 פעמים, להיערכות לחודשים אוגוסט – ספטמבר בקידום ופעילות בעסק.
עסקים שיערכו נכון לחודשיים האלה, יסגרו את כל השנה במכירות גדולות.
אבל תעצרו להקשיב למה ששיתפתי פה ותיישמו, כי עסקים שלא יערכו, עלולים לפספס מכירות של כמה חודשים וחבל.

ההיערכות כוללת בחירת שירות או מוצר בהתאם לאתגרי התקופה, דיוק ומיקוד שלו לפי כמה כללים, הצעה יזומה לקהל ועוד כמה פרטים שאת כולם פירטתי בפרק.
אני מבטיחה פרק מועיל ופרקטי שיגדיל את המכירות, אפילו בעשרות אלפי שקלים!

בהצלחה ושנמשיך לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר

איך יוצרים קמפיין 'שמתפוצץ' במכירות? פרק שיתוף חשוב עם יעל בן מיור

יעל בן מיור היא מאפיינת אתרי אינטרנט מקצועית שמנהלת את השיווק והעסק במסירות גדולה, לקהל שלה, לעולם התוכן שלה, לכל מה שהיא מאמינה בו כדי של לקוחות שלה יהיה טוב ומוצלח.
תוך שנה אחת, היא  בנתה מערך שיווק מקצועי ומקיף, יצרה סביבה קהילה בתחום לא פשוט בכלל.
באוסף של פעילויות ומהלכים פשוטים ועקביים, היא הגיעה למספרים יפים ולשליטה על התוצאות בעסק.

בפרק הנוכחי יעל שיתפה בהמון פתיחות על התהליך והמהלכים השיווקיים שעשתה כדי להגיע לתוצאות הגדולות, שהשיא שלהן היה פרויקט שיווקי ש'התפוצץ' בסכומים גדולים ומרגשים.
זהו פרק חשוב ומעניין, שמלמד המון. שיתוף מבעלת עסק חרוצה ומסורה שהחליטה להצליח והצליחה.

איך יוצרים עולם תוכן משפיע, מחבר ומעניין – לאורך שנים?

מאיפה מוצאים רעיונות לעולם תוכן עשיר, שמשפיע על הקהל ויוצר תגובתיות?
איך שומרים על פיתוח התוכן הזה לאורך שנים וממשיכים לעניין את הקהילה שעוקבת?
איך לא נשחקים ונכנסים לתקופות של קיפאון בתקשורת עם הקהל?

בפרק הנוכחי שיתפתי מהן הטעויות שגורמות לעסקים ליצור תוכן שהקהל לא מגיב לו או פשוט מעייף ותוקע את העשייה של העסק לאורך זמן.
הסברתי איך כן לפעול ומה עוזר לנו להתקדם באופן ממשי, בפיתוח תוכן שמרגש אותנו ואת הקהל שאיתנו, ומאפשר לנו ליצור ממנו עוד ועוד.

פרק שהקלטתי לבקשת בעלות ובעלי עסקים בקהילה שלי שרוצים לפעול בטוב, בזרימה.
אני יוצרת תוכן משפיע כבר 12 שנים ומשתפת אתכם את כל הטיפים והסודות שלי לתוכן כזה.

בהצלחה ושנמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

איך להתמודד עם לקוחות לא מרוצים?

מה עושים כאשר לקוחות לא מרוצים?

הפרק הזה מוקדש לבעלי ובעלות עסקים שמציעים ללקוחות פרויקטים משמעותיים, מלווים אותם במקצועיות ומכל הלב, ובכל זאת, הלקוחות לא מרוצים.

זה אפילו לא משנה אם הפרויקט הצליח או לא.
לפעמים הלקוח או הלקוחה יוצאים מאוכזבים ואנחנו מתוסכלים מכך שנתנו והועלנו ועשינו עבודה מקצועית, ועכשיו, לקוח לא מרוצה מתסכל אותנו ועלול לפגוע לנו בשם.

יש לי תשובות טובות ואני משתפת אותן בפרק הבא.
איך לצמצם מראש מצבים של חוסר שביעות רצון ואם כבר נקלענו למצב כזה, מה לעשות כדי לצאת בטוב מהפרויקט שהשקענו בו כל כך.

איך לגרום ללקוחות לשים לב דווקא אלי

לא משנה באיזה תחום אנחנו פועלים, יש הרבה מאוד מתחרים ומתחרות.
הלקוחות פוגשים היצע בלתי נגמר של אפשרויות ובתוך זה אנחנו מנסים לבלוט כדי שיבחרו בנו.

איך עושים את זה?
איך גורמים להם להבחין בנו, ביתרונות, ביכולות, בייחודיות שאנחנו מביאים איתנו לעשייה?

זו שאלה שמעסיקה המון עסקים שמחפשים את ה"בידול" כדי להתגבר על ההצפה והתחרות שמסביב כולנו.

בפרק הנוכחי אני מסבירה איך לפתור את האתגר הזה שבו אנחנו חלק מהמון ובכל זאת רוצים להיות אלה שהלקוחות קונים דווקא מהם.

איך עוברים ממחירים זולים, למחירים גבוהים ורווחים בעסק?

בתחילת הדרך התחלת בפרויקטים קטנים, במחירים נמוכים.
זהו מצב טבעי לעסק שרוצה לפרוץ ולהביא לקוחות.

בשלב כלשהו העסק ואת גדלתם ואת רוצה לעבור לפרויקטים גדולים, במחירים גבוהים ורווחיים.

איך עושים את המעבר הזה?
איך מייצרים מצב שלקוחות מפסיקים לחפש את הזול?
האם צריך להחליף קהל?
האם ערוצי השיווק שעבדו לך עד עכשיו צריכים להשתנות?
מה צריך להיעשות אחרת כדי שלקוחות יגיבו וירכשו במחירים החדשים והרווחיים לעזק?
איך עושים את המעבר ממחירים נמוכים ופרויקטים קטנים, לפרויקטים מעמיקים ורציניים במחירים גבוהים,
בצורה טובה ובטוחה?

אני משתפת הכל בפרק מיוחד ומעניין, לבקשתה של חברת הקהילה שלי, שהעלתה את הנושא שמעסיק הרבה עסקים.

איך יוצאים מתקיעות בעסק?

הפרק הזה מתחיל בסיפור על בעלת עסק שעבדה יפה ואפילו הגיעה לתוצאות טובות בעסק הצילום שלה, אבל הפסיקה.

למה זה קורה לנו, שלמרות שיש דברים שאנחנו מאוד רוצות לעשות, אנחנו לא מתקדמות להעלות אותם לאוויר?
למה אנחנו חוות תקיעות בעסק?
למה זה מרגיש לפעמים, שלמרות כל הרעיונות שרצים לנו בראש, העסק לא מתקדם ולא מתחדש?

יש לזה סיבות ברורות ובפרק הנוכחי אני שמה עליהן את האצבע
כשאנחנו מבינות מה מאתגר אותנו וקשה לנו במיוחד, אנחנו יכולות לשחרר הרבה מהתסכול והאכזבה העצמית.
ואז ההתקדמות תבוא מאליה!

מה לעשות כדי שהקורס הדיגיטלי שלי יימכר הרבה יותר טוב?

"יצרתי קורס דיגיטלי שבהתחלה נמכר טוב ואז החלה ירידה.
מה לדייק? איך ניתן להגדיל את המכירות?"
את השאלה הזו נשאלתי כמה פעמים בשבועות האחרונים מבעלי עסקים.

החלטתי להקדיש לנושא פרק שלם, כי יש לי תשובה והיא דורשת להבין כמה דברים לגבי סוג המוצר הזה – קורס דיגיטלי והדרכים להצליח במכירות שלו.

בפרק המשמעותי הזה, שהקלטתי יחד עם רועי, שיתפתי לעומק על שיווק מקצועי שמייצר תוצאות גדולות לעסקים שפועלים נכון.

מה עושים כאשר מה שעבד לי בעבר, לא נותן תוצאות יותר?

זה אחד הדברים שאני שומעת מעסקים הכי הרבה:

"אני פעיל, אני פעילה – אבל התוצאות ממש לא כמו פעם.
הלקוחות מגיבים לי פחות, קונים ממני פחות.
מוצרים שהלקוחות קנו בכמויות יפות ובמחירים טובים בעבר פתאום לא נמכרים, ערוץ שבעבר יצר לי פניות ועבודה כבר לא מייצר אותן.
פורמט שיווקי שעבד לי כבר לא עובד, מסרים שכתבתי לא מייצרים יותר תגובות.
למה זה קורה, מיטל?"

יש לי תשובות מאוד טובות לשאלה הזו.
למה קרה השינוי, מתי בדרך הוא התחולל ואיך מחזירים את התוצאות הטובות שבעבר נהנינו מהן וירדו עם השנים.

פרק חשוב לעסקים שרוצים יציבות, שרוצים להחזיר לעצמם את התוצאות הטובות ולא פחות חשוב – את הביטחון בעשייה וביכולת להשיג תוצאות גדולות בעסק.
פרק שהקלטתי עם רועי, על החיים, עם הרבה חמלה על מה שהם מחוללים בנו ועל היכולת שלנו לפעול בתוכם בכל מצב, באופן הכי טוב לנו וללקוחות שלנו.

למה שיווק באינסטגרם מפריע לעסק להרוויח ואיך מצליחים בעסק בלעדיו?

אינסטגרם היא רשת חברתית מאוד מבוקשת לשיווק על ידי עסקים.
מצד שני, ערוץ התקשורת הזה תובעני, מתיש ואפילו עלול לפגוע בגדילה ובהתפתחות העסק.

למה זה קורה? האם עסקים חייבים לשווק באינסטגרם? מה אפשר לעשות במקום?
ואם כבר לשווק באינסטגרם, איך עושים את זה בשעתיים בשבוע מקסימום, עם חשיפה ומעורבות גבוהה ובאופן שמועיל לעסקי, לא מתיש אותנו ולא מזיק לרווח?

הסברתי בפרק יוצא דופן שהקלטתי עם רועי.
פרק מפתיע ומעורר מחשבה.

יש מי שיכעסו עלי (כמו בכל פעם שאני מדברת על אינסטגרם).
יש כאלה שמודים לי על הגישה והאמת המקצועית שאני מביאה, במטרה לעזור לעסקים לפעול בצורה מדויקת ומקצועית, פשוט כדי לעבוד פחות ולהרוויח הרבה מהעשייה שלהם, עם או בלי אינסטגרם.