עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

איך סוגרים עסקה למרות שלקוח אומר: "יקר לי"

מי מאתנו לא שמע את צמד המילים: "יקר לי"?
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו, מציעים תוצר באמת משמעותי ואיכותי, לרוב המחיר שלנו אפילו לא גבוה ועדיין… אנחנו מגיעים לפגישה או שיחת טלפון וזה מה שאנחנו שומעים מהלקוחות.
אפשר להימנע מהסיטואציה הזו וגם אם לקוח אמר "יקר לי", אפשר וצריך לסגור אתו עסקה. התשובות בפרק מיוחד.

מה גורם ללקוחות לקנות ממני ולא מהמתחרים?

מה גורם ללקוחות לקנות ממני ולא מהמתחרים?
זו שאלה חשובה שהרבה בעלי ובעלות עסקים שואלים את עצמם. בפרק ענייני וחשוב בפודקאסט אני מסכמת את כל הפרטים שבזכותם לקוחות קונים מהעסק!
כל מה שנשאר הוא ליישם אותם בעסק שלך וליהנות מהתוצאות.

חמישה אירועים פרטיים שהתרחשו בחיי והתובנות שלקחתי מהם לעסק

"מיטל, מאיפה את שואפת השראה לעשייה טובה בעסק?" בפרק חדש ומפתיע אני חושפת 5 אירועים שהתרחשו בחיי ולימדו אותי דברים, שממש השפיעו על ההתנהלות שלי בעסק.
אירועים אישיים, אפילו פרטיים, שמהם אספתי תובנות לחיים ולעסק, שבזכותם אני משמרת את העשייה הטובה והתוצאות הגדולות!

איך מקבלים החלטות לפיתוח העסק מבלי לפגוע הרווח שלו?

לגדול בעסק זה לא דבר טריוויאלי. כמעט כל החלטה על גדילה תגרור עוד השקעות של זמן וכסף ועלולה לפגוע ברווח במקום להגדיל אותו.
איך בכל זאת מקבלים החלטות להגדלת העסק, תוך שמירה על היציבות שלו והגדלה משמעותית של הרווח? כל התשובות בפרק.

איך מרוויחים הרבה?

יש עסקים שמרוויחים עשרות ומאות אלפי ש"ח בחודש ויש עסקים, שתקועים תחת תקרת הכנסות ולא משנה כמה הם משקיעים וכמה קשה הם עובדים!
מה הופך עסק לרווחי? לכזה שמייצר סכומים גבוהים מאוד הביתה?
כל התשובות בפרק החדש.

מסכמים ומתכננים קדימה שנה בעסק!

שנה עסקית הסתיימה, שנה עסקית חדשה נפתחת – איך מסכמים ומתכננים קדימה?
מה מפריע לעסקים לבנות תכנון שנתי ריאלי ואיך עושים את זה נכון?
אנחנו משתפים הכל וכמובן, מתייחסים לתקופת המעבר שבין שתי שנים מיוחדות ומאתגרות – 2020-2021!

אתר אינטרנט שעושה כסף לעסק – איך עושים את זה?

יש עסקים שאתר האינטרנט שלהם מייצר לעסק מכירות, פניות וקניות, ויש עסקים שהאתר לא מניב כל תוצאה.
איך זה קורה? מה הופך אתר לכזה שעובד עבור העסק ומייצר לו תוצאות?
כל התשובות בפרק החדש!

הדבר הזה שמכפיל את המכירות וההכנסות פי 15!

כמו בכל מתכון, גם בשיווק, יש את המרכיב הזה, שעושה את ההבדל.
במקרה שלנו, זוהי המסחריות.
מה זו מסחריות? מה התפקיד שלה בשיווק? מה יש בה שגורם למכירות לקפוץ פי 15 ויותר?
איך עושים את זה נכון בעסק? כל התשובות בפרק!

הקהילות השוות בעולם

כמה אני שומעת מעסקים את השאלה – איך בונים קהילה?
רוב העסקים לא מבינים מהי קהילה.
בפרק מיוחד הסברנו מהי קהילה, מהן הקהילות השוות בעולם, איך הן נבנו, איך מתחזקים אותן ואיזו תפוקה הן מייצרות לעסק.
כמובן שאנחנו בענייני פרקטיקה אז גם הסברנו איך לקחת את התובנות המרתקות האלה לעסק הקטן שלנו וליישם אצלנו.

בחנות האיפור

מה הקשר בין המוכרת שפגשתי בחנות האיפור,
הערך שאנחנו נותנים ללקוחות,
והכסף שנכנס בסוף החודש לעסק?

נושא חשוב ואני מספרת לכם איך תנובה, לגו ודיסני עושים את זה בחוכמה,
כדי שנלמד גם אנחנו וניישם בעסק שלנו.