עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

איך נמנעים מהצפה ברשתות החברתיות ומקבלים מהן תוצאות מעולות?

בפרק הבא נשתף מה תפקיד הרשתות החברתיות בתוצאות העסק, איך בוחרים באיזו רשת לפעול מבלי לחוש הצפה מהעומס ברשתות,
באיזה מינון ודרך ומוודאים שנקבל תוצאות טובות ביחס לעשייה!

פרק ממש שווה על הצלחה בעסק שהתקשיתי למצוא לו שם

זהו פרק על הצלחה בעסק, עם על האמוציות שהיא מעוררת בנו,
עם הפקטור הנוסף הזה שהופך עסק לכזה שמנוהל טוב, שאנחנו משקיעים בו ומביאים אותו לתוצאות יוצאות דופן.

איך מביאים לעסק רק לקוחות טובים, מתאימים ומרוצים?

אנחנו יכולים לדאוג לכך שיגיעו אלינו הרבה לקוחות טובים ומדויקים.
אנחנו יכולים לדאוג לכך שישתפו אתנו פעולה בכל דבר שנעשה ונציע וגם לשלוט בשביעות הרצון של הלקוחות.
בפרק הבא שיתפנו בדיוק איך לנהל וליישם את זה!

אילו תכונות ומאפיינים יש לבעלי ובעלות עסקים מצליחים?

לעסקים מצליחים יש תכונות ומאפיינים שהופכים אותם להיות כאלה.
את כולם אנחנו יכולים לזהות, להפנים ולתרגל אצלנו בחיים ובעסק.

בפרק שיתפנו את המאפיינים האלה. פרק מרתק ומלא השראה!

איך יוצאים לחופשה מהעסק?

אנחנו עובדים בעסק באופן קבוע ורוצים מידי פעם לצאת לחופשה.
איך עושים את זה?
איך מצליחים לצאת לחופשה אמתית וממשית כשאנחנו מחויבים לעסק וללקוחות?

איך מתכוננים לשנה הקרובה בעסק?

לא משנה מה יהיה השנה, יש דברים שנוכל להכין ולעשות, כדי לשמור על הכנסות ורווחים גבוהים!
בפרק שיתפנו איך להתכונן לשנה הקרובה, שנת תשפ"ב, שנת 2022, עם כל האילוצים והגמישות הנדרשת מאתנו.

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל ורועי צ'סנר

איך עברתי מעסק שמוכר פגישות מזדמנות לעסק רווחי ואוטומטי המבוסס על קורסים דיגיטליים?

איך העברתי את העסק שלי בהדרגה ובביטחון, מהימים הראשונים שבהם מכרתי פגישות מזדמנות לעסקים, עד למצב הנוכחי, בו העסק שלי מציע קורסים ותכניות ליווי מתקדמות ורווחיות?
אני משתפת הכול בפרק הבא!

מתי הזמן הנכון לשלב אאוטסורסינג בעסק ולאילו מטרות?

ספקים חיצוניים יכולים לעזור, לקצר לנו את הדרך להכנסות, אך הם גם גוררים עלויות והשקעות.
איך עושים את זה נכון ומשלבים מיקור חוץ, שבאמת מגדיל את העסק ולא מכניס אותו להוצאות שעשויות לפגוע ברווח שלו?
כל התשובות בפרק!

 

איך משיגים הישגים גדולים ונועזים?

להגיע להישגים גדולים דורש מאתנו מיינד סט מסוים.
בפרק הזה ראיינתי את רועי על המרוץ המאתגר שיצא אליו באיסלנד.
מה אפשר לקחת מהחוויה הזו ליחס שלנו להצלחה בעסק?
ענינו על הכול בפרק מיוחד וקצת אינטימי.

איך מוודאים שהעסק שלי במגמת התקדמות טובה?

אנחנו פועלים בעסק, נמצאים בעשייה ומתקדמים.
איך יודעים אם העסק שלי אכן מתקדם להכנסות ורווחים גבוהים יותר ולא מדשדש במקום?
כל התשובות בפרק החדש.