עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

ימים של אבל לאומי, טראומה ולחימה – איך לתפקד בעסק כרגע?

אני לא מתיימרת לדעת מה נכון כרגע בעסק ובכלל.
מי אני מול אסון שהמדינה לא ידעה כמותו?
אבל אני רואה את אופן הפעולה של עסקים עכשיו ומקבלת המון שאלות.

בפרק הנוכחי הסברתי איך להתייחס לתקופה, מה עובר על הקהל שלנו, איך להגיב בהתאם ומה אני ממליצה לעשות עכשיו.
התייחסתי גם לדברים שכדאי להימנע מהם, הכל מתוך ליבי ואמונתי, יחד עם הניסיון המקצועי שלי בעסק תחת כל כך הרבה סבבי לחימה ומלחמות של ממש.

את הפרק הקלטנו, אני ורועי, כמה שעות לאחר שחזר ממילואים לשבת, מביתנו בחוף אשקלון, מה שמכנים – עוטף עזה, עם הפצצות ובומים ברקע.
אבל זו המציאות שלנו כרגע, מי יודע לעוד כמה זמן.
אני בוחרת להתקדם ברגישות, באכפתיות, בכוונה טובה ואלה הערכים שהנחו אותי בפרק הזה.

פרק שהתחלתי אותו בהתרגשות, אפילו קצת בתסכול, והמשכתי לעצות פרקטיות, צעדים שניתן ליישם כרגע והתחזית שלי להמשך.

איך בונים סל שירותים שכולו דיגיטלי שמוביל את העסק לרווחים של מאות אלפי שקלים בשנה?

בשנים האחרונות קרה שינוי מדהים – הקהל עבר לצרוך וממש מבקש לקבל את שירותי העסק בדיגיטל, אונליין, מרחוק.
זהו מצב מצוין לעסקים, בעיקר עסקי הידע שבנינו, שכן אנחנו יכולים להתייעל, לחסוך אנרגיה וזמן ולבנות מודל רווח – סל שירותים מלא שכולו מבוסס דיגיטל.

אבל רגע! אני ממליצה לך לא לרוץ ולהקליט קורס דיגיטלי.
סל שירותי אונליין רווחי מצריך הרבה יותר תכנון ומחשבה.

כדי ליצור סל שירותים מלא שמבוסס כולו אונליין ומייצר לעסק רווחים משמעותיים, חשוב לכלול שילוב של כמה פורמטים של מוצרי דיגיטל, שעובדים יחד, שיש בניהם הדרגתיות בפורמט, שונות והתאמה לאופן בו הקהל מבקש לקבל את הליווי והשירות מאיתנו.

סל שירותים שייצר לעסק פוטנציאל רווח של מאות אלפי שקלים בשנה דורש דיוק בין מספר פורמטים למוצרי אונליין שונים ואת כולם פירטתי בפרק הבא בפודקאסט.

חמש אפשרויות פשוטות וזמינות להגדלה מידית של הרווח שלך השנה!

הפרק הזה הוא פשוט, יעיל וחד!
בפרק שהקלטתי יחד עם רועי בן זוגי לעסק ולחיים, פירטתי 5 דרכים זמינות באופן מידי להגדיל את הרווח בעסק שלך.
חמש אפשרויות פשוטות, שלא דורשות מאמץ, ליישום כבר השנה ולראות את העלייה ברווח מייד ולאורך כל השנה!

זהו אחד הפרקים החשובים שהקלטתי השנה.
אפילו יישום של סעיף אחד מתוך החמישה יגדיל משמעותית את הרווח שלך, אז כדאי להקשיב ולא לפספס את זה.

איך לוודא שהעסק שלנו ירוויח השנה ביציבות ולא משנה מה יהיה?

שנה חדשה מתקרבת ואנחנו יכולים להבטיח לעצמנו תוצאות בעסק.
כן. להבטיח.
אנחנו צריכים לשים לב מה *לא* לעשות ומה *כן* לעשות.

בפרק הנוכחי שהקלטתי יחד עם רועי, בן סוגי לעסק ולחיים, הסברתי מה הפריע לעסקים השנה למכור ולהרוויח טוב, ומה לעשות ולמה לצפות בשנה הקרובה, כדי שיהיו בעסק לקוחות טובים שמייצרים רווחים גבוהים ויציבים.
פרק שעושה סדר, מנקה רעשים ומייצר צ'קליסט עשייה ברור לקידום העסק בשנה הקרובה.

איך לפעול עכשיו ובחודשים הקרובים כדי לראות תוצאות מעולות בעסק בחודשי הקיץ והחגים?

לחודשים יולי-אוקטובר יש מאפיינים ברורים.
אלה חודשים שבהם חלים שינויים רבים משפיעים על המכירות בעסק, בעקבות הקיץ והחגים.

יחד עם זאת, יש בתקופה הזו פוטנציאל מעולה לפעול באופן שמייצר לעסק פניות, מכירות והכנה טובה לתקופה שמגיעה אחרי ובה ניתן למכור מאוד טוב.
רק צריך לפעול בה בצורה מתאימה כדי שהעסק יישאר פעיל, מבלי להתאמץ ומבלי להפריע לעצמנו ליהנות מתקופת הקיץ והחגים.

בפרק הנוכחי אני מסבירה הכל.
פרק שונה מהרגיל, רלוונטי מאוד ממש לימים האלה של חודש אוגוסט 2023 עם התייחסות למה שקורה בו עכשיו.

איך מביאים את העסק שלנו לתקשורת ומקדמים אותו מחוץ לרשתות החברתיות?

בעידן ההצפה, בו רשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי מציפים אותנו כל כך,
רבים ורבות מאיתנו מחפשים דרכי שיווק נוספות ויעילות.

בדיוק לשם כך אירחתי בפרק את לינדה ששון, יועצת תקשורת המלווה ומלמדת עסקים להופיע בתקשורת –
בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים, באתרי אינטרנט מובילים ולהביא אל העסק לקוחות כתוצאה מפרסום טבעי שכזה.

בפרק לינדה הסבירה איך מגיעים להופעות בערוצי תקשורת מובילים, איך להופיע בהם נכון, איך זה תורם לעסק שלנו, מה לא לעשות בפורמט השיווק הזה ועוד כל כך הרבה מידע וטיפים חשובים!

זהו פרק יוצא דופן, מלא ערך ולמידה לעסקים, בתחום שיווקי חשוב שלא מדברים עליו מספיק – יחסי ציבור ותקשורת המונים, ויכול לעשות שינוי מהותי בתוצאות העסק.

על תובנות מההורות ועסקים שגדלים ומרוויחים טוב – עם רותי דריאל

רותי דריאל היא פסיכותרפיסטית ומדריכת הורים, שבנתה עסק מאפס, והפכה אותו למוביל, יציב ורווחי.
רותי מדריכה הורים ומכשירה מדריכים ומדריכות בגישה היקשרותית.
מנהלת קהילה גדולה של עשרות אלפי הורים, ביציבות, במקצועיות, ובעיקר ביציבות וגדילה.

בפרק הנוכחי דיברנו על ניהול והגדלת עסק על פני שנים, יחד עם האתגרים שעולים בדרך, יחד עם הצרכים והחיים הפרטיים שלנו.
פרק מיוחד ומרתק שבו חיברנו כישורים וצרכים שלנו כהורים וכילדים להורים – לדרך בה אנחנו מתקדמים, תופסים ופועלים בעסק.
איך מתחילים ממש מכלום ויוצרים עסק דיגיטלי, אוטומטי, רווחי – בחיבור כל כך עמוק ומשמעותי לקהל, שאנחנו והלקוחות שלנו נתרמים וגדלים בו.

להתחיל מאפס ולבנות עסק בוטיק מוצרים רווחי – הסיפור של מיכל באום

מיכל באום היא דוגמה לבעלת עסק פשוט מדהימה, שהקימה עסק בתחום מאתגר – אופנה והביאה אותו להישגים ענקיים!
בוטיק השמלות שלה בשוהם הוא היום עסק מצליח ורווחי, עם קהל לקוחות שמגיעות מכל הארץ, עם מותג ייחודי שממשיך לצמוח ולהגדיל את הרווח בכל שנה.
כל זאת תוך ניהול ושילוב של כל כך הרבה מרכיבים בעסק!

בפרק הנוכחי מיכל שיתפה אתנו כל כך הרבה מידע מועיל ובעל ערך, שרלוונטי לכולנו – עסקי מוצרים ושירותים.
על דרכי השיווק שבאמצעותן הגדילה את העסק.
על ניהול של כל כך הרבה מרכיבים וצליחת כל כך הרבה אתגרים בו זמנית.
איך היא שומרת על עשייה לאורך שנים וגדלה עם העסק בהדרגה ובביטחון, יחד עם יציאה לחופשות והקדשת זמן פרטי לעצמה ולמשפחה.

מה זה בכלל מיינדסט עסקי ואיך הוא רלוונטי להצלחת העסק?

מיינדסט עסקי זו הבנה פרקטית ומחוברת לקרקע, של מהו עסק, של הגדרת הציפיות ממנו, של מערכת היחסים שלנו מולו, כך שנצליח לתת לו את מה שהוא צריך ונקבל בתמורה מהעסק הרבה הרבה מעבר.
רווח גבוה, פרנסה גדולה, כסף טוב לחיים שלנו.

כן כן, גם לעסקים הכי סקפטיים יש כל כך הרבה מה ללמוד על הפרקטיקה הזו, על מיינדסט, שמייצר לנו ביטחון עסקי ועשייה ברווחים ותוצאות גדולות.

איך מנסחים כותרות שמייצרות מכירות?

אנחנו יכולים ליצור תוכן מדהים ומועיל ללקוחות, אבל יש קץ' משמעותי בדרך.
כדי שהם יסכימו לשים לב שלמה שהצענו, להתעניין, לקרוא, לעשות את הצעד הראשון הזה –
אנחנו צריכים להציג להם כותרת מעניינת ומדויקת!
כותרת שגורמת להם להבין שיש כאן דבר משמעותי שכדאי להם להעמיק בו.

העניין הוא שיש מילים וביטויים שמראש גורמים ללקוחות לא להתעניין, לא להמשיך, לא להעמיק.
בפרק הבא אני מפרטת איך לשלב בתוכן שלנו כותרות מצוינות, שגורמות ללקוחות להקשיב לנו, לקרוא אותנו, להתעניין בנו והעסק שלנו.
לאילו סוגי כותרות לשים לב, איך לנסח אותן, מאילו מילים להימנע בניסוח כותרות ועוד שלל טיפים ממני על הדרך.

פרק קצת אחר, פרקטי אבל מעניין וחשוב!