עושים עסקים גדולים

הפודקאסט של מיטל צ'סנר

מתי יהיה לנו יותר קל בעסק?

זו אחת השאלות שאני נשאלת כל כך הרבה פעמים, ע"י בעלי ובעלות עסקים.
שאלה שיוצאת מהבטן, טבעית, ואני מבינה אותה מאוד.

יש לי תשובה ובפרק הזה אני חולקת אותה.
מיהם העסקים שלא קשה להם, שהתוצאות שלהם מגיעות בזרימה, ללא מאמץ, באופן קבוע.
אני גם עונה לשאלה – מתי יהיה יותר קל.

פרק יוצא דופן שהקלטתי עם רועי ופותח את הראש.

איך מוכרים במספרים מאוד גדולים מבלי להסתמך על פרסום ממומן?

בכל הנוגע לפרסום ממומן, יש שני סוגים עיקריים של עסקים.
יש את אלה שלא משקיעים בפרסום, כי הם לא יודעים כמה להשקיע ואיך, כדי לייצר המרה לקניה ורווח בעסק.
קבוצת העסקים השנייה הם אלה שמשקיעים סכומים מאוד גבוהים בפרסום ממומן, והמכירות שלהם נשענות באופן כמעט מוחלט על השקעה כספית גבוהה כזו.

בשני המקרים, הרווחים של העסקים האלה יתקשו מאוד לגדול.

כמי שמרוויחה בעסק סכומים מאוד גבוהים, בהשקעות מאוד שמרניות ומדודות, אני משתפת בפרק הזה איך מבססים עסק עם הכנסות ורווחים מאוד גבוהים, ללא תלות בפרסום ממומן.
פרק חשוב, משמעותי מאוד, שהקלטתי יחד עם רועי וישפיע באופן ישיר על הרווח של עסקים.

איך מוכרים כשהתקופה קשה בתחום שלי או בכל השוק?

התקופה. שנים שאני שומעת מעסקים שקשה להם בגלל התקופה.
והתקופה הזו משתנה בגלל לחצים מבחוץ או מבפנים.
בגלל מגמות כלכליות וחברתיות, מדיניות וכלליות,
או בגלל דברים שעוברים אישית עלינו.

אני כאן בפרק מיוחד, רוצה לנסוך בנו את הבטחון להמשיך לפעול, גם שהתקופה לא טובה.
יש דרך לעשות את זה.
יש עסקים שפועלים בכל זמן ומרוויחים בכל זמן.

איך הם חושבים? מה הם עושים? מה באמת אפשרי לנו כשהתקופה מאתגרת?
הסברתי הכל בפרק החשוב הזה שהקלטתי יחד עם רועי.

למה בכלל כדאי לשווק? עד כמה באמת מועיל לנו השיווק?

יש הרבה עסקים שלא אוהבים לשווק.
חוששים מהשיווק, מתעייפים ממנו, נשחקים ולא מצליחים לשמור על עקביות לאורך זמן.

זה לא חייב להיות כך. אנחנו יכולים לחבב (ואפילו לאהוב!) את השיווק ולהתמיד בו, אם רק נבין את המשמעויות שלו בחיים שלנו ונתחבר אליו ממקום ערכי (בשונה ממקום מכירתי).

בפרק המעניין (באמת מעניין!) אני משתפת בגישה שלי לשיווק.
אותה גישה שמאפשרת לי לעשות אותו כל כך טוב וכל כך מוצלח לי, לעסק שלי, לחיים שלי.

איך מפסיקים לשכנע לקוחות ומתחילים למכור יותר?

לשכנע לקוחות לא באמת מייצר לעסק יותר הכנסות.
למעשה, השכנוע תובע מבעלי העסק אנרגיה, יוצר תסכול, לא נעים וגם לא מייצר תוצאות.
אז בשביל מה זה טוב?
בפרק הבא אני משתפת בצורה ברורה ופשוטה, איך מפסיקים לשכנע ומתחילים למכור הרבה יותר.
פרק חשוב ולא טריוויאלי שיחדד לך הרבה נקודות חשובות לדיוק בשיווק שלך.

מהו משבר ה- 15,000 ש”ח בעסקים ואיך ממנפים אותו לקפיצה גדולה בעסק?

למה עסקים פעילים וחרוצים מגיעים להכנסה של 15,000 ש"ח בחודש (יש כאלה שזה יקרה להם ב-10,000 ש"ח או ב-20,000 ש"ח פלוס מינוס) ולא מצליחים לגדול משם?
מה אפשר ללמוד מהנקודה החשובה הזו בעסק? ואיך מתקדמים וממשים את פוטנציאל הגדילה האינסופי של העסק?
אני משתפת בפרק!

מדוע קורס דיגיטלי לא מספיק רווחי לעסק ומה לעשות במקום?

למה כמעט כל עסק שמציע קורס דיגיטלי לא באמת מרוויח ממנו ולא מצליח לצמצם בעקבותיו את הליווי הפרטני?
ומה כן לעשות כשאנחנו רוצים לייצר רווחים של עשרות ומאות אלפי ש"ח מפרויקט, ועדיין לפעול ביעילות, מבלי להיות מותשים מהלקוחות והעסק?

איך להיות עסק שמוכר ממש טוב, ממש עכשיו?

יש עסקים שמוכרים עכשיו בעשרות ומאות אלפי ש"ח, בעוד עסקים אחרים מתקשים למלא פגישות בסיסיות בקליניקה, או למכור מוצרים קטנים בחנות.
למה זה קורה? מה ההבדל בין עסקים מאותו התחום, שמוכרים אחרת?
מאחד קונים בהרבה כסף, ברווח גבוה, ומהשני לא?

הסברתי הכל בפרק הנוכחי, פרק ספונטני שהקלטתי לבד והסברתי איך להיות עסק כזה,
שקונים ממנו שירותים ומוצרים טובים, במחירים טובים, מבלי להתפשר – על הלקוחות או על התוצרים שלנו.

 

איך אני מספיקה כל כך הרבה?

הפרק הזה נועד לעסקים שרוצים לעשות יותר בעסק מבלי לעבוד יותר הרבה ויותר קשה!

כן כן. אני מספיקה המוןןןן בניהול העסק. אני מעלה קמפיינים ברצף, מוכרת בסכומים מאוד גבוהים, מנהלת שיווק מעמיק ורחב בכל כך הרבה ערוצים, מפתחת מוצרים, מלווה עשרות לקוחות בו זמנית ונהנית מעסק רווחי בכמה שעות בודדות של עבודה ביום.
אני ממש לא היחידה, אני לא יוצאת דופן ואין לי כוחות על.
אני פשוט מאוד פרקטית ויעילה.
מה זה אומר בדיוק להיות פרקטית ויעילה? איך אני מתנהלת בתכל'ס? איך אני חושבת ופועלת?
שיתפתי הכל בפרק ממוקד ופרקטי 😉 שהקלטתי ביחד עם רועי.

איך לדרבן לקוחות לסגירת עסקה מתוך חמלה וקרבה? פרק משנה חשיבה לגבי מכירות

שמענו כבר כל כך הרבה עצות על מכירות. למה חשוב למכור, למה אנחנו ראויים להכנסות, למה זה מהותי לעסק.
אבל את מה שאני משתפת בפרק הזה אני בטוחה שלא שמעת קודם.
פרק משנה חשיבה, לעסקים שבאמת רוצים לעזור ללקוחות שלהם, שרוצים להתחיל לעבוד עם הלקוחות ולסגור עסקה מבלי ללחוץ עליהם או לגרום להם לעשות משהו שהם לא רוצים או מוכנים אליו.