לשווק בצורה נכונה ויעילה צריך ללמוד.
ואם כבר ללמוד אז ממלכת היעילות והאוטומציה מיטל צ'סנר!
בשיחות לתוכנית שלי כל הזמן שואלים אותי "מה יוצא לי מזה בסוף".
אז אני כאן לדבר על מה יוצא לי מהקורס של מיטל, כי אני ממש חווה את זה כרגע עם שיווק התוכנית שלי.
קודם כל, ידע. ידע שמוריד לי לחץ על מכירת התוכנית. ברגע שאנחנו יודעים מה לעשות, הכל רגוע יותר, כיף יותר. יש לי מהלך שיווקי שלם, יש לי מפת דרכים וארגז כלים שווה שקיבלתי ממיטל.
דף נחיתה טוב ונכון,
רשימת מסרים מדויקת,
מהלך בריא ונכון לשיווק התוכנית (זה שלא יישמתי כל מה שהיא מלמדת זו כבר בעיה אחרת כן?
אני יודעת שהקמפיין הבא כבר איישם הכל לפי הספר על המילימטר).
*מה עוד קרה לי בזכות הקורס של מיטל?*
הרמתי 2 מתנות דיגיטליות שמגדילות את רשימת התפוצה,
אני מוציאה ניוזלטארים, כמעט באופן סדיר.
אני מחזקת את האתר שלי עם המגזין שבו,
אני מרימה קמפיינים מצליחים שמנוהלים נכון,
בפחות הסתבכות, בפחות מאמץ.
אצל מיטל עובדים, אין חוכמות. היא לא מוכרת לוקשים על מטה קסמים שעושה במקומנו.
מיטל מלמדת 2 דברים עיקריים מבחינתי:
1. להפריד עיקר מתפל. כלומר לא צריך לטחון תוכן בכל מקום בלי אבחנה ובלי תכלית, העיקר להרגיש בעשייה. אלא לנהל את מערך השיווק בצורה חכמה יותר.
2. איך לעשות שיווק טוב, ממוקד שמביא תוצאות.
והוא מביא!
רשימת התפוצה שלי גדלה בקרוב ל 200% מאז שהתחלתי ליישם, ואם היתי עושה כל מה שהיא מלמדת ולא רק חלק, כנראה שזה היה 400%.
אז יצא קצת ארוך, סורי.
אני יכולה להמשיך עוד המון למה הקורס הזה הוא מאסט לכל עסק.
אגב,
העסק שלי חוגג 9 ביום ראשון, ועדיין היה לי לא מעט ללמוד ממיטל.
ככה זה כשמדובר באשת מקצוע מהמעלה הראשונה.