יכול להיות שפתחת עסק לא מזמן

או שיש לך כבר וותק רציני בתחום הזה של עסקים,

ככה או ככה, אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים:

מה השלב הבא בפיתוח העסק?

כדי לענות לשאלה הזו בדיוק,
פירטתי כאן שלושה שלבי התפתחות עיקריים,
שיאפשרו לך לזהות באיזה שלב נמצא העסק שלך ומה הצעד הבא!

>> שלב 1 <<

ביסוס תנועת לקוחות קבועה ויציבה לעסק, בכל זמן

זהו השלב הראשון והחשוב שמעיד על יציבות העסק.
לקוחות קונים הם המפתח ליציבות העסק.

מוצר או שירות, מוצלחים ומועילים ככל שיהיו, יאפשרו לעסק להתקיים – רק אם יהיה מי שירכוש אותם, לאורך זמן, ביציבות, בכמות גבוהה ורציפה לאורך שנים.

המשימה הראשונה היא לבסס תנועת לקוחות יציבה לעסק!

איך עושים את זה?

  • יוצרים מודל רווח ליצירת פוטנציאל רכישה ורווח גבוהים לאורך זמן
  • בונים תשתית אסטרטגית למשיכת לקוחות ומגדירים את קהל היעד הרלוונטי, את צרכי הלקוחות והחיבור להצעת העסק, את התועלות ומטפלים מראש בהתנגדויות
  • בונים מערך שיווק מקצועי הכולל מערך מסרים מקיף המטפל בהחלטת קניה, מערך ערוצי תקשורת ליצירת חשיפה, מעורבות והנעת הלקוחות הפוטנציאליים לקניה, שיחת מכירה מדויקת לסגירת עסקאות בכמות גבוהה ותכנית קידום ותפעול מערך השיווק לאורך השנה
  • מבססים קהילת לקוחות פוטנציאליים נאמנים הצורכים את תוצרי ומסרי העסק באופן קבוע ושוטף.

עשית את זה?
מצוין!

עכשיו יש תנועת לקוחות קבועה ויציבה, שקונה מהעסק שלך.
העסק עבר את שלב ההישרדות, הוא כאן להישאר ואפשר לעבור לשלב הבא:
להגדיל ולפתח את העסק למכירות בכמויות גדולות, של מוצרים ושירותים רווחיים וגדולים, ולהגדיל את רמות ההכנסה והרווח.

אם משהו מהשלבים האלה חסר לך או לא מבוסס ויציב,

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס 'לשווק עם מיטל'
ולבסס את היציבות הזו כבר בשבועות הקרובים.

>> שלב 2 <<

מכירת כמות גבוהה של מוצרים ושירותים בבת אחת, במחיר רווחי, לכמות גבוהה של לקוחות בו זמנית

במילים אחרות – מכירות בקמפיינים!
בשלב זה העסק מקדם, משווק ומוציא לפועל פרויקט מלא, בתנאים הנקבעים על ידך, במחיר המבוקש על ידך, בזמנים המתאימים לך.
המטרה: יצירת הכנסות ורווחים בגובה עשרות אלפי שקלים ויותר, כל חודש.
יש פה טכניקת פעולה שניתנת ליישום כאשר לעסק יש מערך שיווק יציב וקהילת לקוחות פוטנציאליים שמכירה ועוקבת אחרי העסק.

איך עושים את זה?

  • בוחרים ומגדירים פרויקט לקידום, המחובר לנושא מסוים מטעם העסק ולמוצר או שירות המוצע על ידו, בעל פוטנציאל מכירה ורווח גבוהים מבחינה כמותית
  • יוצרים מערך מסרים לגיבוש מלא של החלטת קניה ומכירה כמותית והמונית
  • בונים דף מכירה המרכז את כל מרכיבי המסר, המחוברים להחלטת הקניה של הלקוחות להגברת פוטנציאל הקניה
  • יוצרים מעמדי מכירה מרוכזים להגברת כמות המכירות הפוטנציאליות לפרויקט הממוקד
  • ממשיכים לעוד ועוד פרויקטים, המייצרים מחזורי מכירה והכנסות גבוהים מאוד לאורך כל השנה

עשית את זה?
מצוין!

עכשיו יש לך שליטה בכמות ההכנסות הנכנסת לעסק, יכולת מכירה בכמויות גדולות וייצור הכנסות ורווחים של עשרות אלפי שקלים בחודש, כל חודש.

אם משהו מהשלבים האלה חסר לך או לא מבוסס ויציב,

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס 'שיווק ממוקד פרויקט'
ולייצר מכירות כמותיות גבוהות מאוד כבר בשבועות הקרובים.

>> שלב 3 <<

ביסוס יציבות העסק, יצירת אוטומציה וחיזוק הרווח

הגענו לשלב מתקדם בעסק!
שלב שבו יש גדילה משמעותית.
בשלב זה מתעורר צורך לנהל את הגדילה העסקית,
כדי לבסס את יסודות העסק.
להטמיע תהליכי אוטומציה, לשלב עובדים או שירותי אאוטסורסינג, לחזק את הרווח ואת מחזורי המכירה ללא תלות בבעלי העסק.
כך העסק יתפתח עוד ועוד באופן יציב וחזק, במקביל להגדלת הרווח.

איך עושים את זה?

  • משכללים את מודל הרווח ועושים התאמות למודל רווח בעל פוטנציאל רווח גבוה יותר לאורך שנים
  • משלבים ומגדילים את האוטומציה בתהליכי העסק השונים, במטרה להוריד את התלות בנוכחות הפיזית של בעלי העסק: במוצרי ושרותי העסק, בשירות הניתן ללקוחות, במערך שיווק העסק וביתר תהליכי העסק הקיימים
  • בוחנים את נתוני העסק במטרה לחולל שינויים, להגדלת האוטומציה והרווח, ומסיקים מסקנות לשנוי
  • מגדירים מטרות ויעדי רווחיות, בונים תכנית פעולה משוכללת לביסוס ההכנסות והרווחים הגבוהים לאורך זמן, בהתאמה למודל הרווח הנבחר
  • משלבים אאוטסורסינג בתהליכי העסק המתאימים: בפיתוח, בייצור, בשירות, בשיווק, במכירות
  • משכללים את מערך המכירות האוטומטיות להגדלת הכמויות הנמכרות
  • משלבים שיווק חווייתי, רחב ומקיף, מעבר לשיווק המסחרי, במטרה לבסס את הקשר עם קהילת העוקבים של העסק לאורך שנים, וליצור פוטנציאל לקידום ומכירת מוצרים ושירותים באופן בלתי מוגבל

עשית את זה?
מצוין!

יש לך עסק חזק, יציב,  שמנוהל היטב, שמרוויח רווחים גבוהים,
ללא תלות פיזית בך כבעלים של העסק.

תהליכי הפיתוח, השירות, הקידום, השיווק והמכירה עובדים באופן זורם וקבוע, ע"י עובדים וספקים מטעמך, כאשר לך נשאר לנהל את העסק הזה, להסיק מסקנות ולשכלל את תהליכי העבודה עוד ועוד, במטרה להגדיל את העסק באופן בלתי מוגבל.

אם משהו מהשלבים האלה חסר לך או לא מבוסס ויציב,

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס 'מתקדמים בעסקים' ולבסס תהליכי אוטומציה ורווחיות מתקדמים, כדי להגדיל את העסק ולחזק אותו ללא גבול.

לשיחת ייעוץ לגבי בחירת מסלול הלימוד המתאים לעסק שלך, אני מזמינה אותך למלא פרטים בטופס הבא:


אני מאשר/ת קבלת דיוור שיווקי

לשאלות, ניתן ליצור קשר בדוא"ל ל- meital@chesner.co.il או בטלפון 058-4400794