עושים עסקים גדולים - הפודקאסט

איך סוגרים עסקה למרות שלקוח אומר: "יקר לי"

מי מאתנו לא שמע את צמד המילים: "יקר לי"?
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו, מציעים תוצר באמת משמעותי ואיכותי, לרוב המחיר שלנו אפילו לא גבוה ועדיין… 
אנחנו מגיעים לפגישה או שיחת טלפון וזה מה שאנחנו שומעים מהלקוחות.

שיהיה ברור – אפשר להימנע מהסיטואציה הזו בכלל וגם אם לקוח אמר "יקר לי", אפשר וצריך לסגור אתו עסקה.

בפרק מיוחד שמוקדש כולו למשפט הזה, אני, יחד עם רועי, נותנים את כל התשובות.

תיהנו ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

הרשמו לפודקאסט באפליקציה המועדפת עליכם