עסקים טועים לחשוב שככל שיהיו לנו יותר אפשרויות להציע ללקוחות, הם יקנו יותר.
ההיפך הוא הנכון.
בעסקים מצליחים, דווקא מיקוד של סל השירותים והמוצרים וצמצום הסל מגדיל את הרווחיות.
איך זה קורה? ואיך יודעים מה לצמצם מהסל ואיך למקד אותו?
אני ורועי צ'סנר הסברנו בפרק הנוכחי!
פרק חשוב על הגדלת הרווח בעסק, עם הרבה מאוד תובנות שאני מבטיחה שלא חשבת עליהן לפני והן יהפכו את ניהול העסק שלך להרבה יותר פשוט ויעיל.
ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים,
מיטל צ'סנר