אנחנו רוצים לעלות לאוויר עם פרויקט שיווקי, לפרסם מסר שניסחנו, ליצור מוצר חדש או כל תוצר עסקי אחר –
אבל אז מגיע הפרפקציוניזם ומחבל לנו בתוכניות.
אנחנו מרגישים שהפרויקט לא מדויק לנו, לא מושלם, ופשוט דוחים את העלייה שלו לאוויר שוב ושוב.
התוצאה – העסק לא מתקדם, ההכנסות מתעכבות ואנחנו מרגישים פספוס.
בפרק הנוכחי אני ורועי שיתפנו בדרכים שלנו להתגבר על השאיפה לשלמות ואיך אנחנו ממשיכים לפעול גם כשברור לנו, שעוד יש מה לשפר בדרך.
פרק משמעותי לעסקים שחשוב להם להתקדם ולהתפתח באופן שוטף!
בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל ורועי צ'סנר