איך אנחנו מצליחים להתחבר בצורה כל כך עמוקה ללקוחות, כך שהם יקנו מאיתנו בהרבה מאוד כסף, גם מבלי שיצרנו קהילה גדולה בעסק?
בפרק הזה אני מסבירה מה שעומד בבסיס של מסר שיווקי, שתופס את הקהל בבטן, שמבשיל אותו לקניה, שסוגר לנו עסקה.
כל מה שאמרתי בפרק הכול כך חשוב הזה, רלוונטי לכל אינטראקציה שנקיים מול לקוחות, כדי שגם אם העסק קטן, נמכור בו בעשרות ומאות אלפי שקלים.
אחד הפרקים הכי חשובים, שיישום שלו יכניס מייד הרבה יותר כסף לעסק, מבלי להגדיל את ההשקעה בשקל אחד.
פשוט כי נדע לדבר עם הלקוחות באופן כזה שמחבר אותם, יוצר אמון ומניע למטרה.
בהצלחה רבה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל ורועי צ'סנר