עסקים מתאמצים כל כך לפצח את המשפך השיווקי, שיביא לעסק שלהם רצף טבעי ואוטומטי של לקוחות, שירכשו בזרימה.
המטרה שלהם היא שתהיינה מכירות רציפות ויציבות בעסק, כך שמוצר יוביל למוצר והעסק יתרכז במתן השירות ללקוחות וניהול שוטף של העסק.
בפועל, זה לא ממש עובד.
עסקים לא מצליחים להתגבש על משפך כזה שעובד לעסק אוטומטית.
בפרק הנוכחי אני מסבירה למה זה קורה, למה משפך שיווקי לא עובד ומה לעשות במקום, כדי לשמור על מכירות יציבות בעסק לאורך שנים, במינימום השקעה ומאמץ מצידנו, כמנהלי העסק.
בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר