איך מקדמים את העסק ומייצרים שליטה על תנועת הלקוחות? סיכום בכמה צעדים!

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –
מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,
כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,
בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר?

הנה הם:

  1. השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.
    להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות שקשורות לתחום העיסוק שלנו – בפייסבוק וגם בווטסאפ אם יש כאלה.
    כך ניצור את מעגלי ההיכרויות הראשונים, ללא השקעה כספית.
  2. השלב הבא מיד אחריו (או במקביל לו) – פרסום מסרים שיווקיים, שנוגעים לתחום העיסוק שלנו בפרסום ממומן.
    מטרת המסרים הללו היא לחשוף את המומחיות שלנו לקהל רחב וחדש.
    חשוב מאוד שהמסרים יהיו כתובים נכון, בהתאמה לרשתות החברתיות, שיהיה מגוון של תובנות כלליות, סיפורים מהחיים, שיתופים אישיים.
    מסרים ללא מכירה. רק מסרים מחברים של ידע מעניין ומושך קהל.
  3. השלב שאחרי יהיה קידום מתנה דיגיטלית באמצעים טבעיים שציינתי בסעיף הראשון וגם בפרסום ממומן ברשתות החברתיות.
    בכך נמשוך את הקהל לעקוב אחרינו באמצעי ששומר על קשר שוטף וקרוב – האימייל.
    ערוץ זה יעבוד כשיצרנו מעגלי היכרויות נרחבים לפני, גם באמצעים טבעיים וגם בעזרת פרסום ממומן.
    תנאי חשוב להצלחה – מתנה מדויקת ומותאמת לרצון הקהל, בנושא מדויק, עם מסר מקדם מדויק, תמונה מתאימה ופרסום ממומן מותאם לקהל הרלוונטי.
    יצירת איזון בין כאלה ייתן תוצאות טובות.
  4. במקביל לכל אלה ניצור ערוץ יצירת תוכן ממתג כמו בלוג או פודקאסט.
    אלה ערוצים שבהם נשמור על תוכן מעמיק ולא מכירתי שמוצע לקהל ופתוח לרווחת הקהל הרחב.
  5. השלב הבא יהיה יצירת קבוצה משלנו לעסק, ליצירת עניין, דיונים וחיזוק מעגלי ההיכרויות בקהילה שלנו, בין החברים בקהילה.
    כלומר, שהתקשורת לא תהיה רק ביני ובין החברים בקהילה, אלא גם בין החברים בקהילה עצמם.
  6. השלב האחרון יהיה למכור לכל המעגלים שיצרו מוצרים ושירותים בהתאם למודל הרווח, במסגרת קידום פרויקטים מסודרים, בהתאם לסל השירותים והמוצרים המוצע בעסק.
    נגדיר מראש את המוצרים והשירותים המוצעים אצלנו. נחליט מה להציע בכל חודש ונבנה פרויקט מלא לקידום הכולל מסרים, דף נחיתה מתאים וערוצי שיווק לתקשורת הפרויקט.
    הפרויקט יקודם לקהילה שיצרנו באימייל ובקבוצה.


עסק שיעשה את כל אלה יגיע לתוצאות ענקיות. ענקיות.
אני מבטיחה 🙂
רק חשוב שנסכים לעשות, ללכת את הדרך.

ממש השבוע סיפרה לי בעלת עסק שאני מלווה, שזה מה שהיא עושה כבר תקופה, איזה תוצאות מרגשות יש לפרויקט המכירתי שלה – קורס דיגיטלי שעולה 1,700 ש"ח, בלי לממן מסרים לקמפיין בכלל!
רק מקידום לקהילה שהיא יצרה לפי הכללים והצעדים.

ותסתכלו עלי, תראו שזה בדיוק מה שאני עושה, תראו שאין פה קסמים, רק התמדה, מקצועיות, סבלנות ועקביות.

אז בואו נסכים לדרך הזו כדי לראות את התוצאות הטובות שאנחנו רוצים בעסק.

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה