*לא* מורידים עכשיו מחירים! מה במקום?

לא מורידים מחירים עכשיו.
פשוט לא.

הרי עכשיו אנחנו צריכים את ההכנסות היציבות יותר מאי פעם!
אז מה תועיל הורדת המחיר?
ניתן את השירות, את המוצר, נעבוד קשה ונרגיש מתוסכלים מכך שלא קיבלנו תמורה ראויה.

נוסיף לזה את הלקוחות שרכשו בעבר ויצאו מתוסכלים מכך שעכשיו המחירים נמוכים. נפסיד גם לקוחות עתידיים, שישמעו על המחיר הנמוך וידרשו אותו גם בהמשך.

בקיצור, תסבוכת שלא תועיל לנו בשום דרך,
והפאנץ'?
לקוחות פשוט לא יקנו יותר רק כי הוזלנו מחיר!
פשוט לא!

ובכל זאת, מה לעשות עכשיו כדי לשמר על הכנסות גבוהות בעסק?

1. לזכור בכל רגע ורגע כמה מה שיש לנו מועיל וחשוב כרגע, כמה טוב נעשה ללקוחות דווקא עכשיו.
ברגע שהתובנה הזו מבוססת לנו בראש, אנחנו לא מתרגשים כשלקוח אומר 'יקר לי' ויודעים לענות לו תשובה טובה.

2. לזכור שמחיר הוא לא מה שסוגר החלטת קניה אצל הלקוחות.
מה שסוגר החלטת קניה זו הבנת התועלת והשינוי שיתחולל בחייהם,
אז להתמקד ולתקשר את התועלת הזו, במקום להתפתות להורדת מחירים.

3. לזכור שיש קהל ענק שיש לו מספיק כסף לשלם ולא נפגע מהמשבר הכלכלי הנוכחי בכלל!
כן כן, בין אם שכירים או עצמאיים שהעסק שלהם עובד נהדר.
יש שפע של אנשים שחיים נהדר כרגע ואפילו הפחיתו הוצאות ומצבם הכלכלי השתפר.
הם מסוגלים לשלם את המחיר שאנחנו רוצים, עכשיו, כמו בכל זמן אחר.

4. לשווק בסופר-מקצועיות, במלוא המוטיבציה והאמונה ולפעול באופן מלא ומקיף.
להציע מוצרים ושירותים לקניה כל הזמן.
שהלקוחות יזכרו שיש כאן עסק, שמציע דברים טובים וכדאי לקנות ממנו.
השיווק שלנו תמיד צריך להיות מקצועני, אבל עכשיו יותר מתמיד.
להתבלט על פני המתחרים, להיות נוכחים מול הלקוחות ולמכור להם טוב ובאופן יזום.

5. להניע לרכישה מידית את הקהל הקיים, שכבר קנה בעבר.
זהו קהל שמכיר אותנו, שכבר סומך עלינו.
הסיכוי להחזיר את הקהל הזה לקנות הוא גבוה והוא מפתח להתייצבות תזרים המזומנים של העסק שלנו.

6. להציע לקהל קיים או חדש הטבות.
חשוב לשים לב – לא הנחות, אלא הטבות.
תוספת ליווי, שירות לאורך יותר זמן, מוצר סמלי במתנה.
כל טריגר שיגרום לקהל להרגיש שקיבלו המון ערך, מבלי לפגוע בתפיסת המחיר!

 

כשנבצע את כל אלה,
נשמור על מכירות גבוהות ועל עסקאות רווחיות,
בדיוק במחירים הנכונים לנו, עכשיו ותמיד.

ואם אנחנו כבר בענייני מחירים ורווח,
אני מזכירה שב-2.11.20 אני עורכת את ההדרכה החשובה, החד-פעמית והחינמית: חורף 20-21 מוצלח בעסק!

הדרכה שבה אני מפרטת מה בדיוק לקדם ואיך לעשות את זה בצורה פרקטית,
כדי לשמור על מכירות ורווחים גבוהים בעסק, בחורף הקרוב ובכלל, בשנה הקרובה.
כאן קוראים את כל הפרטים ומצטרפים – https://meitalchesner.co.il/winter-webinar/

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

איך מקדמים את העסק ומייצרים שליטה על תנועת הלקוחות? סיכום בכמה צעדים!

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר? הנה הם: השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות שקשורות לתחום העיסוק שלנו –

להמשך קריאה

12 סיבות ממש טובות להחזיק פודקאסט

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש לכל תחום ועסק. אז הנה

להמשך קריאה