*לא* מורידים עכשיו מחירים! מה במקום?

לא מורידים מחירים עכשיו.
פשוט לא.

הרי עכשיו אנחנו צריכים את ההכנסות היציבות יותר מאי פעם!
אז מה תועיל הורדת המחיר?
ניתן את השירות, את המוצר, נעבוד קשה ונרגיש מתוסכלים מכך שלא קיבלנו תמורה ראויה.

נוסיף לזה את הלקוחות שרכשו בעבר ויצאו מתוסכלים מכך שעכשיו המחירים נמוכים. נפסיד גם לקוחות עתידיים, שישמעו על המחיר הנמוך וידרשו אותו גם בהמשך.

בקיצור, תסבוכת שלא תועיל לנו בשום דרך,
והפאנץ'?
לקוחות פשוט לא יקנו יותר רק כי הוזלנו מחיר!
פשוט לא!

ובכל זאת, מה לעשות עכשיו כדי לשמר על הכנסות גבוהות בעסק?

1. לזכור בכל רגע ורגע כמה מה שיש לנו מועיל וחשוב כרגע, כמה טוב נעשה ללקוחות דווקא עכשיו.
ברגע שהתובנה הזו מבוססת לנו בראש, אנחנו לא מתרגשים כשלקוח אומר 'יקר לי' ויודעים לענות לו תשובה טובה.

2. לזכור שמחיר הוא לא מה שסוגר החלטת קניה אצל הלקוחות.
מה שסוגר החלטת קניה זו הבנת התועלת והשינוי שיתחולל בחייהם,
אז להתמקד ולתקשר את התועלת הזו, במקום להתפתות להורדת מחירים.

3. לזכור שיש קהל ענק שיש לו מספיק כסף לשלם ולא נפגע מהמשבר הכלכלי הנוכחי בכלל!
כן כן, בין אם שכירים או עצמאיים שהעסק שלהם עובד נהדר.
יש שפע של אנשים שחיים נהדר כרגע ואפילו הפחיתו הוצאות ומצבם הכלכלי השתפר.
הם מסוגלים לשלם את המחיר שאנחנו רוצים, עכשיו, כמו בכל זמן אחר.

4. לשווק בסופר-מקצועיות, במלוא המוטיבציה והאמונה ולפעול באופן מלא ומקיף.
להציע מוצרים ושירותים לקניה כל הזמן.
שהלקוחות יזכרו שיש כאן עסק, שמציע דברים טובים וכדאי לקנות ממנו.
השיווק שלנו תמיד צריך להיות מקצועני, אבל עכשיו יותר מתמיד.
להתבלט על פני המתחרים, להיות נוכחים מול הלקוחות ולמכור להם טוב ובאופן יזום.

5. להניע לרכישה מידית את הקהל הקיים, שכבר קנה בעבר.
זהו קהל שמכיר אותנו, שכבר סומך עלינו.
הסיכוי להחזיר את הקהל הזה לקנות הוא גבוה והוא מפתח להתייצבות תזרים המזומנים של העסק שלנו.

6. להציע לקהל קיים או חדש הטבות.
חשוב לשים לב – לא הנחות, אלא הטבות.
תוספת ליווי, שירות לאורך יותר זמן, מוצר סמלי במתנה.
כל טריגר שיגרום לקהל להרגיש שקיבלו המון ערך, מבלי לפגוע בתפיסת המחיר!

 

כשנבצע את כל אלה,
נשמור על מכירות גבוהות ועל עסקאות רווחיות,
בדיוק במחירים הנכונים לנו, עכשיו ותמיד.

ואם אנחנו כבר בענייני מחירים ורווח,
אני מזכירה שב-2.11.20 אני עורכת את ההדרכה החשובה, החד-פעמית והחינמית: חורף 20-21 מוצלח בעסק!

הדרכה שבה אני מפרטת מה בדיוק לקדם ואיך לעשות את זה בצורה פרקטית,
כדי לשמור על מכירות ורווחים גבוהים בעסק, בחורף הקרוב ובכלל, בשנה הקרובה.
כאן קוראים את כל הפרטים ומצטרפים – https://meitalchesner.co.il/winter-webinar/

בהצלחה ושרק נמשיך לעשות עסקים גדולים!
מיטל צ'סנר

תגובות

מסכמת את שנת 2022 ומשתפת קצת נתונים ומסקנות

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • 3 וובינרים פתוחים לקהילה עם

להמשך קריאה

למה עסקים לא מצליחים להרוויח?

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על רווח?בכנות? אני חושבת שהסיבה לכך

להמשך קריאה