בלוג העסקים של מיטל צ'סנר

אני מאוד אוהבת לבחון ולסכם נתונים. ההסתכלות לתוך הנתונים מייצרת לי תחושה של שליטה, רוגע, הבנה.ישבתי היום, ה-31.12.22 יום סיום שנת העסקים, ותוך כדי צלילה לתוך כל מיני מספרים בעסק שלי, הרגשתי שאפשר ללמוד ולקחת כמה תובנות וטיפים מהמסקנות שלי, אז אני משתפת אותן כאן. אז ניגשת תכל'ס, ישר ולעניין! מה הצעתי ומכרתי בעסק? • […]

מדברים איתנו כל כך הרבה על הכנסות בעסקים, על מספרים גדולים, על "משפך שיווקי" ופעילויות שמייצרות עשרות אלפי שקלים מיד.לא מדברים איתנו על העלות שמאחורי ההכנסות האלה ולצערי, פחות מידי מדברים על רווח.על אותם עסקים שמכניסים אלפי ועשרות אלפי שקלים, אך מוציאים הרבה יותר ולא מצליחים לייצר בכלל רווח. למה בעצם? למה לא מדברים על […]

ימים של מעבר בין שנת עסקים אחת לשנת עסקים נוספת ואני מוצאת את עצמי מלווה את העסקים שאיתי, מכוונת אותם, עושה אתם סדר ומסבירה דברים, שכנראה כדאי שפשוט אכתוב אותם פה, כדי שכולנו ניערך בצורה טובה ומקצועית לשנת העסקים הבאה. שנת 2022 תיכף מתחילה ובפוסט הזה אני פורטת בפניכם את ההמלצות הספציפיות שלי לעסקים שרוצים […]

יש עסקים שטועים לחשוב שהצלחה בפרסום ממומן היא איזה שהוא טריק שצריך להבין, או איש/ת מקצוע נכונים שאנחנו נמצא והופ! זה מצליח! נשקיע קצת כסף, נמכור מלא. נרוויח מלא. בום, טרח – אנחנו עשירים! ובכן, זה לא ככה.אם זה היה כל כך פשוט כולנו היינו מרוויחים המון כסף בעסקים. פרסום ממומן הוא לא פלסטר שמתקן […]

אני עושה קצת סדר בכל הנושא של עבודה ברשתות חברתיות וביתר בערוצים ומשתפת –מהם שלבי הפעולה שאותם צריך ליישם בקידום העסק,כדי לבנות שיווק מעמיק, שמבשיל לקוחות לקנייה של מוצרים ושירותים שנרצה להציע,בתנאים שנרצה ובזמנים שנבחר? הנה הם: השלב הראשון והחשוב לכל עסק הוא לפעול באופן טבעי בפרופיל הפרטי ובקבוצות רלוונטיות.להיום נוכחים, לענות במקצועיות ובנדיבות לשאלות […]

אז פודקאסט…כמה יש לי לספר על ערוץ השיווק הנהדר הזה! מי שמכיר אותי יודע שאני שמרנית, לא מתלהבת מכל טרנד,אחרי 21 שנים בעסקים אני לא מתרגשת מחידושים רק כי הם חידושים,אבל פודקאסט זה כבר משהו אחר. כבעלת פודקאסט בעצמי,אני יכולה לספר שזה ערוץ שיווק כל כך נוח, יעיל מאוד,כיפי, זמין, מבוקש ואהוב ע"י הקהל, שמתאים ממש […]

היי! אני מקבלת בימים האחרונים כל כך הרבה שאלות וקוראת התלבטויות,דווקא מצד עסקים פעילים בדר"כ, שמרגישים שהתגובה של הקהל איטית מהרגיל. אז התחושות לא משקרות וכן, חלק גדול מהעסקים ירגישו כרגע היחלשות בתגובת הקהל.יש לזה כמה סיבות: אנחנו עייפים משנה וחצי מטלטלות וחסרות יציבות.עייפות מנטלית ועייפות פיזית.וכשאנחנו עייפים, השיווק שלנו מייצר תוצאות חלשות יותר, כי הקהל […]

מאז שחזרתי מאיסלנד אני מרגישה צורך לכתוב. אני מרגישה שהשתנה בי משהו בשנתיים האחרונות.זו הפוגת הקורונה?הדינמיקה הטבעית של החיים?ההתבגרות בעסק? לא יודעת.אבל זו פעם ראשונה שאני יוצאת לטיול,לחופש, עם שקט פנימי.שקט אמיתי.זו גם הפעם הראשונה שאני נוסעת למדינת טבע מבחירה.כלומר, נסעתי עם רועי שיצא למסלול ריצה של אולטרא-מרתון 55 ק"מ,אבל זו הייתה בחירה שלי להצטרף. […]

אני מתחילה בבשורה חשובה – אפשר לשחרר את הרדיפה אחרי הכותרת המושלמת. אחרי אותו משפט או פסקה אחת שננסח והנה – לקוחות יבינו אותנו ויקנו מאתנו! אף מסר, ממוקד ומדויק ככל שיהיה, לא באמת יחבר אלינו קהל טוב. מה כן? הדרך ה-באמת יעילה לחבר לקוחות טובים ומדויקים היא – לתקשר עם הלקוחות במערך מסרים שוטף, […]

אני זוכרת את עצמי נוסעת ברכב עם גיסתי בקיץ. גם היא עצמאית. "יהיה פה מאתגר בחורף" אמרתי לה. "יהיה קשה". "את חושבת?" היא שאלה אותי. "אני ממש ממש מקווה להתבדות אבל לא נראה לי." עניתי. והנה. כל האתגרים האפשריים לעסק עלו בבת אחת בחורף הזה ועולים על כל דמיון. 21 שנים אני משווקת וחיה עסקים. […]